بازسازی داخل خانه با راهکارهایی ساده

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این گزارش با راهکارهای مفیدی آشنا می شوید که می تواند در بازسازی داخل خانه به شما کمک کند.
بازسازی داخل خانه

در این گزارش، به نکاتی مهم هنگام بازسازی داخل خانه اشاره می شود که شاید مورد استفاده شما قرار گیرد.

بازسازی داخل خانه و نوع پوشش دیوارها:

پنل های دکوراتیو سه بعدی، پوستر سه بعدی، دیوار پوش، سنگ دکوراتیو، شیشه تزیینی، تایل آلومینیومی و کاغذ دیواری و بسیاری از گزینه های دیگر، همه از جمله گزینه  هایی برای انتخاب هستند.

نحوه چیدمان و طراحی منزل:

در طراحی و نحوه چیدمان داخلی، دکوراسیون نو و زیبایی  را در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که طراحی مبتکرانه در بازسازی داخلی بسیار حائز اهمیت است. برای این منظور، طراحی های متنوع و سبک های مختلف را به نسبت فضای خود بسنجید.

رنگ آمیزی دیوار ها و سقف:

اگرچه معمولا در ایران اغلب کارفرمایان زیبایی و سادگی رنگ سفید را به طرح های مختلف ترجیح می دهند اما، بسیاری رنگ های قرمز آبی و سبز و … را هم در معماری استفاده می کنند. با این حال انتخاب رنگ ساختمان در بازسازی داخل خانه ، به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

بازسازی داخل خانه

نوسازی کف منزل:

هر نوع کف، مشتری منحصر بفرد خود را دارد. برای بدست آوردن اطلاعات بیش تر در این مورد می توانید با کارشناسان حرفه ای مشورت کنید.

بازسازی آشپزخانه:

آشپزخانه، در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه سهمی بسزا دارد. بازسازی آشپزخانه ، تعویض کابینت ها، تخریب دیوارها، تخریب آرک های قدیمی و رابیتس کاری ها، نوسازی و یا حتی در صورت لزوم جابه جایی لوله کشی ها، کف سازی، کاشی بین کابینت ها و … را در بر می گیرد.

به روش های دیگر نیز می توان در آشپزخانه تغییرات ایجاد کرد و مجبور نیستید که برای بازسازی داخل خانه ، هزینه زیادی پرداخت کنید.

بازسازی خانه

بازسازی آشپزخانه

بازسازی حمام و سرویس بهداشتی:

برای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام باید اولویت بندی کرد ، از جمله متداول ترین مراحلی که در فرایند بازسازی حمام و سرویس بهداشتی انجام می گیرد اول ، عایق بندی دیوار و کف ها , تعمیر لوله کشی ها  و تاسیسات ، نقاشی دیوار ها و تعویض کاشی ها ، تعویض شیر آلات ، بازسازی تهویه این مکان ها ، جا به جایی توالت های ایرانی با فرنگی  و طراحی قفسه ها و…. است.

 بازسازی اتاق خواب:

بازسازی اتاق خواب معمولا با سلیقه فردی که از آن اتاق استفاده می کند انجام می شود. امروزه در بازسازی اتاق خواب ، از کمد دیواری های ام دی اف که قطر دیوار های آن ها بسیار کم اما با مقاومت بالا  است استفاده می شود.

بازسازی اتاق خواب

محل نصب کمد دیواری:

 در فرایند بازسازی اتاق خواب ابتدا محل قرارگرفتن  و ابعاد کمد دیواری  مشخص می شود.  مثلا” اگر تخت خواب یک نفره است، کمد دیواری  بزرگ تر و اگر تخت خواب دو نفره است، کمد دیواری کوچک تر در نظر گرفته شود.

کمد دیواری

منبع: وب سایت – برترین ها

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…