خانه‌ای که همه چیزش را می‌توانید از دور کنترل کنید

۰
2
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
خانه‌ای که همه چیزش را می‌توانید از دور کنترل کنید

گوشی‌های هوشمند و برنامه‌های تلفن همراه باعث شده است مردم همه چیز را، از خرید و سفارش غذا گرفته تا تغییرات نور و تنظیمات امنیتی خانه، مدیریت کنند.

البته به‌نظر می‌رسد تجربه کاربران از خانه‌های هوشمند فعلا کاستی‌هایی دارد، اما این امکانات با سرعتی غیرقابل تصور در حال پیشرفت است. دستگاه‌های هوشمند دیگر فقط ابزارهای گجت نیستند. آن‌ها ارزشی قابل توجه را به خانه شما می‌افزایند.

پنل‌های کنترل هوشمند خانه برای دسترسی به لمس و دسترسی صوتی به تمام محصولات خانه هوشمند توسعه یافته‌اند. این به کاربران امکان تنظیمات روشنایی و کنترل دستگاه‌های هوشمند، مانند سیستم دما و نور یا سیستم صوتی و همچنین قفل‌ها، درب‌های گاراژ و سایر سیستم‌ها را می‌دهد و تمامی این امکانات می‌تواند در عرض چند دقیقه نصب شود.

رویکردهای نوین تولیدکنندگان محصولات مرتبط باعث می‌شود که خانه‌های هوشمند برای خانواده‌ها دلپذیرتر گردند. با بهره‌گیری از این امکانات هر کسی در خانه یا حتی بیرون از خانه می‌تواند صدا یا دیگر تنظیمات تلویزیون، نور هر یک از بخش‌های خانه یا هر ابزار کنترل‌شونده دیگری را مدیریت کند.

کنترل‌گرهای جدید نیازی به سیم‌کشی یا ساخت‌وساز خاص ندارند. این یک راه‌حل عالی برای ساخت‌وساز جدید و همچنین آسان برای تکمیل امکانات خانه است.

از دیدگاه خانه‌سازی، به شما یک نقطه تصمیم‌گیری دیررس می‌دهد، زیرا شما مجبور نیستید سیم‌کشی سفارشی را در هنگام ساخت خانه نصب کنید، بلکه می‌توانید یک خانه را بسازید و بعد تصمیم بگیرید فناوری هوشمند را بدون نیاز به تغییر در دیوارها و سیم‌کشی‌های خود پیاده کنید.

ختصاصی مجله خبری دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…