غذاهای رژیمی

ساندویچ بخورید و لاغر شوید !

۱۰
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب چند نوع ساندویچ معرفی کرده‌ایم که بدون استفاده از نان تهیه می‌شوند. با الهام از این غذاها و ترکیبات می‌توانید ساندویچ مورد علاقۀ خود را تهیه کنید و مصرف نان را به حداقل برسانید.
ساندویچ

وقتی قصد دارید وزن کم کنید و به تناسب اندام برسید، لازم است از برنج و نان دست بکشید. اما به این معنی نیست که از خیر خوردن ساندویچ موردعلاقه‌ هم بگذرید! شما می‌توانید با کمی خلاقیت، ساندویچ بدون نان تهیه و میل کنید.

ساندویچ ماهی سالمون با برگ کاهو

این ساندویچ بسیار جذاب نه تنها مملو از اسیدهای چرب امگا۳ است، بلکه احساس گرسنگی را از بین برده و شما را برای مدتی طولانی سیر نگه می‌دارد.

ساندویچ سبزیجات با فلفل دلمه‌ای

همیشه می‌توانید به‌جای نان از فلفل‌دلمه‌ای در تهیۀ انواع مختلف ساندویچ استفاده کنید. درست است که طعم این ساندویچ با مدل‌های سنتی فرق دارد، اما کاملاً سیرکننده است. بهترین ترکیب برای فلفل‌دلمه‌ای خام، پنیر، اسفناج و آووکادو است.

رول‌های رژیمی با سیب‌زمینی

رژیم غذایی پالئو (غارنشینی) چند وقتی است که بسیار محبوب و رایج شده است. در این رژیم به شمارش کالری نیازی نیست و فقط کافی است غذای مصرفی‌ را از بین گروه‌های غذایی مجاز انتخاب کنید.

نکتۀ جالب درمورد رژیم پالئو آن است که برخلاف رژیم‌های دیگر در حین لاغر شدن، احساس خستگی یا احساس بی‌حالی و ضعف نمی‌کنید. چون منابع غذایی سالم و طبیعی موجود در این رژیم می‌توانند تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی موردنیاز بدن را تأمین کنند.

یکی از این مواد غذایی سیب‌زمینی است که جایگزین بسیار خوبی برای نان است.

بادمجان کبابی

ساندویچ

بادمجان‌ها را ورقه‌ای برش دهید و کباب کنید. از این ورقه‌های کبابی به‌جای نان استفاده کنید و در میان آن‌ها هر مادۀ خوراکی که دوست دارید بگذارید و میل کنید. بهتر است بین دو ورقه بادمجان، پنیر، قارچ، گوجه‌فرنگی و کاهو بگذارید.

پنکیک تاپیوکا

تاپیوکا نوعی غله و مملو از نشاسته، فیبر و اسیدهای چرب مفید است. به‌همین خاطر بهترین جایگزین برای نان است. پیشنهاد می‌شود از این دانه‌ها پنکیک بپزید و در تهیۀ ساندویچ از آن استفاده کنید.

ساندویچ خیار

ساندویچ

این ساندویچ عجیب نه تنها گرسنگی را از بین می‌برد، بلکه تشنگی را هم برطرف می‌کند. خیار سالادی را پس از شستن از وسط دو نیم کنید. تخمه‌های میانی آن را درآورید و پنیر، ژامبون یا هر غذایی که دوست دارید در میان آن بگذارید و میل کنید.

همبرگر گوجه‌فرنگی

همبرگر را به روش معمولی درست کنید. سپس به‌جای نان، آن را در میان دو تکه گوجه‌فرنگی گذاشته و سرو کنید. برای اینکه گوشت به اندازۀ گوجه‌فرنگی باشد، می‌توانید با گوشت چرخ‌کرده و پیاز کباب تابه‌ای درست کنید و با جوانۀ گندم و پنیر موزارلا آن را بین دو برش گوجه‌فرنگی گذاشته و به‌عنوان ساندویچ میل کنید.

ساندویچ با قارچ شیتاکه

ساندویچ

قارچ شیتاکه نماد جوانی و طول عمر است. این قارچ به معنای واقعی کلمه بمب انرژی است. در ساندویچ‌های مورد علاقۀ خود به جای نان از این قارچ استفاده و آن را با بقیۀ سبزیجات مخلوط کنید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۹ ب٫ظ

    فوق العاده😎😎🤩🤩🤗🤗

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۱۹ ق٫ظ

      ممنون از لطف شما

      پاسخ

  2. ملکی

    ۳ مهر ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۵ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

    • مریم سوری

      ۳ مهر ۱۳۹۸ در ۵:۰۱ ب٫ظ

      خواهش میکنم

      پاسخ

  3. شایسته

    ۲ مهر ۱۳۹۸ در ۳:۴۸ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

    • مریم سوری

      ۳ مهر ۱۳۹۸ در ۷:۴۹ ق٫ظ

      خواهش میکنم

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲ مهر ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۳ ق٫ظ

  5. نامجو

    ۲ مهر ۱۳۹۸ در ۹:۱۴ ق٫ظ

    خوشمزست

    پاسخ

  6. فتحی

    ۲ مهر ۱۳۹۸ در ۸:۵۵ ق٫ظ

    رژیمی و‌خوشمزه

    پاسخ

  7. فرهاد کرمی

    ۱ مهر ۱۳۹۸ در ۹:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…