دیوارهای سه‌بعدی ؛آرامش بی‌پایان منزل

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیوارپوش های سه بعدی جایگزین مناسبی به جای رنگ و کاغذ دیواری به شمار می رود.
دیوارهای سه‌بعدی

دیوارپوش‎ها بر آرامش فضا و طراحی دکوراسیون داخلی خانه تأثیر بسزایی دارند. نصب دیوارهای سه‌بعدی شیک کمک می کند تا دکوراسیون داخلی خانه همان چیزی شود که انتظارش را دارید.

در این مطلب راه های انتخاب دیوارپوش مناسب و همچنین انواع دیوارپوش‌های مدرن و جذاب را به شما معرفی می‌کنیم.

دیوارهای سه‌بعدی ؛ رنگ یا دیوارپوش؟

استفاده از رنگ نیازمند صرف وقت زیاد، ریخت‌وپاش در محل و تحمل بوی آزاردهنده آن است و نتیجه کار این است که در نهایت دیوار ساده و یکنواخت شما به یک دیوار رنگی ساده یکنواخت تبدیل شده است!

کاغذدیواری یا دیوارپوش؟

نصب کاغذدیواری بسیاری از عیوب دیوار را نمی‌پوشاند و همچنین نسبت به خط و خش مقاوم نیست و در صورت نصب نادرست امکان اصلاح ندارد و زیبایی و جلوه آن به‌شدت کاهش می‌یابد.

مقایسه دیوارپوش‌های MDF با سایر دیوارپوش‌ها

این دیوارپوش‌ها که از جنس چوب فشرده‌اند، مقاومت کمی در برابر آب دارند و وزن آن‌ها خیلی زیاد است و نکته مهم‌تر اینکه مستعد آتش‌سوزی و گسترش آتش می‌شوند و اگر دیوار نمناک باشد به‌تدریج باعث باد کردن دیوارپوش و از بین رفتن آن می‌گردد.

دیوارپوش‌های ایده‌آل

این پنل‌ها علاوه‌بر برخورداری از ویژگی‌های مثبت تمام دیوارپوش‌های یاد شده، کاستی‌های آن‌ها را نیز برطرف ساخته و بدین‌ترتیب به یک دیوارپوش تمام‌عیار تبدیل شده است.

این پنل‌ها به‌طور کامل ضد آب بوده و وزن بسیار کمی دارند که نصب آن‌ها را بسیار ساده کرده، به‌طوری‌که هرکس خود می‌تواند به‌راحتی این پنل‌ها را نصب کند.

دیوارپوش های سه بعدی باعث انتقال آتش‌سوزی نمی‌شوند و ضد حریق هستند و چون از قبل رنگ‌آمیزی و بسته‌بندی شده‌اند، به درزگیری و رنگ‌کاری در محل نصب نیازی ندارند و سرعت نصب آن ها بالاست.

دیوارپوش‌های سه‌بعدی و پنل‌هایی که طرح‌های بزرگ و تک دارند فضا را دنج‌تر و صمیمی‌تر نشان می‌دهند. ازطرفی رنگ‌های روشن علاوه‌ بر بزرگ نشان دادن فضا، آن‌را برای شما ملایم و دوستانه‌تر می‌کنند.

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…