فهرست مشتریان آپارتمان، در سایت‌دلتا

۰
3
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
فهرست مشتریان آپارتمان، در سایت‌دلتا

این روزها که بازار املاک کشور از چابکی و طراوت دوران رونق به دور است، دست اندرکاران این صنعت، بویژه مشاوران ملکی باید به دنبال راه هایی باشند که ضمن تسهیل روند ارتباطات میان خریدار و فروشنده، شناسایی خوبی از خریداران بالقوه داشته باشند.

در این میان، موتورهای جست و جوی ملکی که در سال های اخیر به حجم فعالیت شان افزوده شده و به اذعان کارشناسان علمکرد قابل قبولی در تسریع تبادل داده های ملکی کشور  داشته اند، می توانند نقش موثری در ارتباطات‌سازی چندسویه بین لایه های بازار ایفا نمایند.

بدیهی است که علاوه بر اطلاع از فهرست داده های ملکی و فایل های موجود در بازار معاملات، اطلاع از طیف واقعی مشتریان اهمیت مضاعفی در ساماندهی مناسبات بازار دارد.

داشتن منبع قابل اتکایی از اطلاعات خریداران آپارتمان می تواند گام نخست آژانس های ملکی در ایجاد تعامل بین مشتری و خریدار و سامان دادن به معاملات روزمره باشد.

یکی از راه های سریع و ساده دسترسی به فهرست خریداران واقعی مسکن، مراجعه به سایت ملکی دلتا و ورود به بخش «لیست تقاضا» و استفاده از دکمه «لیست درخواست های  خرید» است.

با استفاده از این سرویس رایگان سایت دلتا می توانید با تعداد زیادی از متقاضیان خرید که برای پیداکردن آپارتمان مناسب، مشخصات خود را درج کرده‎اند، ارتباط برقرار کنید و از آن جا که این لیست مدام درحال به روز شدن است، با مراجعه مکرر، می توان خریداران بیشتری را رصد کرد.

لازم به ذکر است که اگر آژانس های املاک سراسر کشور در سایت دلتا ثبت نام کنند و به عضویت این سایت درآیند، می‌توانند از سرویس های مشابه دیگری نیز استفاده نمایند.

فهرست متقاضیان خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…