بازار گرم آپارتمان های میانسال و کهنه ساز

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گرم شدن بازار آپارتمان های میانسال و کهنه ساز

گزارش ها حاکی از  گرم شدن بازار آپارتمان  میانسال و کهنه  ساز است . دست اندرکاران بازار مسکن علت این رویداد را  تشکیل  حباب قیمتی در بازار آپارتمان‌ های نوساز طی چند هفته گذشته  ارزیابی می کنند.

در این میان آپارتمان ‌های میانسال  و کهنه ‌ساز که  از لحاظ  نداشتن  آسانسور و پارکینگ، مشکل نقشه  و نور ساختمان و مواردی از این دست مشکل دارند ، به سبب اینکه مالکانشان قیمت‌ هایی مناسب را برای فروش این واحد پیشنهاد کرده اند ، رونق  گرفته‌ اند.

به گزارش مجله خبری دلتا به نقل ازروزنامه دنیای اقتصاد ، آپارتمان‌ های میانسال و کهنه ‌ساز موجود در بازار مسکن   به دو گروه تقسیم می شوند. گروه اول آپارتمان‌هایی با عمر۱۱ تا ۱۵ سال هستند که  شرط  سنی  استفاده از تسهیلات  صندوق  پس‌انداز مسکن  یکم را دارند.

 گروه دوم نیز آپارتمان‌های با عمر ۱۶ تا ۲۰ سال هستند که می توانند از تسهیلات  بدون  سپرده  و از محل اوراق مسکن تا سقف ۱۴۰ میلیون تومان بهره مند شوند.

این آپارتمان‌ ها به سبب  قیمت‌گذاری مناسب ‌تر در مقایسه با آپارتمان‌ های نوساز تا ۱۰سال ساخت ، کانون  مراجعه  متقاضیانی است  که شرایط افزایش بودجه خود را متناسب با روند رشد قیمت آپارتمان‌هایی با عمر کم‌ ندارند.

دراین  میان آپارتمان‌ هایی که مشکل‌ دارند ، بهترین  گزینه  برای خانه‌ دار شدن کسانی است  که  اجاره نشین بوده و در خانه‌های بزرگ ‌متراژ به صورت  قرارداد رهن کامل  ساکنند.

این گروه اکنون  می‌توانند  با  دریافت تسهیلات  ویژه که بانک مسکن برای زوج  ها در نظر گرفته ،  از محل خرید اوراق  و پیوست  آن به جعاله و تسهیلات ۲۰ میلیونی  بدون  سپرده  و بی  نیاز به  اوراق  ، راحت  و بدون  فشار مالی خانه دار شوند.

خریداران املاک میانسال و کهنه ساز می توانند در وب سایت   www.delta.ir ملک دلخواه خود را جست و جو و انتخاب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…