محمد تقوی: مهار احساسات، هنر مدیریت است

۰
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محمد تقوی : مهار احساسات ، هنر مدیریت است

نشست سرپرستان گروه آژانس های املاک دلتا سه شنبه ۱۲ دی ماه با حضور مدیرعامل، برخی از کارکنان دفتر مرکزی، مدیران، سرپرستان و مشاوران آژانس‌های دلتا برگزار شد.

در این نشست محمد تقوی، مدیران آژانس ها را بر رعایت اصول مدیریت فرا خواند و از مهار احساسات به‌عنوان هنر مدیریت یاد کرد.

وی همچنین از مدیران خواست که در مجموعه های خود حتی در برابر دوستانشان از تصمیم های احساسی خودداری کنند تا از بروز لطمات به مجموعه دلتا جلوگیری شود.

مدیر عامل دلتا در بخشی دیگر از سخنانش خرسندی خود را از آمادگی بسیار مناسب آژانس ۸۵۰ ابراز و با قدردانی از همکاری صمیمانه  مدیران تمام پارت‌ ها افزود: درصورتی‌که مدیر و سرپرست وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهند درآمد کل مجموعه افزایش می‌یابد و باعث انگیزه بیشتر مشاور و حتی مشتریان می‌شود.

وی، توجه بیشتر به اصل مدیریت را از وظایف اصلی مدیران برشمرد و آنان را موظف دانست تا تمام فعالیت‌های مشاوران را رصد کنند و سرپرستان را هم ملزم کرد تا از مشاوران پشتیبانی کنند.

تقوی همچنین، تقسیم‌بندی آگاهانه زیرمجموعه و درصورت لزوم جایگزینی نیروهای ضعیف با نیروهای کارآمد را ضروری خواند.

در این نشست همچنین آرش ترابی، مدیر امور اداری درباره بیمه کارکنان دلتا، راهکارهایی مفید ارائه و اظهار امیدواری کرد: شرایط موجود برای برقراری بیمه تکمیلی کارکنان دفاتر، بررسی و بیمه تکمیلی با سقف تعهد بالا و فرانشیز مناسب برای کارکنان در نظر گرفته شود.

در پایان رامین عابدی مدیر واحد حقوقی دلتا ، ضمن اشاره به برخی مشکلات قراردادها، راهکارهایی برای رفع کاستی‌های موجود ارائه داد.

وی ضمن اشاره بر لزوم هماهنگی مشخصات درج شده در سندهای ملکی با مبایعه‌نامه و همچنین پرهیز از ایجاد تغییرات دستی در قراردادهای ثبت شده توسط دفاتر املاک، خاطر نشان کرد: مسئولان دفاتر املاک لازم است به تمام صفحات سند، ازجمله صفحه توضیحات و لزوم دریافت استعلام از سندهای دفترچه‌ای توجه و دقت کنند. مجله خبری دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…