وب سایت دلتا، تولدی تازه

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اول بهمن ماه ۹۶ وب سایت ملکی دلتا، با نگرش و ایده های مبتکرانه  از نو متولد شد.

وب سایت ملکی دلتا ، به عنوان الگویی وزین و ارزشمند در صنعت نوین املاک ، همچنان پر توان به سوی آینده ای روشن و سرشار از موفقیت  به مسیر رو به تعالی خود ادامه می دهد.

Delta.ir پس از سال ها تلاش بی وقفه و موفق در ارائه خدمات شایان به هموطنان گرانقدر ، که به همت و پشتکار “محمد تقوی ” به عنوان بنیانگذار صنعت علمی املاک در کشور تاسیس و راه اندازی شده است ،هم اکنون نیز با پشتیبانی گروه املاک دلتا و بهره مندی از دانش کارشناسان ، متخصصان و مهندسان کار آزموده  و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها  در حوزه  معاملات املاک ، با ایده ها و برنامه ریزی های نوین  ، همچنان به راه پر افتخار خود در ارائه خدمات مناسب و گسترده به جامعه ایرانی ادامه می دهد .

به پاس قدردانی از زحمات همه  دست اندرکاران دربرنامه ریزی و راه اندازی وب سایت دلتا ، روز جمعه  ۲۹ دیماه ۹۶ مراسم گرامیداشتی به دعوت مدیرعامل گروه دلتا و با حضور کارکنان واحد IT بر گزار شد .

در این مراسم محمد تقوی ضمن سپاسگزاری از زحمات همکاران که در موفقیت های بی شمار وب سایت دلتا درارائه خدمات شایسته به عموم کاربران سهمی به سزا داشته اند ، همه مسئولان و دست اندرکاران  وب سایت جهانی دلتا را به تلاشی مضاعف در جهت ادامه مسیر موفقیت آمیز  وب  سایت ملکی دلتا  فرا خواند.

1 42 وب سایت دلتا، تولدی تازه

 

یک نظر

  1. حسين روزبهاني

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ در ۷:۴۸ ب٫ظ

    سایت دلتا بسیار عالی وموفق مطالب آموزنده و راهنما

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…