۴ جاذبه گردشگری دنیا که باید از نزدیک ببینید!

۳
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مراکز تفریحی و دیدنی در سراسر جهان بیشمار است و ما امروز قصد داریم تا چند نمونه از آنها را به شما معرفی کنیم.
جاذبه گردشگری دنیا

برای تماشای جاذبه های گردشگری دنیا و جذابیت‎های طبیعت باید اهل سفر باشید. مسافرت علاوه بر تقویت تمام خصلت‎های خوب انسانی باعث می‎شود که نگاه تازه‎تر و متفاوت‎تری نسبت به جهان و دنیای اطراف‎مان داشته باشیم.

پارک هیتاچی ژاپن

پارک هیتاچی ژاپن یکی از مراکز دیدنی توکیو و تکه‎ای از بهشت در روی زمین است. این پارک مملو از میلیون‌ها گل و گیاه بوده و در تمام ایام سال سرسبز است. همین مورد باعث می‎شود که سالانه تعداد بیشماری از گردشگران برای دیدن این پارک زیبا و بی نظیر وارد این کشور شوند.

پارک هیتاچی را می‎توان به پارک رنگین‎کمان نیز تشبیه کرد، زیرا تنوع گیاهی این پارک ۱۹ هکتاری باعث شده که در تمام ایام سال با توجه به تغییر فصل، گل‎ها تغییر رنگ داده و تپه‎ای که در تابستان به رنگ سبز بوده در فصل سرما به بوته‎هایی قرمز رنگ تبدیل شود.

جاذبه گردشگری دنیا

جنگل سیاه آلمان

شاید در ابتدا با شنیدن این نام، جنگلی مخوف و ترسناک در ذهن ما پدیدار شود. جنگلی که در آن جز سایه‎ی ترس چیز دیگری وجود ندارد. اما کافی است که در این جنگل قدم بگذارید، زیرا به محض ورود با پهنه‎ای سرسبز و زیبا مواجه خواهید شد که چشم هر بیننده‎ای را به سوی خدا می‎کشاند. تراکم انبوه درختان و بوته‎های سبز رونده در این جنگل خود‎نمایی می‎کند.

جاذبه های گردشگری

روستای صخره ای کاپادوکیه

روستای صخره‎ای کاپادوکیه نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دنیا بوده و جزو سه روستای صخره‎ای جهان است. نمونه دیگری از این روستاهای سنگی در آمریکا و ایران وجود دارد. در ایران روستای صخره‎ای کندوان در استان آذربایجان شرقی واقع شده او بسیار دیدنی است.

روستای صخره‎ای کاپادوکیه با زیبایی غیر قابل وصف خود هم اکنون به عنوان یک جاذبه‎ی گردشگری به طور متوسط سالانه میزبان میلیون‎ها بازدید کننده است.

علاوه بر زیبایی طبیعی این منطقه  روستای کاپادوکیه امکانات دیگری نیز دارد که از جمله‎ی مهمترین آنها می‎توان به موارد زیر اشاره کرد.

*اسب سواری

* اتومبیلرانی با خودرو های کورسی

* بالن سواری در محوطه گردشگری

* هتل غار

روستای صخره ای کاپادوکیه

مزارع اسطوخودوس

مزارع خوش رنگ و زیبای اسطوخودوس کشورهای فرانسه و انگلستان نیز یکی دیگر از مراکز دیدنی دنیا محسوب می‎شوند.

این مزارعِ پهناور، علاوه بر زیبایی خیره کننده، خواص دارویی نیز دارند و به همین سبب در اغلب کشورهایی که محیط و شرایط مناسب برای کشت این گیاه وجود داشته باشد، کاشته می‎شوند.

مزارع استوخودوس

با صفحه گوناگون مجله دلتا، جامع‎ترین مجله ملکی ایران، همراه باشید.

۳ دیدگاه

  1. صدرا

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۸:۲۵ ق٫ظ

    انشاا… که ما هم بتونیم به یه همچنین جاهایی مسافرت داشته باشیم.

    پاسخ

  2. ملکی

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۴ ق٫ظ

    خیلی زیبا

    پاسخ

  3. علی فرجی

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۶:۴۲ ب٫ظ

    اطلاعات ذیقیمتی درباره اماکن زیبا در اقصی نقاط دنیا بود و جالب تر اینکه تو ایران خودمون هم چنین جایی داشتیم و نمیدونستیم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…