محله گردی

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در ظفر چند است؟

۴
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اجاره خانه در ظفر به دلیل امکانات موجود در این محله طرفدار بسیاری دارد.
رهن و اجاره آپارتمان در ظفر

خیابان ظفر محله‌ای به موازات خیابان میرداماد است که با موقعیت شهری مطلوب خود موقعیت‌های مناسبی را برای رهن و اجاره آپارتمان فراهم کرده است.

موقعیت جغرافیایی

خیابان ظفر که جهت شرقی _ غربی دارد از سمت غرب به خیابان ولیعصر، از شرق به خیابان شریعتی، از شمال به زرگنده، و از سمت جنوب به داودیه منتهی می‌شود و همانطور که گفته شد، این خیابان به موازات و در جهت شمال بلوار میرداماد در منطقه ۳ پایتخت واقع شده‌ است.

بافت منطقه

به گزارش مجله دلتا به نقل از اقتصاد نیوز، ظفر؛ یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است که فرعی‌های شمال خیابان اصلی آن عمدتاً پهنه‌های مسکونی و فرعی‌های ضلع جنوبی این خیابان عمدتاً با کاربری تجاری و اداری هستند. البته مجتمع‌های مسکونی‌ متعددی در نیمه جنوبی این محله نیز وجود دارد که شرایط رهن و اجاره آپارتمان در ظفر را تسهیل کرده است، اما موجب شده یک‎دست بودن کاربری ساختمان‌های این محدوده از بین برود؛ بنابراین هم برای موقعیت‎های مسکونی و هم اداری، ملک‎های مناسب در این محدوده به وفور یافت می‎شود.

مراکز درمانی

به‎رغم تلاش‎های زیادی که در راستای ساخت مراکز درمانی در این محدوده شکل گرفته، هنوز هم مراکز درمانی و بیمارستانی موجود پاسخگوی نیازهای تمامی اهالی منطقه نیست، اما از بیمارستان‎های مهم این محله می‎توان به بیمارستان کودکان حضرت علی‌اصغر (ع) که مخصوص بیماران سرطانی است، اشاره کرد. همچنین یک کلینیک سرپایی نیز برای مداوای بیماران در خیابان ظفر ساخته شده است.

حمل و نقل

این محله نیز مانند سایر محله‎های هم‎جوار خود، دارای ایستگاه مترو و تاکسی است. از ایستگاه‎های مترو موجود در حوالی این محله می‎توان به ایستگاه ‎های مترو قلهک و میرداماد اشاره کرد.

مراکز خرید

از مراکز خرید محله ظفر و مراکز نزدیک به این محله میتوان به مجتمع کامپیوتر پایتخت در بلوار میرداماد، بازار بزرگ میرداماد و مرکز خرید اسکان نام برد.

موارد موجود برای رهن و اجاره خانه در ظفر

با بررسی وضعیت بازار مسکن رهن و اجاره محله ظفر در روزهای اخیر یک واحد آپارتمان مسکونی ۷۵ متری با ۲ اتاق خواب و عمر بنای ۵ سال ساخت در حدود مبلغ ۵۰ میلیون تومان پول پیش و ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره آگهی شده است. این ملک تقریباً نوساز بوده و دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ، آسانسور و انباری است.

همچنین در همین مدت مشابه یک آپارتمان ۱۱۵ متری با عمر بنای یک‌سال که دارای ۲ اتاق خواب، پارکینگ، آسانسور و انباری است با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان پول پیش و ۵ میلیون تومان اجاره ماهانه برای رهن و اجاره ثبت شده است

برای جستجوی ملک و مشاهده موارد بیشتر برای رهن و اجاره آپارتمان در ظفر ایـــنجـــا کلیک کنید.

۴ دیدگاه

  1. رفیعی

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۳:۰۸ ب٫ظ

    منطقه خوبی نیست بیشترشم داخل بافت هستش ترجیحا سمت میدان مادر بهتره با ادای احترام به دوستان ظفرکار

    پاسخ

  2. هوشمند

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۱:۲۲ ق٫ظ

    خیلی عالی بود

    پاسخ

  3. مهرداد

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۶:۵۳ ب٫ظ

    خوبه

    پاسخ

  4. روزبهاني

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۴:۱۱ ب٫ظ

    قیمت ها خیلی با لا رفته وغیر منطقی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…