محمد تقوی: صداقت، فرهنگ حاکم بر کل دلتاست

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
6 6 محمد تقوی: صداقت، فرهنگ حاکم بر کل دلتاست

محمد تقوی، مدیرعامل دلتا، در همایش ماهانه این مجموعه، که به مناسبت اول شدن آژانس ۵ برگزار شد، ضمن تقدیر از همکاران فعال در آژانس ۵ خطاب به حاضران در این نشست سخنانی ایراد کرد.

وی با اشاره به ۸ بار اول شدن آژانس ۵ در سال جاری این موفقیت را مدیون پشتکار و پی گیری های مستمر مدیران، سرپرستان و مشاوران حرفه ای این آژانس دانست و گفت: مدیریت این مجموعه که توانست هر بار پس از اول شدن انگیزه های لازم را برای ادامه موفقیت به تیم خود تزریق کند، یک شاهکار مدیریتی خلق کرده است.

محمد تقوی، فاکتورهایی همچون «احساس مسئولیت»، «صمیمیت»، «صداقت بالا» و «مدیریت شایسته» را از عوامل اصلی موفقیت برشمرد و اظهار داشت: به عنوان یک مشاور و معامله‌گر خوب، داشتن فرهنگ مناسب سازمانی، و «راست گویی» از جمله مسائلی است که من تلاش می کنم در مجموعه بزرگ دلتا به عنوان یک فرهنگ غالب نهادینه شود.

وی با اشاره به تصوری نادرست که از گذشته نسبت به مقوله دلالی در ایران وجود داشته است، تاکید کرد: ما در دلتا درپی اصلاح این فرهنگ هستیم؛ به این معنا که دلالی نه مساوی با دروغ گویی و کلاه برداری و امثال آن، بلکه مساوی با صداقت، راست گویی امین بودن و کمک به دیگران است و این فرهنگ غالب دلتاست.

بنیان‌گذار دلالی علمی املاک در ایران تصریح کرد: من با عشق، در پی این مساله هستم که مفهوم دلالی را که در گذشته بد جا افتاده است، تغییر دهم و برای رسیدن به این هدف، فرهنگ رفتاری و حرفه ای همکاران دلتا موثر خواهد بود؛ بنابراین، همکار گرامی! با صداقت، به خودت کمک کن! به جامعه کمک کن! به دلتا کمک کن!

محمد تقوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حاکم بودن «رقابت همراه با رفاقت» و صداقت در آژانس ۵ یادآور شد: انسانیت، رفاقت و دوستی، از جمله هنرهایی است که ما باید داشته باشیم و هم اکنون، این مفاهیم کاملا در دلتا نهادینه شده است.

شایان ذکر است،  همایش ماهانه دلتا روز دوشنبه ۴ دی ماه در محل تالار خانه معلم برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…