اتاق نشیمن را نو نوار کنید

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از اصولی که می تواند خانه ای زیبا را به شما هدیه دهد، استفاده از ترفندهای ناب در دکوراسیون داخلی است.
اتاق نشیمن

در این مطلب ایده هایی را برای نوکردن اتاق نشیمن آورده ایم که می توانید آن ها را به کار بگیرید.

با سلیقه خود هر کاری که می خواهید وهر نوع وسیله ای را که دوست دارید ونشان دهنده شخصیت شما است در اتاق نشیمن بگذارید. بدانید که خانه، خانه  شما است و شما ساکن آن هستید پس آن را به شیوه دلخواه خود تزیین کنید.

اتاق نشیمن

بگذارید سادگی وخودمانی بودن درجای جای خانه شما دیده شود. بهره گیری ازمبلمان نرم و راحت، رنگ های متنوع و فارغ از هر گونه وسایل شیک و مجلل که به محیط خدشه وارد کند.

دکوراسیون داخلی

قرار دادن میز و صندلی یا مبلمانی که به راحتی جابه جا می شوند برای دورهم بودن های ساده و خودمانی، ایده ای مناسب است. همچنین می توانید از بوفه و کمدهای بدون در ،گوشه اتاق بهره بگیرید و وسایل پذیرایی را در آن قرار دهید.

دکوراسیون

برای زیبا تر کردن اتاق نشیمن به جزییات توجه کنید. از رنگ در و دیوار گرفته تا سقف و وسایلی که در تزیین گوشه و کنار خانه به کار می برید.  تلاش کنید که تمام جزییات ، با وسایل بزرگ اتاق همخوانی داشه باشند.

رنگ در دکوراسیون

خیلی هزینه نکنید وازداشته ها خود کمک بگیرید. مثلا”، می توانید از بشقاب هایی که دیگر استفاده نمی کنید به عنوان قاب تزیینی بهره بگیرید. آنها را نقاشی کنید و روی دیوار در بالای مبلمان نصب کنید.

دکوراسیون خاص

وسایل کوچک و تزیینی را در جای جای خانه استفاده کنید.

معماری داخلی

یکی از ایده های جالب برای نوکردن فضای اتاق نشمین، استفاده ازقرینه سازی است. یک نقطه کانونی  برای چیدمان تعیین کنید و بقیه وسایل را به صورت قرینه در دو طرف آن بچینید.

طراحی داخلی

بهتراست به روش دلخواه خود آن طور که تصور می کنید زیباتر است مبلمان و وسایل را در اتاق بچینید. به یاد داشته باشید هنگامی که راحتی و خودمانی بودن فضا مهم است، قرینه بودن وسایل ، چندان اهمیت ندارد.

چیدمان اتاق نشیمن

چیدمان وسایل اتاق نشمین به گونه ای باشد که فضای گفت ‌وگو ایجاد کند. به این معنا که همه روبه روی هم قرار داشته باشند و بتوانند بهتر همدیگر را ببینند و با هم گفت و گو  کنند.

اتاق پذیرایی

اتاق نشیمن خود را طوری طراحی کنید که بتوانید در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظه هایی شاد داشته باشید.

مبلمان

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…