خرید خانه در ونک ؛ محله سرزنده تهران

۱۳
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ونک محله باقدمت و البته پیشرفته شهر تهران است که وجود مراکز اداری و تجاری بسیار در آن باعث پویایی این منطقه شده است.
خرید خانه در ونک

ونک، محله‌ای در شمال غرب و در منطقه سه شهرداری تهران است. ساختمان‌های بلند و تراکم مراکز تجاری و اداری در این محله اولین چیزی است که جلب توجه می‌کند. ونک از جنوب با محله یوسف‌آباد، از شمال با بزرگراه نیایش، از شرق با خیابان آفریقا و چهارراه جهان کودک و از سمت غرب با محله‌های آرارات و ده‌ونک همسایه است. اگرچه بافت غالب محله ونک نوساز است، اما بافت قدیمی و ویلایی ده ونک را در خود جای داده است. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به محله ونک رفته است، اگر قصد خرید خانه در ونک را دارید، با ما همراه باشید.

محله ونک در گذشته

در دوره قاجار اراضی ونک شامل دهات و توستان‌ هایی بود که در تملک خانواده میرزا حسن‌خان مستوفی‌الممالک از رجال قاجاری قرار داشت. آرامگاه او نیز در مجموعه معروف به «باغ مستوفی» در ده ونک قرار دارد.

دسترسی به ونک

میدان ونک، در محله ونک در مسیر خیابان ولیعصر قرار دارد. این میدان از سمت شرق با بزرگراه حقانی و از سمت غرب با خیابان‌های ونک، ملاصدرا و برزیل مرتبط است. همچنین این میدان توسط خیابان ولیعصر از سمت شمال به پارک وی و میدان تجریش و از سمت جنوب به میدان ولیعصر متصل می‌شود. علاوه بر این، بزرگراه‌های همت، نیایش، حکیم، حقانی، مدرس، همت، کردستان و چمران دسترسی به ونک را برای افرادی که با خودروی شخصی قصد تردد در این محدوده را دارند تسهیل کرده است. از لحاظ حمل‌ونقل عمومی نیز، جابه‌جایی مسافر در این محله به نحو مطلوبی انجام می‌شود. حقانی، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به محدوده ونک است. از طرف دیگر، از پایانه‌ تاکسیرانی ونک که از پایانه‌های مهم تهران نیز به شمار می رود به بسیاری از نقاط شهر، تاکسی وجود دارد. علاوه بر تاکسی‌، خط اتوبوس تندروی راه آهن_تجریش در میدان ونک دارای ایستگاه است. اتوبوس‌های درون‌محله‌ای شرکت واحد نیز در ونک ایستگاه دارند و به مقاصد مختلفی مانند میدان صنعت می‌روند.

مراکز تفریحی و ورزشی

بوستان باغ ایرانی در خیابان شهید پیروزان و بوستان خوارزمی در خیابان شیخ بهایی شمالی فرصت خوبی را برای سپری شدن اوقات فراغت شهروندان در فضای سبز فراهم کرده است. محله ونک از لحاظ برخورداری از سرانه ورزشی نیز در وضعیت کم و بیش مطلوبی قرار دارد. باشگاه ورزشی ملاصدرا‏‏ در میدان ونک، مجتمع ورزشی و آموزشی ونک‏‏ و مجتمع ورزشی بامداد واقع در خیابان شیخ بهائی شمالی و همچنین باشگاه پینت‌بال در خیابان خدامی از مراکز تفریحی محله ونک به شمار می‌روند.

بوستان باغ ایرانی ونک

مراکز خرید

ونک، یکی از گزینه‌های اصلی پایتخت‌نشینان و گردشگران برای خرید و گشت وگذار است. واحدهای تجاری فروش پوشاک،کیف و کفش و برندهای معروف چرم در این محله فعالیت دارند. از مراکز خرید شاخص این محله می‌توان به مرکز خرید ونک (با پاساژ ونک اشتباه نشود) در تقاطع خیابان ونک و خیابان کار و تجارت اشاره کرد. مجتمع تجاری آسمان ونک نیز در ابتدای خیابان ونک قرار دارد و دو طبقه از ۱۳ طبقه این برج به واحدهای تجاری اختصاص یافته و تنوع کالایی خوبی دارد. مرکز خرید آیینه و پاساژ ونک از دیگر مراکز خرید محله ونک هستند. به‌علاوه بازارچه کودک گاندی و مرکز خرید گاندی در نزدیکی محله ونک می‌تواند پاسخگوی نیاز شهروندان باشد.

مراکز آموزشی

  • مدارس متعدد دخترانه و پسرانه
  • دانشگاه الزهرا
  • دانشکده لرزه‌نگاری
  •  دانشگاه خاتم

مراکز درمانی محله ونک

  • خانه امید نابینایان و کم بینایان
  • درمانگاه بقیه الله‌الاعظم
  • مرکز درمانی گلستان
  • ساختمان پزشکان ۱۳۵
  • بیمارستان دی (در خیابان ولیعصر)

اجاره خانه در ونک

رهن و اجاره خانه در ونک با توجه به مکان قرار گرفتن ملک، نوساز یا قدیمی‌ساز بودن و همچنین امکانات آن دامنه قیمتی متفاوتی دارد. برای مثال، رهن کامل یک واحد مسکونی با مساحت ۱۴۵ متر مربع و ۱۱ سال ساخت، به قیمت ۴۶۰ میلیون تومان آگهی شده است. شما با مراجعه به سایت املاک دلتا اولین وب سایت ملکی در ایران می‌توانید با صرف زمان اندکی به آپارتمان دلخواه خود دست پیدا کنید. برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت اجاره آپارتمان در ونک ایـــنجــــا کلیک کنید.

خرید خانه در ونک

از آنجا که ونک در رده مناطق مرفه نشین تهران قرار دارد، قیمت ملک در آن بالا است. مجتمع‌های مسکونی محله ونک جزو گزینه‌های مناسب خرید آپارتمان در ونک محسوب می شوند. زندگی در این مجتمع‌ها به دلیل ارائه امکانات کافی مناسب و مطلوب است. در خیابان‌های فرعی این محله نیز با کمی جست‌وجو می‌توانید خانه دلخواه خود را پیدا کنید. خرید آپارتمان در ونک به دلیل امکانات ونک طرفداران زیادی دارد. برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت خرید خانه در ونک اینجا کلیک کنید.

۱۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۳ ب٫ظ

  2. صلابت

    ۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۸:۳۰ ب٫ظ

  3. فتحی

    ۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۷ ق٫ظ

  4. بزرگی

    ۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۵:۳۴ ب٫ظ

    محله خوب ولی شلوغ

    پاسخ

  5. عظیم

    ۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۲:۵۷ ب٫ظ

  6. شایگان

    ۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۵ ق٫ظ

    بهترین منطقه تهران هستش

    پاسخ

  7. آقازاده

    ۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۳۳ ق٫ظ

    عالیه

    پاسخ

  8. رفیعی

    ۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۲۱ ق٫ظ

    ونک همچنان بسیار شلوغ و همیشه ترافیک

    پاسخ

  9. ثامن

    ۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۰۹ ق٫ظ

    خیلی عالی بود

    پاسخ

  10. آدینه

    ۵ مرداد ۱۳۹۸ در ۷:۰۰ ب٫ظ

    اطلاع رسانی خوبی بود

    پاسخ

  11. ملکی

    ۵ مرداد ۱۳۹۸ در ۶:۵۴ ب٫ظ

    ممنون از زحمات شما بابت این مطالب

    پاسخ

  12. مهدی فراهانی

    ۵ مرداد ۱۳۹۸ در ۵:۴۹ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…