افزایش معاملات مسکن در دی ماه ۹۶

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اوضاع بازار مسکن همواره از دغدغه های  جدی خریداران خانه بوده است . اما با نگاهی کوتاه به سال های نه چندان دور می توان با قاطعیت اعلام کرد که این موضوع  بیش از گذشته اهمیت یافته  است.در واقع ، عواملی چون قیمت های نجومی مسکن ، رکود حاکم بر بازار  ، شرایط ویژه مستاجر و موجر و .. در تشدید اهمیت این موضوع نقشی بسزا داشته اند.

حال در این میان بنابر گزارش مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن مبنی بر رشد ۱۵درصدی معاملات مسکن در دی ماه امسال گویا  پیکره ی بی جان  بخش مسکن  جانی تازه گرفته است.

به گزارش مجله دلتا به نقل ازاقتصاد آنلاین ، به گفته علی چگنی ، به رغم  رکود مسکن در سال های گذشته ، از تابستان امسال تا کنون  رونق بازار معاملات مسکن  را شاهد هستیم که البته این وضع  نیز تابع شرایط رشد اقتصادی کشور بوده است .

وی افزود :از تابستان امسال در تهران ، تعداد معاملات رشد داشته که این رشد معاملات با افزایش ملایم قیمت ها و البته کمتر از نرخ تورم همراه بوده است . او در همین باره گفت : در ماه  های آذر و دی به ترتیب ۴ و ۳ درصد قیمت ها افزایش یافته اند که به  افزایش معاملات نیز منجر شده است ..

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهر سازی تصریح کرد : در دی ماه امسال بالغ بر ۱۹ هزار معامله مسکن  در شهر تهران ثبت شده  است که با توجه  به رکود بازار ، تحولی قابل توجه  محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…