قیمت مسکن

گرانی مسکن حتی در محله‎های محروم

۴
68
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گرانی مسکن راه نفس بی‎خانه‎ها را بسته است؛ به‎طوری که حتی در محله‎های محروم پایتخت هم توان خرید مسکن برای قشرهای ضعیف وجود ندارد.
گرانی مسکن

گرانی مسکن راه نفس بی‎خانه‎ها را بسته است، طوری که حتی در محله‎های محروم پایتخت هم توان خرید یا اجاره مسکن برای قشرهای  ضعیف وجود ندارد.

آمارها نشان می‌دهد قیمت اجاره بها در دروازه غار، یکی از محروم‌ترین محلات تهران افزایشی قابل توجه داشته است.در حالی که بررسی‌ها نشان می‌دهد سال گذشته اجاره واحدی ۶۶ متری در این منطقه با ودیعه ۳ میلیون  و اجاره هشتصد هزار تومانی صورت گرفته ، امسال، رقم‌ها با افزایشی عجیب رو‎به‎رو بوده است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از خبرآنلاین ، همچنین قرارداد اجاره واحدی ۱۵۴ متری در بهار گذشته با ۱۰ میلیون ودیعه و ۶۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه، منعقد شده است اما قیمت‌ها در سال جاری با رشدی چشمگیر مواجه بوده، به‎طوری که تمدید  قرارداد برای بسیاری از ساکنان این مناطق غیر ممکن شده است.

گرانی مسکن

قیمت اجاره‎بها در محروم ترین محله تهران

دروازه غار یا همان هرندی، منطقه‎ای محروم در جنوب تهران و در حدفاصل خانی آباد و میدان شوش است. آمارها نشان‎دهنده این مطلب است که در بهار امسال در این منطقه قرارداد واحدی ۲۲۰ متری به صورت دربست به قیمت ۱۸۰ میلیون تومان منعقد و  واحدی ۵۶ متری، هشت سال ساخت نیز به قیمت ۵۵ میلیون تومان رهن شده است.

قیمت واحدی ۳۵ متری با شش سال ساخت، ۱۰ میلیون تومان ودیعه و ۴۵۰ هزار تومان اجاره اعلام شده است. قرارداد واحدی ۶۰ متری ، شش سال ساخت نیز با قیمت ۶۵ میلیون رهن و ۵۰۰ هزار تومان اجاره بسته شده است. همچنین  واحدی ۴۰ متری، ۳۰ سال ساخت نیز با ۱۰ میلیون ودیعه  و ماهانه ۴۰۰ هزار تومان اجاره داده شده است.

قیمت اجاره یک آپارتمان ۴۸ متری، یازده سال ساخت نیز ۱۵ میلیون رهن و ۵۵۰ هزار تومان اجاره اعلام شد. در عین حال، بهای اجاره واحدی ۵۸ متری نیز ۱۰ میلیون ودیعه و یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ماهانه پیشنهاد شده است.

۴ دیدگاه

  1. ثابتی

    ۴ تیر ۱۳۹۸ در ۳:۰۲ ب٫ظ

    جای تامل دارد

    پاسخ

  2. ماکان

    ۴ تیر ۱۳۹۸ در ۳:۰۱ ب٫ظ

    چ جالب

    پاسخ

  3. چهاردولی

    ۴ تیر ۱۳۹۸ در ۳:۰۱ ب٫ظ

    باید تجدید نظرکرد

    پاسخ

  4. آقازاده

    ۴ تیر ۱۳۹۸ در ۲:۵۹ ب٫ظ

    جالب ترشد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…