افزایش دوره بازپرداخت تسهیلات مسکن

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تسهیلات بانک های مختلف یکی از راه هایی است که می تواند در صورت اجرای درست و کاربردی آن به خانه دار شدن طیف وسیعی از مردم کمک کند.

اما باز پرداخت این تسهیلات همواره یکی از دغدغه های مهم مردم بوده است که با تصویب و اجرایی شدن طرح افزایش دوره بازپرداخت این تسهیلات ، می شود اندکی آرامش برای مردم  در پی داشته باشد.

به گزارش مجله دلتا به نقل از تسنیم ، ابوالقاسم رحیمی‌انارکی ، از مکاتبه با بانک مرکزی برای افزایش دوره بازپرداخت تسهیلات مسکن به ۱۵ سال خبر داد و گفت : سود تسهیلات مسکن در بافت‌ های فرسوده ۱.۵ درصد کاهش یافته است .

وی افزود : میزان جذب سپرده‌ها در بانک مسکن در سال گذشته ، ۵۴۵ هزار میلیارد ریال بود و این رقم تا ۱۲ بهمن به ۶۸۱ هزار میلیارد ریال افزایش یافته که ۲۶.۶ درصد رشد داشته است.

این در شرایطی بوده که بانک مسکن از اواخر پاییز ۹۵ که بحث رقابت در موضوع  سود بانکی مطرح شد ورقابتی بین بانک‌ها شکل گرفت ، بانک مسکن به هیچ وجه وارد حاشیه های این رقابت نشد.

به گفته رحیمی انارکی ، پارسال  ۳ درصد  و امسال نیز ۱.۸ درصد از قیمت تمام شده پول  را کاهش داده ایم و هم اکنون قیمت تمام شده پول بانک مسکن ۱۷ درصد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…