سریع‌ترین آرایش را به شما آموزش می‌دهیم

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همه خانم‌ها به آرایش‌کردن علاقه دارند و دوست دارند همیشه زیبا باشند؛ اما گاهی زمان کافی برای یک آرایش کامل ندارند؛ بنابراین دنبال راهی برای زیبایی در زمان کم هستند.
آرایش سریع

برای یک آرایش سریع باید به چند نکته مهم توجه کنید. با رعایت این نکات در وقتتان صرفه‌جویی کرده و در کمترین زمان زیباتر می‌شوید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا یک روش ساده برای آرایش سریع را برای شما شرح می‌دهیم.

نکات مهم برای یک آرایش سریع

همراه ما باشید تا مراحل این آرایش جذاب را برایتان شرح دهیم.

تمیزکردن و مرطوب کردن پوست

  • اولین مرحله برای یک آرایش سریع آن است که ابتدا پوست خود را با یک محصول تمیزکننده ملایم شست‌وشو دهید.
  • سپس یک کرم رطوبت بخش یا لوسیون را به پوست خود بمالید و آن را به‌خوبی ماساژ دهید تا پوست شما مرطوب شود.

کانسیلر و پودر صورت

  • اگر نیاز به پوشاندن عیوب مانند لکه‌های قرمزی دور چشم دارید، از یک کانسیلر استفاده کنید. آن را به محل موردنیاز بمالید.
  • سپس از یک پودر صورت سبک استفاده کنید تا لکه‌ها و براقی پوستتان را کاهش دهد. پودر را به طور یکنواخت روی صورت خود بمالید.

خط چشم

  • اگر می‌خواهید چشمانتان را در آرایش سریع بیشتر تحت‌تأثیر قرار دهید، از یک خط چشم مشکی یا قهوه‌ای استفاده کنید. خط چشم را در امتداد خط مژه روی دو چشم خود بکشید.
  • اگر می‌خواهید طبیعی‌تر به نظر برسید، می‌توانید از یک مداد چشم قهوه‌ای یا رنگی به رنگ چشمتان استفاده کنید.

رژ لب

  • برای آرایش سریع از رژ لب در رنگ‌هایی که دوست دارید استفاده کنید. آن را به آرامی روی لب‌هایتان بمالید.

رژ لب

رژگونه

  • اگر می‌خواهید روشنایی و تازگی به چهره‌تان ببخشید، از رژگونه استفاده کنید. رژگونه را به‌خوبی روی گونه‌هایتان بمالید و آن را به طور یکنواخت پخش کنید.

ریمل زدن برای آرایش سریع

  • برای افزایش طول و حجم مژه‌هایتان، از ماسکارا (ریمل) استفاده کنید. ماسکارا را از ریشه مژه‌ها تا انتها بمالید و آن را به طور یکنواخت پخش کنید. در صورت تمایل، می‌توانید چندلایه ریمل بزنید.

ریمل زدن برای آرایش سریع

ابرو

  • با استفاده از قلم ابرو یا پودر ابرو، ابروهایتان را ترسیم کنید و آن‌ها را شکل دهید. به طور ملایم و با برس، ابروهایتان را پر و تنظیم کنید.

روشن‌کننده

  • در نهایت، اگر می‌خواهید روشنایی و جذابیت بیشتری به چهره‌تان ببخشید، از یک روشن‌کننده در نقاط برجسته صورت استفاده کنید. روشن‌کننده را روی قسمت‌های بالای سیب‌ گونه، اطراف چشم، نوک بینی و قسمت بالای لب‌ها بمالید و آن را به‌خوبی پخش کنید.

این روش‌ها برای یک آرایش سریع و طبیعی مناسب هستند. البته، همیشه بهتر است باتوجه‌به نیازها و محدودیت‌های شخصی خود، از محصولات و روش‌های مناسب برای خود استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مجله دلتا مطلب چگونه با سرکه سیب موهای خود را تقویت کنیم؟ را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…