گردشگری خارجی

 بهترین مراکز خرید تفلیس ؛ ارزان و پرزرق و برق

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قیمت همیشه قوی‌ترین انگیزه برای خرید است. حالا فکرش را بکنید اسم یک مرکز خرید، بازار ارزانی باشد! عالم و آدم برای رفتن به آن صف می‌کشند. بازارهای ارزان تفلیس شبیه بازارهای هفتگی خودمان هستند. از بهترین مراکز خرید تفلیس هم به شمار می‌روند.
از بهترین مراکز خرید تفلیس

سفر بدون سوغاتی؟ محال است. اصلاً نصف لذت سفر به بازارگردی و سوغاتی خریدن است. اینجا قصد داریم بهترین مراکز خرید تفلیس را به شما معرفی کنیم. حالا که فصل خوب سفر به تفلیس است، بد نیست بدانید از کجا چه چیزی بخرید. خیال‌تان بابت خرید راحت می‌شود و وقت بیشتری برای خوش‎گذرانی برای‌تان باقی می‌ماند.

فهرست بهترین مراکز خرید تفلیس

حقیقت خوب این‎که خرید کردن در تفلیس راحت است. قیمت‌ها به‎صرفه به نظر می‌رسد. ویترین‌های رنگارنگ و فروشگاه‌های بزرگ، هوس خرید را در دل مسافران می‌اندازند. به‎خصوص که برندهای مختلف از سرتاسر دنیا در بازارهای تلفیس شعبه دارند. Zara،Mango ،Koton ،Puma،Nike،Aldo،Gap،Polaris از برندهایی هستند که در بازارهای تفلیس حضور دارند.

مرکز خرید تفلیس مال

تفلیس مال یک مرکز خرید واقعی است. بزرگ، باشکوه و هیجان‎انگیز. ۱۵۰ فروشگاه دارد که می‌تواند با روح و روان شما بازی کند. خوشمزه فروشی، سینما و کافه، شهربازی و رستوران مجلل هم دارد. بیشتر برندهای معروف دنیا در تفلیس مال شعبه دارند. حتی اگر قصد خرید ندارید، ویترین‎گردی در این بازار را از دست ندهید.

مرکز خرید ایست پوینت

مرکز خرید ایست پوینت بسیار دیدنی است. هم فال است هم تماشا. یعنی هم می‌توانید خرید کنید و هم تفریح. حدود ۱۵۰ مغازه برای خرید کردن دارد. باشگاه بیلیارد و بولینگ و مرکز بازی کودکان هم دارد.

بازار دستفروشان درای بریج

این بازار بی‎نظیر است. روح زندگی در آن موج می‌زند. کلی خرت و پرت رنگی و زیبا در آن خواهید دید. این بازار بهترین جایی است که در آن می‌توانید با روحیات مردم بومی تفلیس آشنا شوید. اگر از آن دسته افرادی هستید که به گردشگری تجربه گرا اهمیت می‌دهند، بازدید از این بازار را هرگز از دست نمی‌دهید. در گردشگری تجربه گرا افراد سعی می‌کنند تا می‌توانند سبک زندگی میزبانان‌شان را خود تجربه کنند. خبر خوب این‎که در تمام ۳۶۵ روز سال، بیست و چهاری، این بازار را باز خواهید دید. تعطیلی در کارش نیست.

بهترین مراکز خرید تفلیس

بازارهای ارزانی یا flea market

قیمت همیشه قوی‌ترین انگیزه برای خرید است. حالا فکرش را بکنید اسم یک مرکز خرید، بازار ارزانی باشد! عالم و آدم برای رفتن به آن صف می‌کشند. بازارهای ارزان تفلیس شبیه بازارهای هفتگی خودمان هستند. اگر سری به دوشنبه یا چهارشنبه بازارهای خودمان زده باشید، می‌توانید حدس بزنید که بازارهای ارزانی تفلیس چه حال و هوایی دارند. در روز یکشنبه برگزار می‌شوند. همه چیز از جان آدمیزاد تا شیر مرغ در این بازارها پیدا می‌شود. پر از رنگ و بو و عطر و روح زندگی هستند. غذاهای محلی خوشمزه‌ای می‌توانید در آن‎ها پیدا کنید و دلی از عزا در بیاورید. بازارهای ارزانی به وضعیت آب و هوایی بستگی دارند. یعنی در باد و باران و تگرگ و بوران خبری از آن‎ها نیست.

مرکز خرید گالریا

مرکز خرید گالریا نزدیک میدان آزادی قرار دارد. مدرن است و همه‎جور کالایی در آن پیدا می‌کنید. ارزان هم هست. با قیمت مناسب می‌توانید چیزهای جذابی بخرید. مرکز خرید گالریا ۶ طبقه دارد. کلی کافه و رستوران و مرکز تفریحی را نیز در خود جای داده. همین‌ها کافی است تا برای رفتن به این بازار زمان اختصاص دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…