وام مسکن جوانان ازشهرها به تهران قابل انتقال است

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرط انتقال وام مسکن جوانان از سایر شهرها به تهران رعایت حداقل سپرده‌گذاری مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات در شهر تهران است. بنابراین با رعایت این شرط هیچ محدودیتی برای سپرده گذاران از بابت انتقال این حساب به تهران برای خرید مسکن در این شهر وجود ندارد.
حساب مسکن جوانان

شرط انتقال وام مسکن جوانان از سایر شهرها به تهران با رعایت حداقل سپرده‌گذاری مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات در شهر تهران امکان پذیر است.

به گزارش مجله پیام دلتا، بانک عامل بخش مسکن در اطلاعیه‎ای اعلام کرد: در صورتی که افراد طی دوره سپرده‌گذاری خود در حساب مسکن جوانان شرایط سپرده‌گذاری مشابه سپرده‌گذاری درحساب مسکن جوانان در شهر تهران را رعایت کنند و بیش از مبالغ تعیین شده برای افزایش موجودی حساب در سایر شهرها در این حساب پس‌انداز کرده باشند می‌توانند برای دریافت وام خرید مسکن، حساب خود از سایر شهرهای کشور به تهران انتقال دهند.

در اطلاعیه بانک مسکن تصریح شده است که شرط انتقال وام مسکن جوانان از سایر شهرها به تهران رعایت حداقل سپرده‌گذاری مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات در شهر تهران است. بنابراین با رعایت این شرط هیچ محدودیتی برای سپرده گذاران از بابت انتقال این حساب به تهران برای خرید مسکن در این شهر وجود ندارد.

بر اساس اعلام بانک عامل بخش مسکن، این بانک در خصوص یک امکان دیگر برای افزایش توان تسهیلات خرید مسکن جوانان و پوشش بخشی از هزینه خرید آپارتمان، سپرده گذاران حساب مسکن جوانان می‌توانند مابه التفاوت این تسهیلات با سقف تسهیلات انفرادی خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم را با خرید اوراق و دریافت تسهیلات از این محل جبران کنند و توان خرید تسهیلات را برای خرید مسکن از این طریق افزایش دهند.

حساب مسکن جوانان

به عبارت دیگر دارندگان حساب پس انداز مسکن جوانان در زمان اقدام برای دریافت تسهیلات خرید مسکن می توانند علاوه بر تسهیلات مسکن جوانان تا سقف تسهیلات اوراق حق تقدم ، با خرید این اوراق، اقدام به دریافت تسهیلات ترکیبی کنند.

منبع :ایسنا

۳ دیدگاه

  1. روزبهاني

    ۴ شهریور ۱۳۹۸ در ۱:۲۰ ب٫ظ

    متشکرم

    پاسخ

  2. یوسفی

    ۴ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۸ ق٫ظ

    خوبه

    پاسخ

  3. علي حنيفه پور

    ۴ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۰ ق٫ظ

    خیلی هم خوب

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…