اقامت در خنک‌ترین کلبه‌های ییلاقی ایران

۹
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ییلاق سوئه چاله با چشم‌اندازهای بی‌نظیر و جاذبه‌های طبیعی فراوان که در گوشه‌وکنار دنج آن می‌توان کلبه‌های چوبی دوست‌داشتنی بسیاری دید، شما را به استراحت و تفریح فرا می‌خواند.
ییلاق سوئه چاله

ییلاق سوئه چاله یکی از زیباترین تفرجگاه‌های شمال کشور، ییلاقی خوش‌منظره با کلبه‌های چوبی و مراتعی وسیع و طبیعتی بکر و بی‌نظیر است. همراه مجله گردشگری دلتا سفری دلپذیر به این نقطه زیبای کشور داشته باشید.

اقامت در ییلاق سوئه چاله، لذتی فراموش‌نشدنی

ییلاق سوئه چاله یکی از زیباترین ییلاق‌ها و تفرجگاه‌های دیدنی و دلپذیر ماسال است که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر ایران می‌شود. این منطقه در دامنه‌های کوهستانی البرز واقع شده و از ارتفاعاتی بهره می‌برد که امکان تماشای مناظر طبیعی بسیار زیبا را به بازدیدکنندگان می‌دهد.

رشته کوه البرز

ییلاق سوئه چاله دارای آب‌وهوای معتدل و خنک است و در فصل بهار و تابستان بیشترین گردشگر را به خود جذب می‌کند. مناظری همچون کوهستان‌های سبز، دره‌های عمیق، رودخانه‌های آرام و جنگل‌های پرآب واقع در این ییلاق، زیبایی و جذابیت خاصی به منطقه بخشیده‌اند.

در این ییلاق می‌توانید از فعالیت‌های گردشگری مختلفی مانند پیاده‌روی در مسیرهای طبیعی، کوهنوردی، عکاسی و تماشای طبیعت لذت ببرید. همچنین، در طول سفر به ییلاق سوئه چاله می‌توانید از هتل‌ها و مجموعه‌های اقامتی محلی برای اقامت استفاده کنید و از غذاهای محلی و خوشمزه منطقه لذت ببرید.

ییلاق سوئه چاله از آنجایی که در نزدیکی شهرستان ماسال واقع شده است، دسترسی آسان و راحتی به امکانات شهری نیز دارد. این شهرستان دارای بازارچه‌های محلی، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و جاذبه‌های دیگری است که می‌توانید در اوقات فراغت خود به آن‌ها سر بزنید.

کلبه های ییلاقی

چگونه به ییلاق برسیم؟

ییلاق سوئه چاله حدود ۲۵ کیلومتری جنوب شهرستان ماسال و در دل رشته‌کوه‌های سراسر سبز و پوشیده از مه البرز، در استان گیلان واقع شده است. این ییلاق در روستایی به همین نام قرار گرفته است.

برای دیدن ییلاق سوئه چاله بهتر است صبح زود حرکت کنید و شب را در آنجا بمانید؛ زیرا تردد در جاده تاریک و پرپیچ‌وخم ییلاق‌های ماسال در شب، خطرناک است. در ضمن، تماشای طلوع و غروب آفتاب، آسمان پرستاره شب و همچنین پدیده اقیانوس ابر در این منطقه از آن دسته تجربیاتی است که نباید به‌هیچ‌وجه آن را از دست بدهید.

چشم انداز ییلاق

پیشنهاد مطالعه : مطلب تمدن اسرارآمیز تپه مردگان را مطالعه کنید.

۹ دیدگاه

  1. مرجان

    ۱ تیر ۱۴۰۲ در ۷:۱۴ ب٫ظ

    در فصل گرما رفتن ب این یلاق ها بسیار عالیست تشکر از شما 🌹

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۵ تیر ۱۴۰۲ در ۱۱:۳۲ ق٫ظ

      درود بر شما و سپاسگزاریم از همراهی شما🌹

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ در ۲:۲۱ ب٫ظ

  3. حمید

    ۹ خرداد ۱۴۰۲ در ۶:۱۵ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ خرداد ۱۴۰۲ در ۱۰:۲۹ ب٫ظ

  5. آرتین زارعی

    ۸ خرداد ۱۴۰۲ در ۴:۵۴ ب٫ظ

    بسیار عالی و زیباست ومردمانی خونگرم دارد

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۸ خرداد ۱۴۰۲ در ۴:۵۶ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۲ در ۱۰:۲۹ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۲ در ۸:۴۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…