تهرانگردی، گل های آپارتمانی در تهران

مرکز فروش گیاهان آپارتمانی تهران ؛ بهشت کوچک

۲
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اشتباه نکنید. جادویی در کار نیست. شما در باغ گل شهید فکوری قرار دارید. بزرگ‌ترین مرکز فروش گیاهان آپارتمانی تهران. جایی که به گفته مدیریتش بزرگ‌ترین مجموعه تولید و فروش گل‌های باغچه‌ای و آپارتمانی تهران است.
مرکز فروش گیاهان آپارتمانی تهران

اگر گل‌‌دوست هستید و دنبال مرکز فروش گیاهان آپارتمانی تهران هستید، این مطلب را از دست ندهید. حتی اگر آب دست‌تان است زمین بگذارید. همین‎جا بمانید. قرار است با هم سری به باغ گل شهید فکوری بزنیم.

پایت را که از در فلزی دو لنگ به آن سو می‌گذاری، همه چیز عوض می‌شود. دیگر از دنیای دودآلود بیرون خبری نیست. مثل معجزه، صدای بوق کلافه کننده خودروها غیب می‌شود. استرس‌ها و هیاهوها جای‌شان را به آرامشی لذت‌بخش می‌دهند. صدای چه‌چه پرنده به گوشت می‌رسد. حتی رطوبت لطیفی روی صورتت حس می‌کنی. آن وقت است که به خودت می‌گویی: نکند آن در، جادویی بوده! و تو از تهران به گوشه‌ای از بهشت پرتاب شدی!

نه اشتباه نکنید. جادویی در کار نیست. شما در باغ گل شهید فکوری قرار دارید. بزرگ‌ترین مرکز فروش گیاهان آپارتمانی تهران. جایی که به گفته مدیریتش بزرگ‌ترین مجموعه تولید و فروش گل‌های باغچه‌ای و آپارتمانی تهران است.

همه مدل همه رقم

در مجموعه گلخانه‌ای شهید فکوری تهران همه جور گل و گیاهی هست. از کاکتوس‌های کوچک گرفته تا گل‌های شمعدانی. محبوب شب، یاس و دیفن باخیا را می‌توان در این مجموعه یک‌جا در کنار هم دید. انواع گیاهان آپارتمانی، درخت و درختچه‌های تزئینی و نها‌ل‌های بارآور و غیر بارآور در این مجموعه پرورش داده می‌شوند. بن‌سای‌های هیجان انگیز را هم می‌توانید در این مرکز بببنید، بخرید و لذت ببرید.

در این مجموعه هم امکان خرید گل مورد علاقه‌تان وجود دارد؛ هم می‌توانید به شیوه نمایشگاهی از گیاهان تزئینی دیدن کنید و در یک بعدازظهر دل انگیز، خوش بگذرانید. به لطف سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسب و تهویه مطبوع، فضای درون گلخانه همیشه بهاری است. گل‌ها با تمام وجود شاداب و سرزنده به نظر می‌رسند. حتی اگر خوب نگاه کنید شاید لبخندشان را هم ببینید.

مرکز فروش گیاهان آپارتمانی تهران
مرکز فروش گیاهان آپارتمانی تهران – باغ گل شهید فکوری

لوازم جانبی گلخانه موجود است

در مرکز فروش گیاهان آپارتمانی تهران، می‌توانید لوازم جانبی برای نگهداری گل‌هایتان را نیز تهیه کنید. خاک‌های مناسب و کودهای تقویتی مهم‌ترین لوازم جانبی نگهداری گل و گیاه هستند. انواع گوناگون آفتکش و سم نیز از دیگر ملزومات به نظر می‌رسند. لوازم باغبانی مانند آبپاش، بیلچه و افشانه نیز وسایلی هستند که برای مراقبت از گیاهان لازم دارید. همه این محصولات در این مجموعه گلخانه‌ای وجود دارد. به کاشت سبزی علاقه دارید؟ می‌توانید به این مرکز مراجعه کنید. بذر سبزیجات مورد علاقه خود را بخرید. به باغچه منزل‌تان یک بغل صفا و به جسم‌تان یک بغل سلامتی هدیه کنید. بهشت کوچک چندین گلخانه پرورش گل و یک سالن فروش گلدان دارد.

گلت را ببر دکتر

گل محبوب‌تان پژمرده شده؟ غمگین به نظر می‌رسد؟ روی برگ‌هایش لکه‌دار شده ؟ خیلی وقت است که رشد نکرده و قد نکشیده؟ لازم است گل و گلدانش را بغل گرفته و به یک گیاه‌شناس مراجعه کنید. متخصص باید گل‌تان را ببیند تا بفهمد چه‌اش شده. گاهی تعویض خاک گلدان و پر کردن آن با خاک جدید افاقه می‌کند. گاهی اضافه کردن کود مناسب چاره کار است. گاهی هم دکتر برای گل‌تان آفت‎کش‌های مناسب تجویز می‌کند. در باغ گل شهید فکوری دکترهای ماهری می‌توانند گل محبوب‌تان را ویزیت کنند. کارشناسان و متخصصان مجموعه باغ گل شهید فکوری همچنین به همه پرسش‌های شما درباره شیوه‌های نگهداری گل و مشکلات گیاهان‌تان، پاسخ می‎دهند.

مرکز فروش گیاهان آپارتمانی تهران کجاست؟

میدان آزادی که را که می‌شناسید. مگر می‌شود کسی ایرانی باشد و نداند دومین میدان بزرگ سرزمینش کجای پایتخت قرار گرفته؟ مجموعه گلخانه‌ای شهید فکوری جایی اطراف برج آزادی است. اگر از میدان آزادی به سمت جاده مخصوص کرج حرکت کنید، پس از عبور از محدوده پارک سوار آزادی در سمت راست جاده به مرکز فروش گیاهان آپارتمانی تهران می‌رسید. بروید. ببینید. گردش کنید. خرید کنید. لذت ببرید و خوش بگذرانید.

۲ دیدگاه

  1. سعدی

    ۱۵ تیر ۱۳۹۸ در ۷:۳۸ ب٫ظ

    خیلی خوب بود، روح و را دگرگون کرد

    پاسخ

  2. هاتف

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۲:۵۹ ب٫ظ

    گل و گیاه یعنی آرامش

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…