خانه ی دیدنی پر از نور و طراوت در اصفهان

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
خانه ی دیدنی

خانه شماره ۲ اصفهان یکی از پروژه های موفق شناخته شده است. این خانه ی دیدنی را شرکت معماری “سرسایه” در زمین ۳۰۰ مترمربعی با ۴ واحد مسکونی در ۵ طبقه ساخته است.

در خانه شماره دو اصفهان ،طبقه همکف برای پارکینگ، ورودی و لابی، حیاط و اتاق تأسیسات ، زیر زمین به عنوان سالنی برای مراسم ها و اتاق های انباری و درطبقه اول  ۲ واحد کوچک برای سکونت و طبقه دوم  و سوم  برای استفاده شخصی تدارک دیده شده است.

فراهم کردن حداکثر نور و هوای تازه در درون این خانه ی دیدنی به ویژه در نشیمن و پذیرایی از هدف های مهم طراح و معمار این خانه بوده است. بنابراین، تمام نشیمن ها در امتداد ضلع جنوبی واحد ها با حداکثر اندازه، بازشو  قرار گرفت.

محفظه ای گیاهی با نوعی از گیاهان رونده  بین لایه های نما  قرار گرفته که باعث طراوت بیشتر در فضا های داخلی شده و با اتصال درون و بیرون به یکدیگر، نما را زنده تر کرده است.

درزیرزمین این خانه ی دیدنی به عنوان سالن برای مراسم ها و فضای عمومی، لازم بود  نور طبیعی  و تهویه مناسب در آن جا وجود داشته باشد بنابراین حیاطی در سطح  پایین زیرزمین با گیاهان و آب جاری ایجاد شد تا فضایی بهتر  و لذت  بخش تر خلق شود.

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…