تهرانگردی، تفریحات تهران

آدرس بهترین پینت بال های تهران؛ کمدی‌ترین جنگ دنیا

۷
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تعجب نکنید اگر در یک سالن پینت بال، با رودخانه، پله‌های مارپیچ و پل چوبی، سنگر، اسبی در حال یورتمه و تارزانی که از شاخه‌ها آویزان شده است و به رسم طبیعت وحشی جیغ می‌کشد، ملاقات کردید! همه این‌ها آماده‌اند تا لوکیشن فیلم‌های اکشن را برای‌تان تداعی کنند. اینجوری بیشتر لذت می‌برید. خون‌تان هم لبریز از آدرنالین می‌شود.
آدرس بهترین پینت بال های تهران

آدرس بهترین پینت بال های تهران را می‌خواهید؟ بهتر است اول از همه بدانید که پینت بال کمدی‌ترین جنگ دنیاست. تفنگ دست می‌گیری. با دقت هدفت را نشانه می‌روی. شلیک می‌کنی و ناگهان کلی رنگ به سر و روی هدفت می‌پاشد. خنده‌دار اینکه هدف، همان دوستت است که از قبل با او برای جنگیدن قرار گذاشته‌ای.

حاصل این همه پلتیک و استراتژی‌های دقیق جنگی، چیزی جز غش غش خندیدن نیست. اصلا این جنگ برای افزایش شادی و هیجان طراحی شده. می‌جنگی تا با دشمنت بخندی و لذت ببری.

برگزار کنندگان این جنگ خنده دار، تلاش می‌کنند امکانات مختلفی به سالن پینت بال‌شان اضافه کنند. اینطوری آن را هیجان انگیزتر می‌کنند. افراد بیشتری هم به سوی آنها جذب می‌شوند. بنابراین تعجب نکنید اگر در یک سالن پینت بال، با رودخانه، پله‌های مارپیچ و پل چوبی، سنگر، اسبی در حال یورتمه و تارزانی که از شاخه‌ها آویزان شده است و به رسم طبیعت وحشی جیغ می‌کشد، ملاقات کردید! همه این‌ها آماده‌اند تا لوکیشن فیلم‌های اکشن را برای‌تان تداعی کنند. اینجوری بیشتر لذت می‌برید. خون‌تان هم لبریز از آدرنالین می‌شود. جنگ‌تان هم واقعی‌تر به نظر می‌رسد. عکس‌های بهتری هم برای اینستاگرام‌تان می‌توانید بگیرید. استوری‌های‌تان هم جذاب‌تر می‌شود. عکس پروفایل پیامرسان‌ها‌ی‌تان هم دهان پرکن‌تر می‌شود. و البته که این یک شوخی کوچولو با شما بود.

آدرس بهترین پینت بال های تهران
پینت بال های تهران

آدرس بهترین پینت بال های تهران

در تهران سالن‌های زیادی برای پینت بال وجود دارد. آنها تضمین می‌کنند یک روز جذاب در پیش خواهید داشت. بعضی از باشگاه‌های پینت بال، لیزر تگ هم دارند. یعنی به جای استفاده از گلوله‌های رنگی با اسلحه لیزری مبارزه می‌کنید. مثل جنگ ستارگان!

فضای رقابتی بین باشگاه‌های پینت بال سبب شده که مجموعه‌ها تخفیف‌های بی‌نظیری ارائه دهند. جوری که دهانتان از فرط تعجب باز بماند. بد نیست قبل از رفتن، سری به سایت‌های تخفیف گروهی بزنید.

باشگاه پینت بال آذرخش

باشگاه پینت بال آذرخش بزرگترین باشگاه پینت بال در خاورمیانه است. در مجموعه ورزشی انقلاب تهران قرار دارد. رستوران و کافی شاپ و خوشمزه فروشی هم دارد. کلیه وسایل مخصوص برای پینت بال را در اختیارتان می‌گذارد. در نظر داشته باشید که کفش را باید خودتان به همراه داشته باشید. یعنی باشگاه آن را به شما نمی‌دهد.

مجموعه پینت بال صبا

 مجموعه پینت بال صبا یکی دیگر از جاهایی است که می‌توانید در آن پینت بال را تجربه کنید. مجموعه پینت بال صبا نسبتا جوان و جدید است. بنابراین تجهیزات نوتری در آن خواهید دید. در مجموعه پینت بال صبا می‌توانید ورزش‌های دیگری مثل دوچرخه کوهستان، موتور، تیر اندازی و ماشین سواری را نیز تجربه کنید. پینت بال صبا سمت شرق تهران و اتوبان شهید بابایی است.

مجموعه پینت بال قلعه

مجموعه پینت بال قلعه دست و دل باز است و تا ۳۰۰ گلوله رنگی رایگان در اختیارتان می‌گذارد. چی از این بهتر؟ در دهکده المپیک قرار دارد و برای غرب نشینان نزدیک است.

مجموعه لیزر تگ و پینت بال سرخه حصار

این مجموعه برای شرق نشینان پایتخت مناسب به نظر می‌رسد و در فضای جنگلی که از آن برخوردار است، حسابی می‌توانید خوش بگذرانید. دهکده تفریحی کاج را بلدید؟ همانی که در پارک سرخه حصار قرار دارد. سالن پینت بالش هم همان جاست.

آدرس بهترین پینت بال های تهران
پینت بال های تهران

مجموعه پینت بال رنجر یا پرواز

مجموعه پینت بال رنجر نیز یکی از خوب‌های پینت بال پایتخت به شمار می‌رود. آن را حوالی سعادت آباد پیدا کنید.

باشگاه پینت بال چیتگر

مجموعه پارک جنگلی چیتگر مهمترین مرکز تفریحی غرب تهران است. باشگاه پینت بال هم دارد. یک روز خوب را می‌توانید در مجموعه پارک جنگلی چیتگر سپری کنید.

باشگاه پینت بال ایران زمین

این باشگاه پینت بال در شهرک غرب قرار دارد. مراجعانش هم راضی بوده‌اند. چرا شما تجربه‌اش نکنید؟

باشگاه پینت بال شهاب

اگر ساکن جنوب تهران هستید، فکر نکنید که دست‌تان از باشگاه‌های پینت بال کوتاه است. در این قسمت از پایتخت نیز باشگاه‌های پینت بال ایده‌آلی وجود دارد که باشگاه پینت بال شهاب یکی از آنهاست. پینت بال شهاب در بزرگراه بسیج قرار دارد.

باشگاه پینت بال قائم

و باز هم مژده به ساکنین جنوب تهران. باشگاه پینت بال قائم در جنوب تهران آماده است تا یک روز هیجان انگیز را تقدیم‌تان کند. پینت بال قائم در شهر ری قرار دارد.

باشگاه پینت بال راضی یا کالیمانگا

مرکز نشینان نیز می‌توانند بی آنکه مجبور باشند مسافت زیادی بپیمایند، پینت بال را تجربه کنند. باشگاه پینت بال راضی در مرکز تهران قرار دارد. برای افرادی که نمی‌توانند راه زیادی بروند تا تفریح کنند، گزینه بسیار معقولی به نظر می‌رسد. باشگاه پینت بال راضی در خیابان کارگر جنوبی قرار دارد.

پینت بال شهید دستگردی

اکباتان نشینان بدانند که بیخ گوش‌شان باشگاه پینت بال دارد. چی از این بهتر که بتوانند در نزدیکترین مسافت به محل زندگی‌، یک تفریح هیجان انگیز را نیز تجربه کنید. پینت بال شهید دستگردی در فاز ۱ اکباتان قرار دارد.

پینت بال عودلاجان

تفریح مدرن در قلب بافت تاریخی تهران! هیجان انگیز به نظر می‌رسد این طور نیست؟ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به سنت و مدرنیته در کنار یکدیگر علاقه دارید، باشگاه پینت بال عودلاجان یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند خوشحال‌تان کند. پینت بال عودلاجان در چهارراه سرچشمه و محله عودلاجان قرار دارد.

۷ دیدگاه

  1. برزین

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۳:۱۲ ب٫ظ

    با هیجان و پر انرژی

    پاسخ

  2. آقازاده

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۸ ق٫ظ

    فوق العادس این بازی

    پاسخ

  3. چهاردولی

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۷ ق٫ظ

    عالی عالی ممنون حتما تو اولین فرصت با دوستان میریم

    پاسخ

  4. مهران

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۰:۰۴ ق٫ظ

    تشکر فراوان از مجله خوب دلتا

    پاسخ

  5. سلیمی

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ در ۸:۳۵ ب٫ظ

    هیجان میخواهد دلم

    پاسخ

  6. ابراهیمی

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ در ۸:۰۵ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  7. هاتف

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ در ۷:۴۸ ب٫ظ

    جذاب است

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…