اجاره آپارتمان در مناطق مصرفی تهران

۱۰
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امسال موجران مناطق مصرفی به‌ویژه در دو منطقه ۴و ۵ تهران حاضر به دریافت ودیعه بیشتر و تنظیم اجاره نامه ماهانه حول و حوش ۲ تا  ۳ میلیون تومان شده‌اند و تعداد این آگهی های مطلوب و مناسب مستاجران در هفته پایانی مرداد رو به افزایش گذاشته است.
اجاره

در‌حالی‌که با نزدیک شدن به آخرین ماه از فصل تابستان، شمارش معکوس برای رونق بازار اجاره آپارتمان‌های مسکونی به‌زودی آغاز خواهد شد، بررسی های میدانی نشان می‎دهد بر تعداد آپارتمان‌های قیمت‌مناسب عرضه شده در قالب رهن و اجاره در مقایسه با  نیمه اول تابستان امسال افزوده شده است.

به گزارش مجله پیام دلتا ، بازار اجاره آپارتمان در تابستان امسال روندی را طی کرده که تا حدودی در مقایسه با تابستان سال گذشته متفاوت است، به نحوی‌که بر تعداد آگهی واحد های مسکونی عرضه شده با قیمت مناسب در بازار اجاره افزوده شده و جست‌وجوی مستاجران برای پیدا کردن آپارتمان مناسب در مقایسه با سال گذشته قدری کوتاه‌تر شده است.

البته این رویداد به اعتقاد اغلب واسطه‌های ملکی  مربوط به یک هفته اخیر است و چندان سابقه زیادی ندارد. اما آنچه مشخص است، این است که اجاره‌های پیشنهادی موجران با توان مالی مستاجران در مقایسه با  تابستان سال گذشته هماهنگ‌تر شده است.

 با وجود این، همین اجاره‌های پیشنهادی مناسب هم تا حدودی در مقایسه با  اجاره های سال گذشته همان ملک افزایش داشته است که مقدار آن براساس موقعیت ملک،‌ سن بنا و امکانات آپارتمان تفاوت دارد.

اجاره

به گفته واسطه‌های ملکی ، در سال گذشته اجاره‌های پیشنهادی ماهانه بیش از ۳ میلیون تومان حتی در مناطق مصرفی بازار ملک هم رواج زیادی داشت و البته تمام این ارقام پیشنهادی به همین شکل در قراردادها ثبت نشد و مسیر «تبدیل به ودیعه» و «تخفیف» توسط موجرانی که در اجاره دادن ملک خود اصرار داشتند، پیش روی مستاجران باز گذاشته شد.

 اما امسال موجران مناطق مصرفی به‌ویژه در دو منطقه ۴و ۵ تهران حاضر به دریافت ودیعه بیشتر و تنظیم اجاره نامه ماهانه حول و حوش ۲ تا  ۳ میلیون تومان شده‌اند و تعداد این آگهی های مطلوب و مناسب مستاجران در هفته پایانی مرداد ماه رو به افزایش گذاشته است.

منبع : دنیای اقتصاد

۱۰ دیدگاه

  1. آدینه

    ۱ شهریور ۱۳۹۸ در ۲:۵۶ ب٫ظ

    خوب بود

    پاسخ

    • سرداری زاده

      ۲ شهریور ۱۳۹۸ در ۹:۲۵ ق٫ظ

      سپاس از شما

      پاسخ

  2. رضا اسعدی

    ۱ شهریور ۱۳۹۸ در ۱:۵۰ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    • سرداری زاده

      ۲ شهریور ۱۳۹۸ در ۹:۲۵ ق٫ظ

      ممنونم

      پاسخ

  3. هوشمند

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ در ۵:۴۳ ب٫ظ

    سپاسگذارم

    پاسخ

    • سرداری زاده

      ۲ شهریور ۱۳۹۸ در ۹:۲۶ ق٫ظ

      سپاس از شما

      پاسخ

  4. آقازاده

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ در ۳:۱۶ ب٫ظ

    تغییر نشده

    پاسخ

    • سرداری زاده

      ۲ شهریور ۱۳۹۸ در ۹:۲۶ ق٫ظ

      چه عرض کنم

      پاسخ

  5. رفیعی

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ در ۳:۰۶ ب٫ظ

    ممنونم عالی بود

    پاسخ

    • سرداری زاده

      ۲ شهریور ۱۳۹۸ در ۹:۲۶ ق٫ظ

      از شما هم ممنونم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…