حال و هوای بازار املاک کوچک در تهران

۷
3
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
 بررسی‌های میدانی در بازار خرید و فروش املاک حاکی است که بخش زیادی از املاک مسکونی کوچک عرضه شده به بنگاه‌های املاک با قیمت بیش از میانگین قیمت منطقه پیشنهاد شده‌اند.
املاک کوچک

گزارش ها از اوضاع  روزهای اخیر بازار معاملات واحد های مسکونی  در تهران نشان می‌دهد، قیمت پیشنهادی املاک کوچک  بالاتر از سایر گروه‌های متراژی به بازار عرضه می‌شود.

 به گفته مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت دو عامل مهم مانع از کاهش قیمت املاک کوچک در مقایسه با سایر گروه‌های متراژی در بازار می‌شود.

به گزارش مجله پیام دلتا ،از دیدگاه مشاوران املاک ، دراوضاع کنونی از یک ‌سو بخش عمده متقاضیان موجود در بازار به دلیل کاهش توان خرید، مایل به خرید آپارتمان‌های مسکونی با متراژ ۳۵ تا ۵۰ مترمربع موجود هستند. آن ها معتقدند: از این طریق می‎توانند تقاضای بالقوه خود را بالفعل کرده و هر چه زودتر معامله خرید ملک مناسب خود را منعقد کنند .

اما از سوی دیگر میزان عرضه واحدهای مسکونی کوچک  در بازار املاک تهران به‌ شدت کم  است، از این رو تقاضای بسیار برای خرید این گروه از واحدهای مسکونی که با عرضه کم در بازار همراه هستند سبب می‌شود که مالکان آپارتمان‌ های کوچک و به اصطلاح نقلی، برای کاهش قیمت پیشنهادی خودچندان تمایل  نداشته باشند.

 به گفته مشاوران املاک درمناطق مختلف تهران، این دو عامل سبب شده تا کاهش قیمت خانه و آپارتمان که در بخش زیادی از بازار طی یک‌ ماه گذشته روی  داده است، در بازار املاک کوچک به شکلی کمرنگ‌ تر خود را نشان دهد.

بررسی‌های میدانی در بازار خرید و فروش املاک حاکی است که بخش زیادی از املاک مسکونی کوچک عرضه شده به بنگاه‌های املاک با قیمت بیش از میانگین قیمت منطقه پیشنهاد شده‌اند.

هرچند که برخی از واحدهای مسکونی کوچک در مناطق مصرفی شهر تهران نیز هستند که قیمت پیشنهادی منطقی ‌تری برای آنها اعلام  شده است.

منبع :دنیای اقتصاد

۷ دیدگاه

  1. علي حنيفه پور

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ در ۲:۳۵ ب٫ظ

    به نظر بنده درسته و موافق هستم

    پاسخ

  2. رسا

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ در ۸:۵۴ ب٫ظ

    جالبه

    پاسخ

  3. اهورا

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۱:۱۳ ق٫ظ

    ممنون دلتـــا

    پاسخ

  4. اهورا

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۱:۱۱ ق٫ظ

    عالی و بی نظیر

    پاسخ

  5. آقازاده

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

  6. آقازاده

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۶ ق٫ظ

    خیلی عالی

    پاسخ

  7. نظری

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ در ۶:۰۱ ب٫ظ

    قیمت ها خیلی پائین نیومده.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…