قیمت اجاره سالیانه ویلا در شهریار با استخر+نکات مهم اجاره

۴
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در 40 کیلومتری غرب تهران، منطقه‌ای خوش آب و هوا معروف به شهریار قرار گرفته است.
اجاره ویلا در شهریار

وقتی در این خطه سرسبز قدم می‌گذاریم، شاید باورش برایمان سخت باشد که در کنار پایتخت به این شلوغی و پر دود و دم، سرزمینی به این زیبایی نهفته باشد. به همین خاطر شهریار به پناهگاهی امن برای  پایتخت‌نشینان تبدیل شده تا برای فرار از آلودگی هوا و زندگی روزمره به آن سفر کنند.

بنابراین بسیاری از ساکنین تهران و دیگر نقاط کشور، تمایل دارند تا ایام تعطیلات و روزهای آخر هفته خود را در این دیار زیبا سپری کنند. گروهی از ساکنین تهران هم می‌خواهند دوران بازنشستگی شان را در محیط آرام و باصفای شهریار وقت بگذرانند و هر روز از زندگی‌شان را با تماشای آسمان آبی و صاف و استشمام هوای پاک این دیار آغاز کنند. این افراد می‌توانند با اجاره ویلا و سوئیت در شهریار، آن هم به صورت سالانه، بهترین  لحظات زندگی‌شان را تجربه کنند و با توجه به نزدیک بودن این منطقه به تهران، خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایتخت برسانند.

حال در این‌جا می‌خواهیم برای این دسته از افراد به بررسی قیمت ویلا و باغ در شهریار برای اجاره روزانه و سالانه بپردازیم و به نکاتی مهم به منظور اجاره ویلا در شهریار اشاره کنیم.

قیمت اجاره ویلا در شهریار

برای این‌که قیمت اجاره در شهریار را بتوانیم، به خوبی بررسی کنیم، بهتر است با انواع ویلا و سوئیت آشنا شده و پس از آن قیمت‌ها را مقایسه کنیم. زمانی که در کوچه پس کوچه‌های شهریار دنبال اجاره ویلا یا سوئیتی مناسب می‌گردیم، با گزینه‌های متعددی برخورد می‌کنیم.

  • اگر به دنبال مکانی ارزان قیمت برای اسکان هستید، ما به شما سوئیت‌های آن منطقه را معرفی می‌کنیم.
  • باغ ویلاهای شهریار هم معمولا محیطی سرسبز و زیبا دارند. ساختمان‌های این ویلاها در میان محیطی پر از گل و گیاه و درخت قرار گرفته و حس و حالی متفاوت را تقدیم شما می‌کند.
  • ویلاهای استخردار از دیگر اقامتگاه‌های لوکس و پرطرفدار شهریار هستند. در این ویلاها علاوه بر وجود استخرهای روباز و سرپوشیده، امکانات دیگری نظیر میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، سیستم های صوتی، آلاچیق به همراه باربکیو وجود دارد و در واقع وجود این امکانات رفاهی محبوبیت آن را دو چندان کرده است. برخی از ویلاهای استخردار، علاوه بر موارد گفته شده، مجهز به سونا و جکوزی هستند. گفتنی است وجود این امکانات، لذت اقامت در این نوع ویلاها را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند و به طبع افراد باید اقامت خود اجاره بیشتری را پرداخت کنند.

جهت اجاره ویلا استخردار در شهریار، به این نکته توجه داشته باشید، این منطقه با شروع شدن فصل پاییز، بسیار سرد و سوزناک می‌شود. بنابراین افراد تمایل دارند، تا ویلاهایی که استخر سرپوشیده دارند و یا مجهز به سیستم آب گرم است، را اجاره کنند که البته برای هر یک از این اقامتگاه‌ها هزینه جداگانه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

انواع اجاره ویلا در شهریار

افراد معمولا برای سفر به شهریار و اجاره انواع ویلا و سوئیت در مناطق مختلف آن، دلایل متفاوتی دارند.

انواع اجاره ویلا در شهریار

گروهی برای گردش‌های کوتاه مدت و چند روزه به این خطه زیبا سفر می‌کنند. این افراد معمولا اقامتگاه مورد نیازشان را فقط برای چند روز اجاره کرده تا از طبیعت زیبا و آب و هوای خوش آن لذت ببرند و دوباره به زندگی در شهر و دیارشان باز گردند.

عده‌ای دیگر می‌خواهند، فارغ از روزمرگی‌های شهرنشینی، شهریار را به‌عنوان دومین محل اسکان خود انتخاب کرده و تصمیم دارند تا اقامت‌های طولانی مدت و مکرر داشته باشند. این افراد با اجاره سالانه ویلا می‌توانند هزینه کم‌تری بابت اجاره ویلا پرداخت کنند و دیگر نگران جابه‌جا شدن‌های مکرر نباشند.

برخی از گردشگرانی که عازم تهران شده‌اند، با توجه به بالا بودن قیمت اجاره روزانه خانه در تهران و نزدیک بودن شهریار به پایتخت، ترجیح می‌دهند این منطقه خوش آب و هوا را برای اقامت چند روزه خود انتخاب کنند. این افراد با اجاره روزانه ویلا یا سوئیت در شهریار، یک تیر را به دو نشان می‌زنند. به این صورت که، هم برای اقامتگاه خود، هزینه کم‌تری پرداخت می‌کنند و هم از طبیعت زیبای شهریار لذت می‌برند.

نکاتی برای اجاره ویلا در شهریار

حال که با انواع ویلاهای شهریار آشنا شدید، زمان آن فرا رسیده تا کوله بار سفر خود را آماده کرده و برای گشت و گذار در این خطه سراسر خرمی و زیبایی عازم شوید. البته بهتر است قبل از سفر برای اجاره ویلا به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید، تا سفری خوش و سراسر آرامش داشته باشید.

نکاتی برای اجاره ویلا در شهریار

  • در ابتدا برای اجاره باید به ظرفیت‌ ویلا، تعداد خواب و متراژ آن توجه ویژه داشته باشید و آن را با توجه به نیاز خود و بودجه‌ای که برای نیازتان در نظر گرفته‌اید، انتخاب کنید.
  • در زمان انتخاب ویلا، بهتر است، امکانات رفاهی آن را هم در نظر بگیرید. این امکانات می‌تواند شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی، پارکینگ، نوع سرویس بهداشتی و تجهیزات رفاهی موجود در آشپزخانه و اتاق خواب و سالن پذیرایی باشد.
  • موقعیت اقامتگاه خود را بر اساس نوع نیاز و خواسته‌هایتان انتخاب کنید. برخی از گردشگران تمایل دارند در مکانی آرام و خلوت سکونت داشته باشند و عده‌ای هم اقامت در نزدیکی مراکز خرید، بازارهای سنتی و غیره را ترجیح می‌دهند.
  • برای اجاره ویلا بهتر است، زمان سفر خود را مشخص کرده و بر این اساس انتخاب کنید. به‌عنوان مثال برای اجاره ویلا استخردار در شهریار، در فصل‌های سرد سال، بهتر است از نمونه‌های استخردار مجهز به آبگرم و یا ویلا با استخرهای سرپوشیده انتخاب کنید.
  • به سبک و ساختار ویلا هم توجه کنید. برخی از اقامتگاه‌ها تعداد زیادی پله دارند و برای افراد کم‌توان و سالمند مناسب نیست. بنابراین باید اقامتگاه مورد نظرتان را، مطابق با توانایی جسمانی خود، انتخاب کنید.
  • افراد برای اجاره ویلا، بهتر است چند روز، قبل از سفر از طریق سایت‌های معتبر گردشگری، اقامتگاه مورد نظر خود را با توجه به بودجه و میزان نیازشان، انتخاب کنند. چرا که با این کار می‌توانند در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و بدون هیچ‌گونه نگرانی، سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

سخن آخر

شهریار یکی از زیباترین مناطق سرسبز و زیبای اطراف تهران است. بسیاری از افراد، به ویژه پایتخت‌نشینان این خطه خوش آب و هوا را برای اقامت چند روزه یا دائم خود انتخاب می‌کنند و تمایل دارند لحظات خوش و به دور از هیاهو را در آن سپری کنند. شما هم اگر قصد اقامت چند روزه یا طولانی در شهریار را دارید، می‌توانید قبل از حرکت به یکی از سایت‌های معتبر گردشگری مراجعه کرده و پس از بررسی اقامتگاه‌های مختلف در شهریار، بهترین گزینه را با توجه به نیاز و میزان بودجه‌ای که برای این سفر کنار گذاشته‌اید، انتخاب کنید.

۴ دیدگاه

  1. آرتین زارعی

    ۸ خرداد ۱۴۰۲ در ۱۱:۱۲ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۸ خرداد ۱۴۰۲ در ۱۰:۴۹ ب٫ظ

    ممنون از اطلاع رسانیتون

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۸ خرداد ۱۴۰۲ در ۱۰:۴۷ ب٫ظ

  4. فرامرز

    ۸ خرداد ۱۴۰۲ در ۹:۲۹ ب٫ظ

    شهریار :شمال کوچک،بسیار عالز وبینظیر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…