محمد تقوی از راه‌اندازی سیستم CRM  در مجموعه دلتا خبر داد

۱
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
محمد تقوی مدیر عامل دلتا محمد تقوی از راه‌اندازی سیستم CRM  در مجموعه دلتا خبر داد

در تازه‌ترین نشست سرپرستان مجموعه آژانس های املاک دلتا، که با حضور  برخی از مدیران و سرپرستان دفتر مرکزی، مانند همیشه در تالار پذیرایی معلم، برپاشد علاوه بر بحث و بررسی درباره چالش ها و چشم اندازهای پیش روی مجموعه دلتا، از چند پروژه جدید نیز رونمایی شد.

محمد تقوی، مدیر عامل دلتا با اشاره به اهمیت شبکه‌سازی و ایجاد ارتباطات و تبادل اطلاعات و تجربیات از جمله در زمینه های حقوقی و مشتری‌مداری، چند نکته مهم را درخصوص ارتباطات و تعاملات کاری همکاران در مجموعه دلتا یادآوری کرد.

وی از جمله به مساله لزوم همراهی کردن مشتریان دلتا، تا زمان تنظیم سند محضری و انجام بهینه کارهای بعد از قرارداد تاکید کرد و یکی از تفاوت های مهم دلتا با سایر آژانس ها را ارائه خدمات باکیفیت حقوقی و اداری بعد از عقد قرارداد  اعلام کرد.

محمد تقوی در بخشی از سخنان خود از ایجاد شبکه سی آر ام CRM (مدیریریت ارتباط با مشتری) در مجموعه آژانس های املاک دلتا خبر داد و گفت: با توجه به سیاست های جدیدی که در سطح مدیریت دلتا اتخاذ شده، سیستم CRM را راه اندازی کرده ایم تا تمام خدمات، ارتباطات و تعاملات بین مجموعه دلتا و مشتریان و همچنین تعاملات بین بخشی در مجموعه دلتا بر بستر این شبکه ارتباطی مدیریت شود.

وی ضمن تشکر از آژانس ۸۵۰ که خیلی سریع داده های خواسته شده سیستم CRM را تهیه و به دفتر مرکزی ارسال کرد، از سایر آژانس ها نیز درخواست کرد ضمن توجه بیشتر به مساله مشتری مداری، نسبت به ارائه کامل بسته خدماتی  دلتا به مشتریان دقت لازم را داشته باشند، چرا که از این پس با اتکا به مکانیزم CRM علمکرد همکاران کاملا تحت کنترل قرار خواهدگرفت.

گفتنی است که این نشست روز سه شنبه ۲۱ آذرماه در قالب یک ضیافت ناهار برگزار گردید

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…