توصیه به فروشندگان خانه های بزرگ

۴
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
 شواهد حاکی است در صورتی که فروشندگان به توصیه واسطه های ملکی توجه نکرده و همچنان به  تعدیل نکردن مجدد سطح قیمت‌ها در این گروه از واحدها اقدام نکنند شانسی برای  فروش آنها دست‌کم در دو سال پیش‌رو نخواهند داشت.
توصیه

فعالان و واسطه‌های بازار معاملات مسکن به مالکان و متقاضیان فروش واحدهای مسکونی بزرگ ‌متراژ توصیه می‌کنند سطح قیمت‌های پیشنهادی خود را تعدیل کنند تا شانس فروش واحد آنها در شرایط کنونی افزایش یابد.

بررسی‌ها بر پایه اطلاعات درج شده درباره مشخصات آگهی ‌های فروش واحدهای مسکونی با مساحت بیش از ۱۰۰ مترمربع نشان می‌دهد هم‌اکنون، عمده قیمت‌های پیشنهادی برای فروش این واحدها با توجه به شرایط کنونی  بازارمعاملات  مسکن باز هم خارج از توان متقاضیان واقعی خرید است. از این رو قیمت پیشنهادی این واحدها در زمان ارائه آگهی  به متقاضیان در سطح بالا و غیرمتعارف ارزیابی می‌شود.

به گزارش مجله پیام دلتا ، واسطه‌های ملکی در این باره می‌گویند: ممکن است مالکان این واحدها در ماه‌های گذشته تاکنون به دلیل ناتوانی از فروش واحدهای مسکونی خود  اقدام به تعدیل سطح قیمت‌های پیشنهادی  در یک مرحله کرده باشند اما با توجه به افزایش عمق و دامنه رکود در بازار مسکن بهتر است باز هم نسبت به تعدیل سطح قیمت‌های خود اقدام کنند تا واحد آنها در فهرست اولویت‌های محدود خریداران حاضر در بازار ملک قرار بگیرد و شانس فروش برای آنها ایجاد شود.

واسطه های ملکی می افزایند:بسیاری از واحد های بزرگ‌ متراژ عرضه شده به بازار مسکن به خصوص آپارتمان‌های نوساز را که  واحد های حباب دار شناخته می‌شوند و به فروش نمی روند  به سبب انتظار بازار از بابت کاهش بیشتر سطح قیمت‌ها،فاصله قابل توجه این  واحدها و قیمت‌های پیشنهادی مالکان با توان خرید متقاضیان و همچنین رکود سنگین در بازار معاملات خرید مسکن ارزیابی می‌کنند.

 شواهد حاکی است در صورتی که فروشندگان به توصیه واسطه های ملکی توجه نکرده و همچنان به  تعدیل نکردن مجدد سطح قیمت‌ها در این گروه از واحدها اقدام نکنند شانسی برای  فروش آنها دست‌کم در دو سال پیش‌رو نخواهند داشت.

منبع : دنیای اقتصاد

۴ دیدگاه

  1. بزرگی

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ در ۵:۴۴ ب٫ظ

    کاملا درسته

    پاسخ

  2. فرهاد کرمی

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۲:۵۵ ب٫ظ

  3. علي حنيفه پور

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ در ۹:۳۰ ق٫ظ

    بله دقیقا درست هست.

    پاسخ

  4. اسکندری

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ در ۹:۲۶ ق٫ظ

    perfect

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…