دکوراسیون داخلی

مدل های چراغ دیواری برای اتاق خواب

۴
3
زمان مطالعه: 4 دقیقه
با چراغ دیواری دکوراتیو می‌توانید فضای زیبایی را برای اتاق خواب خود به وجود بیاورید.
چراغ دیواری

یکی از بهترین وسایلی که می‌توانید با آن یک نورپردازی زیبا و شیک برای اتاق خواب خود درست کنید، چراغ خواب دیواری است. چراغ‌ها مدت‌ها است که فقط با هدف روشنایی ساخته نمی‌شوند. امروزه طرح‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی از انواع مدل چراغ دیواری دکوراتیو در بازار موجود است که هر یک عملکرد متفاوتی داشته و برای اتاق خواب یا سالن پذیرایی کاربرد دارند.

همانطور که می‌دانید نورپردازی اتاق بر حس و حال کلی محل خواب تاثیر به سزایی دارد و به همین دلیل است که باید به شیوه نورپردازی و قوانین موجود در این باره واقف باشیم. چراغ دیواری اتاق خواب باید به گونه‌ای باشد که درخشندگی، گرما و حس مطلوب را در فضا ایجاد کند؛ بنابراین همه مدل چراغ دیواری دکوراتیو برای اتاق خواب مناسب نیست. در این گزارش قصد داریم تا شما را با برخی از مدل‌های موجود در این مورد آشنا کنیم.

انواع مدل چراغ دیواری دکوراتیو

اگر در پی ایده هستید، مدل‌های زیر برای شروع عالی هستند. طراحی آن‌ها ترکیبی هماهنگ از فلز، شیشه و نور است. سازه‌ی فلزی شامل یک حلقه است و شکل‌های هندسی پراکنده روی سنگ‌های زیبا و قیمتی هستند که در واقع سایه‌ای شبیه به شیشه ایجاد می‌کند. متریال این چراغ دیواری توسط نور نقطه‌ای مستقیم و غیرمستقیم برجسته شده‌اند.

چراغ دیواری

نظرتان راجع به داشتن ماه در اتاق خواب چیست؟ این مدل چراغ دیواری دکوراتیو شبیه به یک ماه مصنوعی کوچک است که  تمثیلی از کسوف را با بازی نور و سایه‌ها ایجاد کرده است. چراغ ترکیبی سنگ، فلز و نور المان‌هایی متضاد و البته مکمل یکدیگر را دارند.

چراغ دیواری

زمانی که صحبت از چراغ و لامپ می‌شود، همه یاد شیشه می‌افتند. اما در واقع در طراحی‌های مدرن شیشه اصلاً متریال رایجی در ساخت چراغ‌های دکوراتیو نیست. بسیاری از مدل‌های چراغ دیواری دکوراتیو هستند که برای اتاق خواب ساخته شده‌اند و نه فقط از شیشه درست نشده‌اند، بلکه کاملا از فلز هستند. مدل چراغی که در زیر می‌بینید یکی از این نمونه‌ها است.

چراغ اتاق خواب

چراغ دیواری دکوراتیو زیبایی که در تصویر زیر می‌بینید، با نیکل سیاه صیقلی ساخته  و با رنگ طلایی و مسی تزیین شده است. همچنین قطعات شیشه‌ای اطراف چراغ موجب پخش شدن نور در همه جهات می‌شود. این مدل چراغ دیواری ترکیبی از طرح‌های تجملی و مینیمالیستی است که هر عنصر توسط دیگری به تعادل رسیده است.

چراغ اتاق خواب

نمونه‌هایی مانند مدل زیر، چراغ را به مجسمه تبدیل می‌کنند و طراحی مدرن را به یک سطح بالاتر می‌برند. این یک مدل چراغ دیواری دکوراتیو است که به ظاهر نوردهی را در اولویت دوم قرار می‌دهد و در عوض روی طراحی قاب دور آن تاکید می‌کند. این مدل اساساً یک مجسمه‌ی انتزاعی است که خودش را برجسته می‌کند.

نورپردازی اتاق خواب

مدل چراغ دیواری زیر، در کمال سادگی و خلوص برجستگی خاصی دارد و همه‌ی اجزای آن به زیبایی با هم ترکیب شده‌اند. این چراغ شبیه به یک توپ نوری است که بر جاذبه‌ی زمین غلبه کرده و بر یک سطح نامحسوس تکیه داده است.

toop مدل های چراغ دیواری برای اتاق خواب

مدل بعدی نیز همچنان در برابر جاذبه زمین مقاومت می‌کند، اما تکیه گاهی جز خودش ندارد. طراحی آن مینیمال و تمیز است. نقطه‌ی تمرکز طرح این چراغ دیواری دکوراتیو یک کره شیشه‌ای نورانی، سوار بر یک سطح نازک L شکل است. این مدل قابلیت نصب با هر زاویه و هر شکلی را دارد.

نورپردازی اتاق خواب

در صورتی که بخواهید کمی پیچیدگی به مدل چراغ دیواری دکوراتیو اضافه کنید، بدون اینکه هزینه‌ی زیادی داشته باشد، ما به شما مدل لوکس و برجسته‌ی زیر را توصیه می‌کنیم. این مدل‌ها نه خیلی پرزرق و برق و نه به سادگی مدل‌های قبلی هستند.

گزینه‌ی دیگر برای مدل چراغ دیواری پیچیده می‌تواند مدل لیلی زیر باشد. با اینکه این چراغ دیواری خیلی بزرگ است، اما زیبایی منحصربه فردی دارد. طراحی این چراغ الهام گرفته از طبیعت است و همه چیز آن دست ساز است. این به آن معنا است که دو نمونه از این چراغ شبیه یکدیگر نیستند. چیزی که بیش از همه در این مدل جذاب است، نورپردازی ظریف و دلپذیر آن است که می‌تواند، یک نقطه کانونی و روشی برای تزیین دیوار اتاق خواب شما باشد.

214084 701 مدل های چراغ دیواری برای اتاق خواب

۴ دیدگاه

  1. بهلولی

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۱:۲۶ ق٫ظ

    خیلی زیبا

    پاسخ

  2. هوشمند

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۵:۲۸ ب٫ظ

    خیلی زیبا و کاربردی بود ممنون

    پاسخ

  3. امیر زندمنش

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۱:۰۰ ب٫ظ

    خیلی زیبا

    پاسخ

  4. یوسفی

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۱ ب٫ظ

    کار امد بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…