سفارش آنلاین غذا قزوین از بهترین رستوران‌های شهر _ اسنپ فود

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با وجود اپلیکیشن‌هایی مانند اسنپ ‌فود دیگر سفارش غیر حضوری غذا به سختی گذشته نیست.
سفارش آنلاین غذا قزوین

قزوین شهری تاریخی است که نزدیک به ۵۷ سال در زمان حکومت صفویان به عنوان پایتخت ایران شناخته می‌شد. این منطقه از ایران زمانی برای تجارت و فعالیت‌های بازرگانی بسیار مهم بود و داد و ستدهای زیادی در آن صورت می‌گرفت. به واسطه همین تاریخچه تعدادی اماکن تاریخی در این شهر وجود دارد که باعث جذب گردشگران شده و به دنبال آن رستوران‌ها و اقامتگاه‌های زیادی برای پذیرایی از مسافران تاسیس شد. در این مطلب می‌خواهیم به بهترین رستوران‌های شهر بپردازیم که امکان سفارش آنلاین غذا قزوین را به شما می‌دهند.

بهترین رستوران‌های قزوین را بشناسید

لیست زیر شامل اسامی برخی از معروف‌ترین رستوران‌های قزوین است که براساس نظرات ساکنین این منطقه انتخاب شده‌اند:

۱. رستوران اقبالی قزوین:

رستوران اقبالی قزوین، یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های غذاخوری در این شهر است. این رستوران از ساعت ۱۰ تا ۱۶ سرویس دهی می‌کند و معروفترین غذای آن شامل قیمه نثار و کباب هندی است. فضای داخلی آن دو طبقه بوده و موقعیت آن نزدیک به هتل ایران قزوین و در خیابان طالقانی قرار دارد.

۲. رستوران نمونه قزوین:

رستوران نمونه قزوین یکی از بهترین رستوران‌های سنتی و مخصوص قزوین است. این رستوران دو شعبه مختلف را در خیابان‌های بوعلی و فردوسی شمالی دارد. غذاهای سنتی این رستوران بسیار معروف بوده و طعم قیمه نثار آن توصیه می‌شود.

۳. رستوران سنتی چاق کباب:

در این رستوران می‌توانید در حیاط یا فضای سربسته سالن غذا بخورید. منوی آن شامل انواع غذاهای ایرانی و به خصوص کباب است و با استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب تهیه می‌شود. قیمت غذاها در این رستوران مناسب است و قیمه نثار آن از پرفروش‌ترین غذاها است.

۴. رستوران نایب قزوین:

رستوران نایب در بیشتر شهرهای ایران شعبه دارد و غذاهای ایرانی و سنتی معروفی دارد. رستوران نایب قزوین نیز این کیفیت را حفظ کرده است. این رستوران از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب فعالیت می‌کند و فضای داخلی

آن دکور ساده‌ای دارد. قیمت غذاها در این رستوران به نسبت برخی افراد گران است، اما با توجه به حجم سرو شده و کیفیت سرویس‌دهی، قابل قبول است.

۵. رستوران شانی:

رستوران شانی یک رستوران لوکس و امروزی است که دارای دکوراسیون بسیار عالی و پرسنل حرفه‌ای است. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ببینید، اما قیمت آن‌ها کمی بالا است. این رستوران در فاصله بین دو چهارراه عمران و فلسطین قزوین قرار دارد و از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا شب آماده سرویس‌دهی است.

۶. رستوران مدیترانه:

رستوران مدیترانه غذاهای مدیترانه‌ای و لبنانی را ارائه می‌دهد. کارکنان این رستوران همگی لبنانی هستند و منوی آن شامل انواع غذاهای لبنانی است. قیمت‌ها در این رستوران مناسب است و می‌توانید به مرکز خرید نارون بروید تا به این رستوران دسترسی پیدا کنید.

۷. رستوران کرمانی:

رستوران کرمانی یک مکان مناسب برای افرادی است که به دنبال رستوران با کیفیت و قیمت مناسب هستند. این رستوران فضای جمع و جوری دارد و غذاهای باکیفیتی ارائه می‌دهد. غذاهای اصلی این رستوران شامل قیمه نثار، باقالی پلو و جوجه کباب است. همچنین می‌توانید غذاهای خاص مانند کباب ترش و کباب مراکشی را نیز در این رستوران سفارش دهید. حجم غذاهای یکنفره سرو شده در این رستوران برای دو نفر مناسب است.

سفارش غذا قزوین

سفارش آنلاین غذا قزوین در اسنپ‌ فود

اغلب رستوران‌هایی که در قزوین تاسیس شده‌اند، در سایت اسنپ فود نیز فعال هستند و می‌توانید با ورود به صفحه مخصوصشان لیست غذاها و کلیه اطلاعات مانند آدرس، نظرات کاربران و … را ببینید.

برای سفارش آنلاین غذا قزوین در اسنپ فود، کافی است گزینه مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده و پس از آن با پرداخت آنلاین هزینه نهایی، سفارش خود را به رستوران اعلام کنید. این مجموعه غذای مورد نظر شما را در سریعترین زمان ممکن آماده کرده و پس از بسته‌بندی برایتان ارسال می‌کند.

اگر شما هم ساکن قزوین هستید، یا به این منطقه سفر کرده‌اید و تجربه صرف غذا در رستوران‌های آن را داشته‌اید، اسامی آن‌ها و نظرات خود در مورد نحوه سرویس‌دهی‌شان را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…