آگهی های مسکن با عنوان «توافقی» منتشر می شوند

۰
8
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مصطفی‌ قلی خسروی گفت: «معتقدیم که قیمت باید از آگهی‌ های مسکن حذف شود؛ زیرا از زمانی که قیمت برداشته شد، شاهد آرامش و ثبات بازار بودیم.»
آگهی های مسکن

آگهی های مسکن به‎جای درج قیمت، با عنوان «توافقی» منتشر می‎شوند. به این معنی که درج  قیمت، دوباره از آگهی‌ های مسکن حذف شده است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از ایسنا، روز ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ به دستور دادستانی قیمت مسکن و خودرو از آگهی سایت‌ها حذف و مجدداً روز ۲۱ اردیبهشت ابتدا قیمت به آگهی‌های املاک و سپس به خودرو بازگشت. امروز یک بار دیگر قیمت‌ها حذف شده است. البته در توضیحات بعضی آگهی‌ها هنوز قیمت دیده می‌شود.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک در این خصوص اظهار کرد: «دادستانی چند روز قبل که موافقت کرد قیمت‌ها مجدداً به سایت‌ها برگردد، این مسئله را مشروط به اعلام قیمت، بر اساس معاملات انجام شده کرد که در واقع قیمت‌ها حقیقی باشد؛ اما می‌بینیم که بعضی قیمت‌های اعلامی، بالا است. قرار شد سایت املاک و مستغلات به‎عنوان مرجع مورد استفاده قرار گیرد که باید مقداری تقویت شود.»

آگهی های مسکن

مصطفی‌ قلی خسروی افزود: «معتقدیم که قیمت باید از آگهی‌ های مسکن حذف شود؛ زیرا از زمانی که قیمت برداشته شد، شاهد آرامش و ثبات بازار بودیم. درج قیمت پیشنهادی به طور دائم منجر به رقابت کاذب در بازار مسکن می‌شود؛ در حالی که سایت املاک و مستغلات و همچنین کد رهگیری، می‌تواند شفافیت بازار مسکن را افزایش دهد که امیدواریم تمامی دستگاه‌های مرتبط با ما در این زمینه همکاری کنند.»

خسروی در پاسخ به این سوال که آیا توافقاتی از طرف اتحادیه با بعضی سایت‌ها صورت گرفته یا خیر؟ گفت: «هیچ توافق یا تفاهم‌نامه‌ای بین اتحادیه املاک و سایت‌های اینترنتی انجام نشده و اخباری که در این خصوص اعلام می‌شود را تکذیب می‌کنیم.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…