دکوراسیون داخلی ۲۰۱۸

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طراحان داخلی هر سال ایده  هایی نو برای ایجاد تنوع  در دکوراسیون ، به مخاطبان خود  معرفی می کنند. در ایده های تازه ، سلیقه شخصی  افراد و  احساس آرامش و تعلق خاطر در فضا  بیشتر لحاظ شده است . در آخرین روزهای نخستین ماه سال نو میلادی ، با دکوراسیون  داخلی  ۲۰۱۸ آشنا می شوید . عناصر مهم و اصلی در این تعریف رنگ ، مبلمان، المان های دکوراتیو و نورپردازی خواهند بود.

مسلما با انتخاب رنگ بنفش به عنوان رنگ سال ، دیدن آن در دکوراسیون دور از ذهن نیست. این رنگ می تواند در مبلمان، فرش و حتی تابلوهای دکوراتیو خودنمایی  کند. اما باید بدانید که ترکیب های رنگی خاص جلوه ای زیبا  به فضای شما می بخشد . بهتر است برای این کار،  رنگ کف، سقف و دیوارها را به رنگ خنثی در نظر بگیرید تا مبلمان و  وسایل خاص خودی نشان دهند.

از نظر طراحان و مشاوران ، شکل مبلمان سال ۲۰۱۸ به صورت پارچه ای یکپارچه، با پایه های چوبی است. در این سال، مبل هایی با تزیینات زیاد و به سبک کلاسیک را فراموش کنید. همچنین انتخاب پارچه و رنگ مبل تنوع بیش تری یافته و می توانید ترکیب چند رنگ و یا چند طرح را به کار ببرید.

پارتیشن ها یا جداکننده ها سال های زیادی است که در معماری داخلی و دکوراسیون جایگاهی ویژه  دارند. طراحان داخلی برای دکوراسیون ۲۰۱۸ ،  این جداره  ها را با طراحی های خاص  و متفاوت ارائه کرده اند .  ممکن است در نظر اول این طرح ها کلاسیک به نظر بیایند، اما بد نیست  با این کار ، کمی لوکس بودن را وارد فضای خود کنید.

پیشنهاد طراحان  دکوراسیون ۲۰۱۸  به  کاربردن دکور  و قفسه های بسیار ساده  بدون  هیچ گونه تزیینات اضافی است. اگر از دکور چوبی استفاده می کنید ، آن را بدون شیشه و هماهنگ با چوب مبلمان خود انتخاب کنید. اما اگر از دکورهای چوبی خسته شده اید، مدل های فلزی  ، سبک روح تازه ای به فضای شما می بخشند.

آینه از عناصر جداناشدنی دکوراسیون خانه است. اما پیشنهاد می شود از آینه های لوکس تر استفاده کنید.

آخرین ایده  در دکوراسیون سال ۲۰۱۸ نوپردازی است. برای این کار دو گزینه دارید . گزینه اول به کار بردن لوسترها و چراغ های دکوراتیو با مدل های خاص است . و گزینه دوم ، نورپردازی مخفی است ، در این حالت نورپردازی یکنواخت بدون هیچ چراغ و لوستر اضافی ایجاد می کنید. منبع : برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…