آدرس بولینگ های تهران ؛ پرتش کن به سمت هدف

۱۰
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فکر می‌کنید بولینگ یک تفریح لاکچری نسبتاً جدید است؟ شاید تعجب کنید اگر بدانید اولین باشگاه بولینگ تهران در سال 1335 افتتاح شده بود. این باشگاه بولینگ در محدوده سعادت آباد قرار دارد و هنوز هم ساختمان متروکه‌اش را می‌توانید در حد فاصل خیابان علامه و میدان کاج ببینید.
آدرس بولینگ های تهران

آدرس بولینگ های تهران را بلدید؟ احتمالاً بهتر این است که اول بپرسیم می‌دانید بولینگ چیست؟ پاسخ کوتاه این است: همان ورزشی که در کارتن تام و جری زیاد دیده‌ایم! همانی که توپی سنگین را به سمت چند مانع که شبیه بطری نوشابه‌اند، می‌غلتانند! این ورزش بولینگ نام دارد. البته آن موانعی که بر اثر برخورد توپ به زمین می‌افتند، شیشه نوشابه نیستند. نام‌شان “پین” است.

بولینگ یکی از تفریحات محبوب نسل جدید است. البته بولینگ به همان راحتی که در کارتن‌ها به نظر می‌رسد نیست. آداب و رسوم خاصی دارد!

این ورزش آداب دارد

یک بولینگ‌باز باید لباس مخصوص بپوشد. توپی را که با وزن بدنش تناسب دارد، برای بازی بولینگ انتخاب کند. بعد با مهارت و دقت، پین‌ها را نشانه برود. توپ را در لاین بغلتاند. خداخدا کند که شانس با او یار باشد تا بتواند بیشترین امتیاز را به دست بیاورد. بولینگ بیشتر شبیه تفریح و وقت گذرانی به شمار می‌رود. اما واقعاً یک ورزش حرفه‌ای است. تا مرز جام جهانی نیز پیش رفته است.

فکر می‌کنید بولینگ یک تفریح لاکچری جدید است؟ شاید تعجب کنید اگر بدانید اولین باشگاه بولینگ تهران در سال ۱۳۳۵ افتتاح شده بود. این باشگاه بولینگ در محدوده سعادت آباد قرار دارد و هنوز هم ساختمان متروکه‌اش را می‌توانید در حد فاصل خیابان علامه و میدان کاج ببینید.

بولینگ ارزان است؟

این روزها قیمت ورودی سالن‌های بولینگ تفاوت دارد. بسته به باشگاه و امکاناتی که دارد، از ست‌های یک ساعته ۱۵ هزار تومان تا ۴۰ هزار تومان متفاوت است. البته این قیمت بسته به این‎که در روزهای تعطیل یا غیر تعطیل از بولینگ استفاده شود، متفاوت است. این‎که عضو مجموعه باشید یا نه یا این‎که تحت آموزش مربی خصوصی باشید یا خیر، نیز در قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد. اگر به سایت‌های تخفیف مثل تخفیفان یا نت برگ مراجعه کنید، احتمالاً بتوانید با تخفیف‌های بسیار عالی، بساط یک بولینگ به‎یادماندنی را برای خود یا دوستان‎تان تدارک ببینید.

120309 F ZZ999 608 1 آدرس بولینگ های تهران ؛ پرتش کن به سمت هدف

آدرس بولینگ های تهران

تقریباً در همه جای پایتخت می‌توانید باشگاه بولینگ پیدا کنید. حق انتخاب با خودتان است کدام را بروید. در این‎جا  آدرس بولینگ‎های تهران را  به صورت حدودی برای شما فهرست می‌کنیم. آدرس دقیق را از روی نقشه تهران پیدا کنید.

بولینگ سرزمین عجایب

آلیس در سرزمین عجایب را یادتان است؟ با انتخاب مجموعه سرزمین عجایب، سفر متفاوتی شبیه به آلیس را تجربه خواهید کرد. شهربازی سرزمین عجایب یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانواده‌هااست. این مجموعه دو سالن بولینگ دارد که یکی کوچک و دیگری بزرگ‎تر است. در این سالن‌های بولینگ می‌توانید خانوادگی توپ را در لاین بچرخانید، به پین‌ها بزنید و به صورت گروهی آدرنالین خون‌تان را افزایش دهید. بولینگ سرزمین عجایب در اتوبان شهید ستاری، پایین‌تر از پونک، مرکز خرید تیراژه قرار دارد.

بولینگ باشگاه انقلاب

باشگاه ورزشی انقلاب یکی از مجهزترین و بهترین باشگاه‌های ورزشی تهران است. سالن بولینگ نیز دارد. همه قسمت‎های سالن بولینگ انقلاب از سیستم امتیازدهی گرفته تا لاین‌های پرتاب توپ به صورت اتوماتیک است. تقریباً می‌شود گفت که حرفه‌ای‌ها برای بولینگ‌بازی به باشگاه انقلاب سر می‌زنند. باید در نظر داشته باشید که برای استفاده از خدمات بولینگ باشگاه انقلاب، لازم است مدت بیشتری در انتظار بمانید؛ چون بولینگ این مجموعه بسیار پرطرفدار است.

بولینگ اریکه ایرانیان

مجموعه فرهنگی ورزشی اریکه ایرانیان مکانی ایدئال برای افرادی است که به فعالیت‌های لوکس و لاکچری علاقه نشان می‌دهند. سالن بیلیارد و اسنوکر اریکه ایرانیان نیز می‌تواند عیش و عشرت‌تان را تکمیل کند. سالن بولینگ اریکه ایرانیان در شهرک غرب، بلوار فرحزادی قرار دارد.

بولینگ مگامال

مگامال شهرک اکباتان به سوپرمارکت مجهز و پردیس سینمایی‌اش شهرت دارد. با این حال خالی از لطف نیست اگر از سالن بولینگش که نسبتاً جوان محسوب می‌شود نیز بازدید کنید. بولینگ مگامال در شهرک اکباتان، ساختمان مگامال قرار دارد.

بولینگ عبدو یا چمران

یکی از مشهورترین سالن های بولینگ تهران، بولینگ عبدو است. تا جایی که به محض شنیدن بولینگ، در ذهن‎مان کلمه عبدو را به آن اضافه می‌کنیم. این سالن بولینگ بیش از ۵۰ سال سن دارد و روزگاری باشکوه‌ترین سالن بولینگ تهران به شمار می‌رفت. بعد از این‎که یک بار طعمه حریق شد، از شهرت و عظمت و شکوهش کاسته شده است. گویا دیگر شور و شوق روزگاران گذشته را ندارد. بولینگ عبدو در باشگاه چمران قرار دارد و در محدوده قلهک در خیابان شریعتی بعد از پل صدر واقع شده است.

آدرس بولینگ های تهران

بولینگ شیان

بولینگ شیان هم یکی از آن مکان‌های دوست‎داشتنی برای شرق‎نشینان پایتخت به شمار می‌رود. در این مرکز بولینگ، بازی‌های دیگری مثل فوتبال‎دستی، ایر هاکی، بسکتبال، بیلیارد و بازی‌های کامپیوتری نیز انتظار می‌کشند تا شما از راه برسید. نکته‌ای که درباره مرکز بولینگ شیان وجود دارد این‎که برای استفاده از پارکینگ آن باید هزینه جداگانه بپردازید. بولینگ شیان در میدان هروی، مجموعه ورزشی صدف قرار دارد.

۱۰ دیدگاه

  1. ماکان

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ در ۷:۱۶ ق٫ظ

    بازی جذاب و سرگرم کننده ای است.بدم نمیاد یاد بگیرمش.ممنونم از دلتا.

    پاسخ

  2. ماکان

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ در ۷:۱۶ ق٫ظ

    بسیار بازی جذاب و سرگرم کننده ای است.بدم نمیاد یاد بگیرمش.

    پاسخ

  3. هاتف

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ در ۹:۲۱ ق٫ظ

    ورزش و تمرکز

    پاسخ

  4. مهدی مختاری

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ در ۶:۱۹ ب٫ظ

    سپاسگذارم

    پاسخ

  5. شعبانی

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ در ۶:۱۸ ب٫ظ

    عالی بود
    سپاسگذارم

    پاسخ

  6. بیگدلی

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ در ۶:۱۸ ب٫ظ

    ورزش جذابیه ولی من اهلش نیستم
    سپاسگذارم

    پاسخ

  7. یوسفی

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ در ۴:۵۶ ب٫ظ

    تو ایران به قوانین بولینگ زیاد اهمیت نداره ولی من تو ترکیه رفتم خیلی با احترام باهاش برخورد میشد

    پاسخ

  8. الهی

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ در ۲:۳۸ ب٫ظ

    خیلی بازی(ورزش) مفرحی هست ولی تو صف انتظار موندش اذیت کنندست

    پاسخ

  9. دهنوی

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ در ۱:۴۸ ب٫ظ

    بولینگ واقعا جذابه
    تفریحی بازی میکنیم

    پاسخ

  10. امیری

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ در ۱:۰۲ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…