سفر به کیش، بهترین هتل های ایران

هتل ترنج کیش ؛ چه بی رحمانه زیبایی!

۷
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بگذارید یک نکته هیجان انگیز را با شما در میان بگذاریم! از کف اتاق‌تان در هتل ترنج می‌توانید دریا را ببینید! بله درست خواندید. در کف اتاق‌های هتل ترنج دریچه‌های شیشه‌ای قرار داده‌اند که می‌توانید با نگاه به آن، در آبی خلیج فارس غرق سور و سرور شوید.
هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش نخستین هتل دریایی ایران است. هتلی که درون آب ساخته شده و از بالا شبیه به ترنج به نظر می‌رسد. این هتل در جزیره زیبای کیش، توریستی‌ترین جزیره ایران ساخته شده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که آبی دریا و صدای موج و آواز مرغ ماهی‌خوار روح‌تان را به رقص در می‌آورد، شک نکنید که هتل ترنج کیش برای شما بهترین است. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا به کیش سفر کنیم و از زیبایی‌های منحصر به فرد هتل ترنج لذت ببریم.

پنجره‌ای رو به اعماق آب

بگذارید یک نکته هیجان انگیز را با شما در میان بگذاریم! از کف اتاق‌تان در هتل ترنج می‌توانید دریا را ببینید! بله درست خواندید. در کف اتاق‌های هتل ترنج دریچه‌های شیشه‌ای قرار داده‌اند که می‌توانید با نگاه به آن، در آبی خلیج فارس غرق سور و سرور شوید. این شاید بهترین قسمت هتل ترنج کیش باشد. به خاطر داشته باشید همه چیز در هتل ترنج در عالی‌ترین وضع ممکن قرار دارد. بهترین امکانات رفاهی را در این هتل تجربه می‌کنید. در نظر داشته باشید که اغلب تزئینات داخل هتل و بناها به صورت ترنج ساخته شده است.

هتل ترنج کیش

نکات مهم درباره هتل ترنج کیش

هتل، سرویس رایگان رفت و برگشت به فرودگاه دارد. اگر می‌خواهید از این خدمات استفاده کنید، ۲۴ ساعت پیش از ورودتان به جزیره، مسئولین هتل را در جریان بگذارید. رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل یا روی آب هستند و یا ساحل. آنهایی که روی آب هستند رمانتیک‌تر به نظر می‌رسند. آن قدر همه چیز زیبا و هارمونیک و دلنشین است که حیف است اگر از آن حداکثر استفاده را نبرید. مثلا برای اینکه خاطره این سفر را تا ابد جاودانه کنید، از دختر دلخواه‌تان در یکی از همین کافه‌ها خواستگاری کنید. می‌گویید نه؟ میل خودتان است. این فقط پیشنهاد ما بود که کمی هم جنبه شوخی داشت.

شاید برای‌تان جالب باشد اگر بدانید این هتل، دوست‌دار محیط زیست است. در ساختش تلاش شده تا کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود. مواد و مصالحی که با آنها هتل را ساخته‌اند هم مطابق با استانداردهای زیست محیطی است. هتل در مجموع ۱۳۰ اتاق و سوییت دارد. بنابراین پیش از سفر حتما برای رزرو اتاق‌تان وقت بگذارید. همه اتاق‌های هتل تراس دارند. طلوع و غروب خورشید را از روی تراس اتاق‌تان ببینید. نفس‌تان از شدت زیبایی بند می‌آید. والیبال ساحلی و مرکز آتلیه عکاسی هم از دیگر خدمات متمایز هتل به شمار می‌روند. خوش بگذرد. سفر خوبی داشته باشید.

۷ دیدگاه

  1. برزین

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ در ۴:۲۴ ب٫ظ

    زیبا

    پاسخ

  2. بزرگی

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ در ۱:۴۲ ب٫ظ

    خیلی زیبا به نظر میاد از سر دبیر محترم خواهش داریم که اگر ویدئویی موجود دارن تو مجله دلتا بزارن سپاس

    پاسخ

  3. ثابتی

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ

    خیلی خوب بود ممنون از اطلاع رسانیتون

    پاسخ

  4. عاشوری

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۵ ق٫ظ

    مفید بود مرسی

    پاسخ

  5. عاشوری

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۴ ق٫ظ

    واقعا جزیره کیش زبباست

    پاسخ

  6. هاتف

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۸ ق٫ظ

    دیدنی و شیک

    پاسخ

  7. خانم طلوعی

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ در ۹:۵۹ ق٫ظ

    چقدرجذاب ورمانتیک..خیلی جای دیدنی وزیباست.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…