اخبار مسکن

قیمت مسکن در تابستان ۹۸

۴
39
زمان مطالعه: 2 دقیقه
میانگین قیمت اجاره امسال بیش از ۲۰ درصد نخواهد بود و با توجه به قیمت خریدوفروش این میزان اجاره پایین‌تر از میزان تورم است.
قیمت مسکن در تابستان

قیمت مسکن در تابستان ۹۸ به گفته نایب رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران، گران نخواهد شد. عقبایی درباره وضعیت بازار مسکن گفت: به نظر نمی‌رسد که امسال تا پایان تابستان قیمت‌ها در حوزه خریدوفروش تغییری داشته باشد، زیرا که سال گذشته قیمت مسکن رشد ۱۰۰ درصدی داشت، بنابراین با توجه به ثبات در شرایط اقتصادی کشور قیمت‌ها تا پایان نیمه اول سال تغییری نخواهد کرد.

وضعیت بازار اجاره در تابستان

حسام عقبایی، با بیان این‎که بازار اجاره و فصل نقل و انتقالات امسال یک ماه زودتر از سال‌های پیش آغاز شده است، گفت: خوشبختانه امسال با توجه به اطلاع رسانی به موقع برای وضعیت بازار اجاره ، میزان دریافت اجاره‎بها در مقایسه با سال‌های گذشته کمتر شده و به نظر می‌رسد مالکان امسال انصاف را بیشتر رعایت کنند.

وی تصریح کرد: میانگین اجاره‎بها امسال بیش از ۲۰ درصد نخواهد بود و با توجه به قیمت خرید و فروش مسکن، این میزان اجاره پایین‌تر از میزان تورم است.

قیمت مسکن در تابستان

به گزارش مجله دلتا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، عقبایی با اشاره به این‎که دولت باید طرح‌ها و بسته‌های پیشنهادی بازار مسکن را اجرایی کند، گفت: ساخت مسکن استیجاری و همچنین افزایش تسهیلات خریدوفروش نباید تنها در حد حرف باقی بماند؛ بلکه تنها راهکار بهبود وضعیت بازار مسکن، ساخت واحد‌های استیجاری است.

بازار واحد‌های تجاری

وی به بازار واحد‌های تجاری هم اشاره کرد و گفت: واحد‌های تجاری در برخی از مناطق با قیمت‌های بسیار نجومی خریدوفروش می‌شود که مهم‌ترین دلیل آن مربوط موقعیت مرغوب و یا پر مشتری بودن آن منطقه است، بنابراین ممکن است در برخی از مناطق جنوبی تهران، قیمت‌ یک واحد تجاری بسیار بیشتر از یک واحد تجاری در منطقه شمال تهران باشد.

عقبایی اظهار کرد: هم‎اکنون میزان متقاضیان واحد‌های تجاری در مقایسه با واحد‌های مسکونی کمتر است، اما به دلیل این‎که میزان دریافت اجاره یا خرید و فروش این واحد‌ها بیشتر است، بنابراین سازندگان برای ساخت این واحد‌ها راغب‎تر هستند.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ تیر ۱۳۹۸ در ۵:۳۸ ب٫ظ

    اجاره خانه من ک ی قفس بیشتر نیس
    بوده ۴ ملیون ۶۵۰ شده ۱۵ ملیون ۱۱۰۰ اونوقت زیاد نشد حقوقم ۱۳۰۰ چجور زندگی کنم

    پاسخ

  2. فروتن

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۸ ق٫ظ

    مطلب جالبی بود

    پاسخ

  3. مسرور

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۰ ق٫ظ

    ممنون از اطلاعات خوبتون

    پاسخ

  4. الهی

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۶ ق٫ظ

    آقای نایب رییس من با فرمایش شما مخالفم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…