ایرانگردی

میامی ایران ؛ تور یک روزه میامی فقط ۲۵۰ هزار تومان

۱۵
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
میامی ایران شاید به خاطر همین اسمش مورد توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است. گردشگران خارجی که به مشهد می‌روند، از میامی هم دیدن می‌کنند.
میامی ایران

میامی ایران را می‌شناسید؟ بله، درست خواندید. فقط آمریکایی‌ها نیستند که میامی دارند. در همین ایران خودمان هم می‌توانید به میامی سفر کنید و کلی خوش بگذرانید. میامی در ۵۰ کیلومتری مشهد قرار دارد. بعد از زیارت می‌توانید راهی میامی شوید و خودتان را به زیبایی‌های آن دعوت کنید. خوش می‌گذرد. شک نکنید. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا با هم سفری کوتاه به یکی از دو میامی ایران داشته باشیم. بله، باز هم درست خواندید. در ایران دو میامی داریم! با مجله دلتا همراه باشید تا دراین‎باره بیشتر بدانید.

میامی کجاست؟

یکی در آمریکا و دوتا در ایران. عجیب است مگر نه؟ وجود سه میامی کشف شده روی کره زمین اتفاق بامزه‌ای است. بامزه‌تر این‎که دوتا از میامی ها در ایران قرار دارند. یکی در اطراف مشهد و دیگری در استان سمنان. در اینجا می‌خواهیم یکی از آن دو میامی را به شما معرفی کنیم.

می‌خواهید بدانید یکی از آن دو میامی ایران کجاست؟ یکی از دو میامی ایران به مشهد نزدیک است. ۵۰ کیلومتر که از مشهد به سمت سرخس برانید، به روستای میامی می‌رسید. میامی، یکی از نقاط خوش آب و هوای منطقه است که تورهای یک روزه سفر به آن، کلی هوادار دارد و مردم برای سفر با یکی از آن‎ها سر و دست می‌شکنند. شاید برای‌تان جالب باشد اگر بدانید بیشتر مسافران خارجی که به مشهد سفر می‌کنند، بازدید از میامی را هم در لیست برنامه‌های سفرشان جای می‌دهند. می‌خواهید بدانید چرا سفر به میامی ایران جذاب است؟ با ما همراه باشید.

2 1 میامی ایران ؛ تور یک روزه میامی فقط 250 هزار تومان

چرا باید به میامی سفر کنیم؟

جواب کوتاه: چون خوش می‌گذرد. و حالا جواب بلند: روستای میامی چند جاذبه دیدنی مهم دارد. یکی از آن‎ها بنای زیارتگاه امامزاده یحیی است که از نظر تاریخی و معماری اهمیت دارد. این بنا به قرن دهم هجری متعلق است. مکان‌هایی برای اقامت و اسکان هم اطراف بنا ساخته‌اند. کاروان‎سرای عباس آباد که به دوران صفویه و شاه اسماعیل تعلق دارد، از دیگر دیدنی‌های میامی است. کاروان‎سرا را به صورت کامل بازسازی کرده‌اند و دیدنی‌تر شده است.

یک کاروان‎سرای قاجاری هم در میامی قرار دارد که آن هم بازسازی شده است. از همه مهم‌تر، یک چشمه‌ آب گرم معدنی مشهور در میامی است. همین چشمه، اصلی‌ترین دلیل برای دوست‎داشتنی بودن میامی به شمار می‌رود. افراد زیادی به شوق استفاده از چشمه آب گرم که خاصیت درمانی هم دارد، به این منطقه سفر می‌کنند. تورهای سفر به میامی بیشتر به منظور استفاده از همین چشمه طراحی می‌شوند.

نکات مهم در سفر به میامی

جاجیم‎بافی و دستمال‎بافی از صنایع دستی میامی است. قیصی و خشکبار باغی هم از دیگر محصولات خوشمزه‌ای است که در سفر به میامی می‌توانید با خودتان همراه بیاورید. در نظر داشته باشید اطراف میامی پر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی است که می‌‎توانید مورد بازدید قرار دهید. ما در مجله دلتا آن‎ها را به تدریج به شما معرفی می‌کنیم.

۱۵ دیدگاه

  1. روزبهاني

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۷:۱۳ ب٫ظ

    میامی واقعاً دیدنی است

    پاسخ

  2. یگانه

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۶:۱۶ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  3. ملکی

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۶:۱۵ ب٫ظ

    جالبه

    پاسخ

  4. صلابت

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۶:۱۵ ب٫ظ

    ممنون که معرفی کردین

    پاسخ

  5. سرکان

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۶:۱۴ ب٫ظ

    قشنگه

    پاسخ

  6. عادل

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۶:۱۳ ب٫ظ

    جالب بود فوق العاده

    پاسخ

  7. آراز

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۶:۱۳ ب٫ظ

    جالب بود ممنون

    پاسخ

  8. نژادی

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۶:۱۲ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

  9. آررین

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۶:۱۱ ب٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

  10. جعفری

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۶:۱۱ ب٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

  11. امیر زندمنش

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۵:۵۴ ب٫ظ

    جالب بود . نمیدونستم ایران هم میامی داره

    پاسخ

  12. خانم طلوعی

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۴:۳۹ ب٫ظ

    واقعا ارزش رفتن دارد.

    پاسخ

  13. مهدی مختاری

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۴:۰۶ ب٫ظ

    سپاسگذارم

    پاسخ

  14. شعبانی

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۴:۰۵ ب٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

  15. ابراهیمی

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۴:۰۵ ب٫ظ

    ممنون از معرفی مکانهای دیدنی و تفریحی ایران عزیز

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…