ماه عسل کجا برویم؟ (+ویدئو)

۴
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
ماه عسل کجا برویم؟ مکان‌های رمانتیک و عاشقانه دنیا را می‌شناسید؟ چمدان خود را ببندید و با مجله دلتا همراه شوید.
ماه-عسل-زوج-ها

مکان‌های عاشقانه دنیا را می‌شناسید؟ یک ماه عسل رمانتیک و رؤیایی مخصوص زوج‌های جوان! انتخاب با شما است.

سفر همیشه یکی از لذت‌بخش‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین قسمت‌های زندگی است؛ به خصوص اگر یک ماه عسل رمانتیک در راه باشد. درواقع زوج‌های جوان و حتی سایر افراد می‌توانند یک نقطه مناسب و خوش آب و هوا را برای گذراندن تعطیلات یا یک سفر رمانتیک با شخصی که عاشقش هستند، انتخاب کنند و مدتی با هم خوش بگذرانند.

اگر شما هم دل‌تان می‌خواهد جادوی عشق را در سفر به مکان‌های رمانتیک مناسب برای زوج‌ها تجربه کنید، با مجله دلتا همراه شوید.

گردشگری زوج ها

ماه عسل کجا برویم؟

 بهترین جاهای دیدنی و رمانتیک برای زوج‌های جوان کجاها هستند؟ جاذبه‌های آنها چیست؟ با ما همراه باشید.

سانتورینی-یونان

سانتورینی در یونان

جزیره سانتورینی Santorini، یکی از بهترین مقاصد سفر برای زوج‌های جوان به شمار می‌رود و یک مکان رمانتیک برای گذراندن یک ماه عسل زیبا و خاطره‌انگیز است.

خانه‌های سفید روی صخره‌ها با بام‌های آبی‌ رنگی که رو به دریای اژه دارند، منظره‌های خارق‌العاده و رمانتیکی خلق می‌کنند. جزیره سانتورینی Santorini یک مکان زیبا و رؤیایی برای زوج‌هایی است که در جستجوی هماهنگی با طبیعت، تماشای معماری منحصر‌به‌فرد و تجربه آرامش مطلق هستند.

جاذبه-های-گردشگری-تایلند

تایلند ؛ پایتخت عشق

به پایتخت زیبای عشق خوش آمدید!

معمولا بهترین سفرهای ماه عسل در آسیای جنوب شرقی اتفاق می‌افتند و این منطقه یکی از شناخته‌شده‌ترین بخش‌های جهان برای سفر عاشقانه و رمانتیک به شمار می‌رود.

اصلا کشور تایلند را می‌توان به عنوان پایتخت عشق نام‌گذاری کرد. این کشور با سواحل بسیار زیبا و فضای منحصر‌به‌فردی که دارد، تنها کشور جهان است که می‌تواند چنین ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای را به بازدیدکنندگان و به خصوص زوج‌های جوان ارائه کند.

اندونزی

جادوی آسیای جنوب شرقی اینجا است!

کشور اندونزی از بیش از ۱۳ هزار جزیره تشکیل شده است که هر کدام جاذبه‌های متفاوتی دارند. این کشور اقیانوس هند را از یک طرف و اقیانوس آرام را از طرفی دیگر به هم متصل می‌سازد.

بالی Bali در اندونزی، یکی از پر بازدیدترین نقاط این کشور است و با سواحل خارق‌العاده‌اش یکی از بهترین نقاط جهان برای سفر زوج‌های عاشق و گذراندن ایام ماه عسل به شمار می‌رود.

گردشگری-مراکش

فز در مراکش ؛ آفتاب عاشقانه لب بام

شاید با خودتان بگویید که چه کسی به آفریقا و آن هم برای ماه عسل سفر می‌کند! باید به شما بگوییم که قاره آفریقا جذابیت ویژه و خارق‌العاده‌ای دارد که قاره‌های دیگر به سختی قادر هستند با آن رقابت کنند.

در شهر زیبای فز Fez در مراکش می‌توانید از تماشای یک طلوع آفتاب عاشقانه لذت ببرید. این شهر فضای تازه و حیرت‌انگیزی دارد که آن را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای زوج‌های جوان تبدیل می‌کند.

شهر فز Fez در مراکش، بیشتر معماری قدیمی و دیوار‌ها را حفظ کرده است و همین ویژگی‌ها باعث می‌شود از پر بازدیدترین شهرهای قاره آفریقا محسوب شود.

گردشگری-آفریقا

آفریقای جنوبی

اگر شما و عشق زندگی‌تان عاشق ماجراجویی هستید، کشور آفریقای جنوبی یک مقصد گردشگری مناسب برای‌تان محسوب می‌شود. این کشور یک مکان منحصر‌به‌فرد و غیر قابل وصف است که می‌توانید در آن جادوی قاره آفریقا را به همراه شهرهای مدرن و پر از امنیت تجربه کنید.

اگر اهل هیجان و ماجراجویی هستید، به شما قول می‌دهیم سفر به آفریقای جنوبی یکی از خاطره‌انگیز‌ترین سفرهای عاشقانه و یکی از بهترین تجربیات گردشگری شما خواهد بود.

جاذبه-های-توریستی-دبی

دبی

اینجا همه چیز درهم و زیبا است! یک فضای لاکچری در انتظار شما است.

تجمل، صحرا، مسجدها و بناهای شرقی، ترکیبی که زوج‌های عاشق را از سرتاسر جهان به خود جذب می‌کند؛ به ویژه زوج‌هایی که قدرت خرید بالایی دارند، می‌توانند در دبی مانند پرنسس و شاهزاده از سفر خود لذت ببرند.

پرو-و-جاذبه-گردشگری

پرو ؛ شهر گمشده عاشقان

کشور اینکاها تا ابد یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای زوج‌های عاشق خواهد بود.

اگر شما یک زوج شکمو و خوش‌خوراک هستید، غذاهای خوشمزه‌ای را می‌توانید در لیما Lima، پایتخت کشور پرو پیدا کنید.جادوی صحرایی در شهر‌هایی مانند ایکا Ica یا نازکا Nazca و البته ماچو پیچو Machu Picchu جواهری که بر تاج درخشان این کشور می‌درخشد، سفر فوق‌العاده خاطره‌انگیزی را برای شما خواهد ساخت.

شهر گمشده امپراطوری اینکا یک مکان ایده‌ئال برای وقت گذرانی به همراه عشق زندگی‌تان است. شما می‌توانید همراه با یکدیگر در این شهر جادویی پیاده‌روی کنید و یک خاطره عاشقانه و دل‌انگیز را بسازید.

جاذبه-های-گردشگری-ایسلند

ایسلند ؛ شهر عشق آتشین

این کشور کشف‌نشده به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است.

آتشفشان‌ها، شهرهای بسیار کوچک و نقطه فوق‌العاده‌ای به اسم دریاچه آبی از مهم‌ترین جذابیت‌های ایسلند هستند. اگر اهل ریسک هستید و دل‌تان می‌خواهد به یکی از منحصر‌به‌فردترین کشورهای جهان سفر کنید و شعله‌های عشق‌تان ماندگارتر شود؛ به ایسلند سفر کنید و از بودن در هر گوشه این کشور زیبا لذت ببرید.

آرژانتین-و-گردشگری

بوینس آیرس در آرژانتین

بوینس آیرس Buenos Aires یک شهر باشکوه است که شهر تانگو، شهر زوج‌های عاشق و شهر غذاهای خوش‌طعم خوانده می‌شود.

با سفر به این شهر، به خودتان اجازه دهید که توسط جادوی ال کامینیتو El Caminito مبهوت شوید؛ در لا بوکا La Boca قدم بزنید؛ از پوئرتو مادرو Puerto Madero بازدید کنید و از جذابیت یکی از بهترین و زیباترین شهرهای آمریکای لاتین لذت ببرید. این شهر یک نقطه مناسب برای سفر و گردش ماه عسل است.

شهر-کارتاخنا

کارتاخنا در کلمبیا

شما می‌توانید زیر نور خورشید داغ کارائیب، در شهر تاریخی بازمانده از دوره استعماری که با دیوار احاطه شده است و خانه‌های رنگارنگ با بالکن‌های زیبایی که دارد، باشکوه‌تر عاشق شوید.

شهر کارتاخنا Cartagena همه چیز دارد؛ سواحل خارق‌العاده کارائیبی، هتل‌های مدرن و شهر محصور بسیار زیبا که می‌تواند مناسب عشق شما باشد و یک سفر خاطره‌انگیز و عاشقانه را برای‌تان رقم بزند.

این شهر بدون شک یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای زوج‌های جوان است. با سفر به کلمبیا و به ویژه شهر کارتاخنا Cartagena عاشق این نقطه رمانتیک خواهید شد.

چرا هنوز در خانه نشسته‌اید؟ این مکان‌های دیدنی و هیجان‌انگیز منتظر شما هستند؛ عجله کنید.

۴ دیدگاه

  1. یوسفی

    ۱۳ مهر ۱۳۹۸ در ۸:۵۷ ق٫ظ

    قشنگه

    پاسخ

  2. صلابت

    ۱۲ مهر ۱۳۹۸ در ۵:۰۱ ب٫ظ

  3. افشاری

    ۱۲ مهر ۱۳۹۸ در ۳:۰۸ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

  4. فرهادکرمی

    ۱۱ مهر ۱۳۹۸ در ۹:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…