۱۲ هزار مسکن روستایی در خوی مقاوم سازی شد

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
319 12 هزار مسکن روستایی در خوی مقاوم سازی شد

به گزارش مجله ی خبری دلتا:مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوی گفت: از ابتدای اجرای طرح مقاوم سازی خانه های روستایی با ارائه تسهیلات بهسازی، بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی در روستاهای این شهرستان مقاوم شده است.

اروج رحیملو افزود: از این تعداد یکهزار و ۲۰۰ خانه مسکونی در سال جاری مقاوم سازی شده است.
وی در خصوص سهمیه سال آینده شهرستان خوی در این خصوص اظهار کرد: در سال آینده نیز یکهزار و ۳۰۰ واحد مسکن روستایی در این شهرستان مقاوم می شود.
وی اضافه کرد: از نظر بنیاد مسکن هر واحد مسکونی که در ساخت آن مشخصات کامل فنی و مقررات ملی ساختمان رعایت نشود، مسکن غیرمقاوم نامیده می شود و نیازمند مقاوم سازی است.
وی بیان کرد: کارمزد تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی تنها پنج درصد است و همه روستائیان می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوی اضافه کرد: تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در روستاهای خوی / همزمان با کشور/ به میزان ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت می شود و مدت بازپرداخت آن نیز ۱۵ سال در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، طرح بهسازی مسکن روستایی، توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با هدف بهبود کیفیت مسکن و بافت روستایی و ارتقاء سطح ایمنی، بهداشتی، رفاه و آسایش مسکن روستایی اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…