خانه های گران تهران چه قیمت فروخته شدند؟

۴
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پیش از این نائب رییس اتحادیه املاک استان تهران در گفتگویی تاکید کرده بود، نحوه قیمت‎گذاری واحد های مسکونی  دیگر فقط به محل قرار گرفتن ملک مربوط نمی‎شود و نوع سازه و امکانات آن در این خصوص تاثیرگذار است.
گران

به رغم وجود بازار راکد معاملات  مسکن در تهران، بررسی معاملات خرید و فروش خانه حاکی است که در گران ترین  مناطق تهران، قیمت فروش یک متر مربع واحد مسکونی بین ۵ تا ۷ میلیون تومان کمتر شده است .

 به گزارش مجله دلتا، بر اساس آمار ارائه شده در سامانه اطلاعات بازار املاک تهران، در حالی که آپارتمان‌ هایی با عمر ۱۰ تا ۱۵ سال در زعفرانیه بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان در هر متر مربع قیمت داشته اند اما، یک واحد مسکونی در این منطقه به قیمت مترمربعی ۳۶ میلیون تومان معامله شده است.

 این وضع در مورد سایر خانه هایی که در این مناطق واقع شده اند، نیز به نسبت مشاهده می‎شود. در محله جردن نیز واحدمسکونی با عمر ۵ سال به قیمت مترمربعی ۲۸ میلیون تومان به فروش رسیده است.

 نرخ واحد مسکونی نوساز در منطقه شیخ بهایی و با امکانات کامل نیز ۲۵ میلیون تومان اعلام شده است.

 بر این اساس در نیاوران، یکی از گران ترین مناطق تهران واحد مسکونی با عمر ۲۱ سال  به نرخ مترمربعی ۲۹ میلیون تومان معامله شده است.

قیمت واحد مسکونی مشابه با عمربالاتر در منطقه ولیعصر، محدوده پارک ساعی برابر با ۲۰ میلیون تومان در هر متر مربع اعلام شده است. در بلوار فردوس در غرب تهران اما قیمت یک واحد مسکونی با عمر ۱۳ سال برابر با ۱۹ میلیون تومان در هر متر مربع اعلام شده است.

این گزارش حاکی است، پیش از این نائب رییس اتحادیه املاک استان تهران در گفتگویی تاکید کرده بود، نحوه قیمت‎گذاری واحد های مسکونی  دیگر فقط به محل قرار گرفتن ملک مربوط نمی‎شود و نوع سازه و امکانات آن در این خصوص تاثیرگذار است. بنابراین برخی واحدهای مسکونی در بعضی مناطق تهران ممکن است حتی از منطقه یک که گران ترین منطقه تهران است، گران تر باشند.

منبع : خبر آنلاین

۴ دیدگاه

  1. نظری

    ۱۳ مهر ۱۳۹۸ در ۵:۳۲ ب٫ظ

    بازار آشفته قیمتیه….

    پاسخ

  2. علي حنيفه پور

    ۱۳ مهر ۱۳۹۸ در ۴:۵۵ ب٫ظ

    مطلب خوبی بود

    پاسخ

  3. مهدی مختاری

    ۱۳ مهر ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۴ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  4. بیگدلی

    ۱۳ مهر ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۴ ق٫ظ

    به امید بازار پر رونق برای همه هموطنانم در همه اصناف

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…