جهانگردی، دانستنی های سفر

دوست دارید به تنبل‌خانه سفر کنید؟

۸
6
زمان مطالعه: 4 دقیقه
گردشگری خواب! یک تفریح ایده‌آل و جذاب برای افراد که استراحت کردن را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند.
گردشگری خواب

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که استراحت و خواب را بهترین نوع تفریح می‌دانید؟ آیا شما هم به دلیل زندگی کارمندی همیشه کسری خواب دارید؟ آیا شما هم آرزو می‌کنید کاش می‌شد هر چقد دلتان می‌خواهد بخوابید؟ آیا شما هم عاشق خواب عمیق و بی‌دغدغه و راحت هستید؟ پس با مجله گردشگری دلتا همراه باشید. قصد داریم مکان‌هایی را به شما معرفی کنیم که صرفا برای خوابیدنِ راحت طراحی شده‌اند! بله نوع جدیدی از گردشگری وجود دارد که باب دل تنبل‌ها و عاشقان استراحت است! گردشگری خواب! با ما همراه باشید.

گردشگری خواب

گردشگری خواب، بهشت عاشقان استراحت

تعطیلات خواب چیزی است که احتمالا تعداد زیادی از افراد شاغل به آن نیاز دارند! جایی که بشود بی‌دغدغه تا هر وقت حس و حالش بود خوابید. شاید برای شما خبر خوبی باشد که بدانید این نوع جدید گردشگری هم اکنون در بسیاری از نقاط دنیا ارائه می‌شود و هتل‌هایی هستند که خدمات خواب راحت به گردشگران ارائه می‌کنند. خدمات این هتل‌ها و مراکز اقامتی و توریستی شامل بسته‌های خواب راحت است. در این بسته‌ها همه جور امکاناتی برای اینکه شما یک خواب دلچسب و آرام داشته باشید، گنجانده شده.

گردشگری خواب

از رایحه‌های آرام بخش گرفته تا دمنوش‌های خواب آور، بالش‌های دفع کننده فرکانس‌های مزاحم، پتوهای ریلکس کننده، تشک‌های کاهش استرس و نورهایی که شما را به آرام‌ترین حالت ممکن می‌رسانند! از همه مهم‌تر، مشاوران خواب هستند که در این مراکز حضور دارند تا با ارائه راه حل‌هایی، شما را به شیرین‌ترین حالت ممکن بخوابانند. جوری که خستگی هزار ساله هم از تن‌تان بیرون بیاید. هیجان انگیز و وسوسه کننده به نظر می‌رسد. اینطور نیست؟

گردشگری خواب

کجا بریم بخوابیم؟

هتل بنجامین (Benjamin) در نیویورک یکی از مقاصد گردشگری خواب است. این هتل برای خواب راحت مسافران یک مشاور پزشکی خواب استخدام کرده است. برنامه «استراحت و تجدید قوا» هتل بنجامین ده گزینه دارد. مثلا بالش پرشده از آب و بالش ضد خروپف. افزون بر این، بسته‌ی خوابِ این هتل شامل پنجره‌هایی سه جداره، پرده‌های خاموشی، مدیتیشن، دستگاه‌های حذف سر و صدا، ماسک خواب و آیتم‌های دیگر است.

گردشگری خواب

مجموعه هتل‌های وِستین (Westin) از دیگر مراکزی هستند که گردشگری خواب ارائه می‌کنند. آن‌ها این‌گونه هتل‌شان را توصیف می‌کنند: «برای خواب بهتر؛ در تختخواب‌های آسمانی ما خوابی به نرمی اسطوخودوس داشته باشید.» بسته خواب هتل‌های وِستین همچنین شامل اسپا و منوی غذایی خوابِ خوب است.

گردشگری خواب

مرکز سیکس سِنسِز یائو نوی (Six Senses Yao Noi) در خلیج ساکت و آرام فانگ نگا بای (Phang Nga Bay) تایلند نیز مکانی ایده آل برای سپری کردن تعطیلاتِ خواب است. برنامه خواب آن‌ها شامل تشک‌های دست‌ساز و راحت، بالش‌هایی خاص و ملافه‌های کتان برای خواب بهتر مهمانان است. حتی می‌توانید با سفیر خواب در تماس باشید! او در صورت بروز مشکلی برای خوابیدن، به رفع آن مشکل کمک می‌کند.

گردشگری خواب

بالش حذف کننده فرکانس دیده‌اید؟!

در مرکز اقامتی سوئیسوتل (Swissotel) برلین برای برخی از مهمانان، تختخواب‌ها جاذبه اصلی به‌حساب می‌آیند. بسته خواب این هتل نیز توسط یک متخصص خواب به نام دکتر مایکل فِلد (Dr. Michael Feld) تهیه‌ شده است. بسته مخصوصِ خوابِ این هتل شامل: نوردرمانی، رایحه‌درمانی، سالن هوای کوهستانی و بالش‌های حذف‌کننده فرکانس تنش دار، می‌شود. این بسته وضعیت شما را در حالتی شبیه مدیتیشن قرار می‌دهد.

واحد‌ اقامتی کانیون رَنچ (Canyon Ranch) در نزدیکی کوه‌های سانتا کاتالینا (Santa Catalina) واقع‌ شده‌ است. این مرکز نیز یکی دیگر از مقاصد گردشگری خواب است. در کانیون رنچ یک مشاور و درمانگر خواب برای گفتگو در مورد چالش‌های خواب و مسایل مربوط به بهبود خواب، آماده خدمت‌رسانی است.

گردشگری خواب

در مرکز اقامتی کوه ساموی تایلند (Koh Samui) تمرکز بر این است که مهمان علاوه بر خواب راحت در زمان اقامت، پس از بازگشت به خانه نیز خواب متعادلی داشته باشد. مشکلات خواب از طریق ترکیب روش‌های متداول و درمان‌های طبیعی مثل طب سنتی چینی، ماساژ درمانی و تعادل روح و جسم برطرف می‌شوند.

آیا حاضرید برای تجربه کردن یک خواب رویایی، آرام و فراموش نشدنی، سفر کنید و هزینه بپردازید؟

۸ دیدگاه

  1. بهرامی

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ در ۵:۵۳ ب٫ظ

    چه عالی به امیداستفاده ی همه ی اقشار ازاین خدمات

    پاسخ

  2. امیری

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۷ ق٫ظ

    مطلب خوبو قشنگی بود

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ در ۵:۳۶ ب٫ظ

    خوبید
    عالی بود و امیدوارم که قضاوت کنید تا به حال ما کمک کند

    پاسخ

  4. شمس

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ در ۴:۵۶ ب٫ظ

    خوابیدن با آرامش چقدر عالی با تشکر

    پاسخ

  5. ملکی

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ در ۲:۴۸ ب٫ظ

    ممنون از مطالب جامعتون

    پاسخ

  6. میلاد سلمان زاده

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ در ۳:۰۳ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  7. بهلولی

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ در ۹:۳۷ ق٫ظ

    بسیار جالب

    پاسخ

  8. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ در ۶:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…