دلفیناریوم برج میلاد، این دلفین های هنرمند (+ویدئو)

۵
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در دلفیناریوم برج میلاد شاهد شیرین‌کاری و کارهای بامزه دلفین‌ها و شیرهای دریایی می‌شوید. دلفین‌ها بامزه‌ترین موجودات دریایی هستند. آنها موجوداتی آموزش پذیر هستند. با کمک مربیان خود، یاد می‌گیرند کارهای بامزه بیش‌تری انجام دهند. مثلا نقاشی بکشند. یا برقصند و با سازدهنی برایتان "باخ" و "موتزارت" بنوازند!
دلفیناریوم برج میلاد

دلفیناریوم برج میلاد سرگرم کننده است. باورتان نمی‌شود؟ بروید. ببینید. سرگرم شوید و به پیشنهادات گردشگری دلتا ایمان بیاورید. برج میلاد عزم خود را جزم کرده تا به بهترین مرکز تفریحات شهری پایتخت تبدیل شود. امکانات و تفریحات مختلفی را هم ایجاد کرده است. دارد خودش را به خوبی در دل پایتخت نشینان جا می‌کند. دلفیناریوم برج میلاد نخستین دلفیناریوم غیرساحلی ایران به شمار می‌رود.

یک جای خوب برای بچه‌دارها

دلفیناریوم برج میلاد یکی از مراکز تفریحی تهران است. این روزها هم بسیار طرفدار دارد. به ویژه برای خانواده‌هایی که بچه دارند، جذاب است. آنها تمایل زیادی دارند تا یک روز را در کنار شیرهای دریایی و دلفین‌های برج میلاد سپری کنند. حق هم دارند. نشستن پای شیرین کاری حیوانات، جالب و سرگرم کننده است. مخصوصا اگر خود آن حیوان هم موجودی خنده‌دار و بانمک باشد. بچه‌ها این تفریح را دوست دارند. برای همین این مرکز به یکی از نقاط مهم برای اردوهای دانش آموزی تبدیل شده است.

در دلفیناریوم برج میلاد چه می‌گذرد؟

در دلفیناریوم شاهد شیرین‌کاری و کارهای بامزه دلفین‌ها و شیرهای دریایی می‌شوید. دلفین‌ها بامزه‌ترین موجودات دریایی هستند. تماشای کارهایی که به صورت غریزی می‌کنند بسیار سرگرم کننده است. البته آنها موجوداتی آموزش‌پذیر هستند. با کمک مربیان خود، یاد می‌گیرند کارهای بامزه بیش‌تری انجام دهند. مثلا نقاشی بکشند. برقصند و یا با سازدهنی برایتان “باخ” و “موتزارت” بنوازند! همین‌ها کافیست تا افراد زیادی را به سوی برج میلاد روانه کند تا شاهد این صحنه‌های هیجان انگیز و دوست‌داشتنی باشند. شاید این عنوان دهان پر کن که این مرکز، نخستین دلفیناریوم غیرساحلی خاورمیانه است، شما را وسوسه کند تا زودتر برای امتحان کردنش دست بجنبانید.

دلفیناریوم برج میلاد
شیرین کاری دلفین‌ها در دلفیناریوم برج میلاد

فیگور بگیر! حالا یک دو سه

یکی از قسمت‌های بامزه دلفیناریوم، عکاسی با دلفین‌هاست. می‌توانید کنار دلفین‌ها بایستید و عکاس از شما عکس یادگاری بگیرد. جان می‌دهد برای انتشار در شبکه های مجازی و اینستاگرام و کلی لایک برایتان به ارمغان می‌آورد. تماشای رابطه احساسی دلفین‌ها با مربیان‌شان هم می‌تواند برای‌تان دیدنی باشد. اگر از آن افراد حساس و عاطفی هستید، شاید حتی اشک‌تان هم جاری شود و بغض کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که هر شب بعد از نمایش دلفین‌ها، نقاشی‌هایی که برای‌تان کشیده‌اند به مزایده گذاشته می‎شود. می‌توانید شانش خود را برای داشتن یک اثر هنری که حاصل نبوغ یک موجود دریایی بدون دست و پاست امتحان کنید. اتاق خانه یا دفتر کارتان را با آن زیبا کنید. یا حتی آن را به فرد مورد علاقه زندگی‌تان هدیه بدهید و دلش را به دست بیاورید. در نظر داشته باشید با مراجعه به سایت‌های تخفیف مثل نت برگ و تخفیفان می‌توانید با هزینه کمتری خودتان را به این تفریح بی‌نظیر و فراموش نشدنی دعوت کنید.

۵ دیدگاه

  1. هاتف

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۶:۳۰ ب٫ظ

    حیوان هوشمند وزیبایی است

    پاسخ

  2. زارع

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۷ ق٫ظ

    بسیاز جذاب و دیدنی

    پاسخ

  3. مسرور

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۵ ق٫ظ

    وای خدای من! باورم نمیشه بتونن نقاشی بکشن
    عالین

    پاسخ

  4. چهاردولی

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۹ ق٫ظ

    منم باید برم ببینممممممممممممممممممممممممم

    پاسخ

  5. آقازاده

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۹ ق٫ظ

    حتما باید از نزدیک دید
    فوق العااادن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…