ترندهای دکوراسیون داخلی ؛ برترین های سال ۲۰۱۹

۴
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا می‎دانید که به استفاده از چه نوع رنگ‎هایی در سال 2019 تاکید شده است؟
ترندهای دکوراسیون داخلی

با افزایش روز افزون شیوه‎ها و ترفندهای جدید در دکوراسیون داخلی همه روزه شاهد بروز تکنیک‎ها و ترندهای ویژه در این بخش هستیم. در گزارش امروز نیز قصد داریم تا شما را با ترندهای دکوراسیون داخلی منزل که مختص سال ۲۰۱۹ هستند، آشنا کنیم.

۱. رنگ های طبیعی

رنگ‎ها تاثیر بسزایی در دکوراسیون داخلی دارند. انتخاب و به کارگیری صحیح آنها می‎تواند از یک فضای خشک و بی روح، خانه‎ای مجلل و زیبا درست کند. اما اخیراً در بین رنگ‎های چرخه‎ی رنگی، استفاده از رنگ‎های طبیعی مثل قهوه‎ای، بژ، خاکستری، آبی‎های پر رنگ و سبز بیشتر شده است.

ترندهای دکوراسیون داخلی

۲.طراحی های ژاپندی (ترکیب طراحی ژاپنی و اسکاندیناوی)

طراحی‎های ژاپُندی ترکیبی از دو طراحی مختص کشورهای ژاپن و اسکاندیناوی است که در روزهای اخیر جزو ترندهای عرصه طراحی و دکوراسیون داخلی شده است. در این تکنیک استفاده از وسایل مدرن در ساختمان‎هایی با ظاهر روستایی و ترکیب آن با استایل‎های طراحی ژاپنی مد نظر است.

دکوراسیون

۳.طرح های قومی قبیله ای

با توجه به پیشرفت‎ تکنولوژی، همه انسان‎ها در سراسر دنیا با استفاده از یک کلیک می‎توانند بدون مسافرت کردن، از شکل‎های زندگی در سراسر دنیا آگاه شوند. بسیاری از طراحی‎های جدید از فرهنگ‎های آسیایی و آفریقایی دور سرچشمه گرفته‎اند و در حال حاضر استفاده از این طرح ها در حال افزایش است. شما نیز می‎توانید با تحقیق و جستجو درباره‎ی سبک‎های مورد علاقه خودتان دکوراسیون متفاوتی را به خانه خود هدیه دهید.

دکوراسیون خانه

۴.کاغذ دیواری هایی با رنگ های واضح و روشن

کاغذ دیواری یکی از متریال‎های بسیار مهم در تغییر دکوراسیون خانه است. اما همان‎طور که می‎دانید کاغذ دیواری‎ها انواع مختلفی دارند و باید در انتخاب آنها کاملاً دقت کرد.

یکی از انواع کاغذ دیواری‎هایی که جزو ترندهای سال ۲۰۱۹ است، کاغذهایی با طرح‎های درشت و رنگ‎های شاد از مناظر، گل‎ها، پرندگان و… است.

کاغذ دیواری

۵.رنگ های ژلاتو (رنگ هایی که بستنی را در ذهن تداعی می کنند)

این نوع رنگ‎ها کاربردهای بسیاری در طراحی داخلی سال ۲۰۱۹ دارند. از این رنگ‎ها می‎توانید روی یک یا چند دیوار و حتی روی وسایلی مانند گلدان، صندلی‎های ناهارخوری یا رومیزی‎ها استفاده کنید.

طراحی داخلی

۶.طرح های هندسی

در سال‎های گذشته طرح‎های هندسی روی کوسن‎ها و فرش‎ها کاربرد بسیاری داشت. اما درسال  ۲۰۱۹، این طرح‎ها در کاشی‎ها و کاغذ دیواری‎ها بیشتر استفاده می‎شود. در این شیوه از طراحی، دکوراسیون از حالت متمرکز روی دیوارها و وسایل، خارج شده و سطوح کف و سقف مورد توجه قرار می‎گیرند.

طراحی دکوراسیون

۷.فرش به عنوان پوشش دیوار

استفاده از فرش‎های سبک و دکوراتیو یکی دیگر از مواردی است که در سال جدید برای دکوراسیون خانه‎ها از آن استفاده می‎شود.

فرش در دکوراسیون

۸.طراحی سقف

اگر دقت کرده باشید، از گذشته تا کنون معمولاً سقف‎ها را به صورت ساده و بدون هیچ‎گونه رنگ آمیزی دیده‎ایم. اما از آنجایی که طراحان داخلی سقف را به‎عنوان دیوار پنجم درنظر می‎گیرند، باید به طراحی آن نیز دقت کرد.

 ترند های دکوراسیون خانه

۹.گیاهان سبز 

گیاهان همیشه تاثیر غیر قابل انکاری در فضا سازی و جذابیت محیط خانه دارند. استفاده از گیاهان سبزِ زنده، روشی ارزان در تزیینات داخلی است که بیش از پیش در سال ۲۰۱۹ مورد توجه قرار گرفته است.

گیاهان آپارتمانی

منبع: سایت نیلوم فلکس

۴ دیدگاه

  1. فروتن

    ۱۹ تیر ۱۳۹۸ در ۵:۳۱ ب٫ظ

    خیلی مطلب جالب و مفیدی بود .

    پاسخ

  2. اسکندری

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ در ۳:۱۰ ب٫ظ

    Perfect

    پاسخ

    • پیروی

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۴:۵۴ ب٫ظ

      متشکرم

      پاسخ

  3. الهی

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ در ۱:۲۰ ب٫ظ

    ژاپندی جالب بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…