عمارت‎‌ها و دکوراسیون‌های باشکوه سلبریتی‌های هالیوودی

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تصور شما از خانه‌ای مجلل و زیبا چیست؟ ظاهر پر زرق و برق و اساطیری کاخ‌های کهن یونانی یا خانه‌های لوکس و مدرن و شگفت‌انگیز منطقه بورلی هیلز؟
دکوراسیون خانه سلبری های هالیوودی

این واقعیت که دکوراسیون خانه سلبریتی های هالیوودی الهام‌بخش سایر سلبریتی‌های دنیاست، انکارناپذیر است. در دنیای ستارگان رقابت در تک‌تک جزئیات زندگی وجود دارد. سلبریتی‌های هالیوودی مقیاس‌های زیبایی‌شناسی را جابه‌جا کرده‌ و به شکل بسیار جسورانه‌ای عمارت‌های رویایی را تبدیل به واقعیت کرده‌اند. همراه مجله اینترنتی دلتا، با چند نمونه از خانه این سلبریتی‌ها آشنا شوید.

خانه سلبریتیها

دکوراسیون خانه سلبریتی های هالیوودی چگونه است؟

حقیقت این است که در تمام این سال‌ها میل و علاقه نوجوانان و مردم به سلبریتی و ستاره شدن برای داشتن یک زندگی خیره‌کننده یا حتی داشتن یک زندگی‌ همسان و همانند این ستاره‌ها، هیچ‌وقت کم نشده است. اگر دوست دارید با سبک زندگی چند نفر از این ستاره‌ها آشنا شوید، تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. ما در این مقاله به شما طرح‌های داخلی الهام‌بخش از سبک زندگی و دکوراسیون‌ خانه سلبریتی های هالیوودی را نشان خواهیم داد.

عمارت های هالیوودی ها

منزل شیک تیلور هیل در دهکده‌ خلوت نشویل

اتاق کلاسیک کوچکی که با پنهان‌شدن در پشت مزرعه بامبو از خیابان اصلی دور شده و در سکوت و آرامش قرار گرفته است. هیل ترجیح می‌داد که در خانه اصلی تغییرات چندانی صورت نگیرد، از همین رو دیوارهای چوبی، شومینه سنگی، کف‌پوش بلوط و سایر وسایل مربوط به دهه هشتاد منزل، به همان شکل سابق باقی ماند.

برای پر کردن این خانه مجلل منحصربه‌فرد از لیست دکوراسیون خانه سلبریتی های هالیوودی، چندین اثر باستانی، چند اثر هنری محلی و اقلامی از برندهای پندلتون و هرمس خریداری شد. تیلور در مصاحبه خود گفته بود: برای شیک و مجلل به‌نظررسیدن خانه، لازم نیست یک میلیون دلار خرج کنید، تنها لازم است لوازم منزل را به‌صورت هوشمندانه انتخاب و با ایجاد استخری سایه‌دار در فضای باز منزلتان، آنجا را به یک خانه سرسبز لوکس تبدیل کنید.

منزل تیلور هیل

همانند تیغی بران، عمارت خیره و دیوانه کننده‌ سوییز بیتز و آلیشیا کیز

تابه‌حال به این اندیشیده‌اید که چگونه می‌توان از تمام پنجره‌های منزل، شاهد آبی بیکران اقیانوس آرام بود؟ اگر نه پس باید منزل موسیقی‌دان برجسته آمریکایی، سوییز بیتز و همسرش را ببینید. خانه‌ای که به شکل دیوانه‌کننده دقیقا بر لبه صخره‌ای عجیب قرار گرفته است و در لیست دکوراسیون خانه سلبریتی های هالیوودی جایگاه ویژه‌ای دارد.

برای ساخت این عمارت عظیم، بتن سفید، فولاد ضدزنگ، سنگ، چوب گردو و مقدار زیادی شیشه به‌کاررفته است. تراس‌هایی شیک، زینت‌بخش پشت‌بام این خانه هستند که کاملا مشرف به اقیانوس ساخته شده‌اند و دکوراسیون داخلی آن به سبک مینیمالیست و برتالیست اما دلپذیر و روح‌نواز است. بدون شک یکی از برجسته‌ترین طرح‌های داخلی الهام‌بخش، معماری جسورانه این خانه است.

منزل سوییز بیتز

عمارت باشکوه کنایی نائومی کمبل

خانه نائومی کمبل در جایگاه سوم لیست دکوراسیون خانه سلبریتی های هالیوودی قرار می‌گیرد. نائومی که یک سوپر مدل جامائیکایی تبار است، به‌شدت از زندگی پر هیجان و پرشتاب سوپر مدل‌ها در لندن و نیویورک فراری بود و برعکس دنبال خانه‌ای روح‌نواز و دلنشین برای یک زندگی آرام و دور از استرس می‌گشت. خانه‌ای که در عین مجلل بودن، سرشار از نور طبیعی و مواد طبیعی و خنثی باشد. برای همین در گوشه‌گوشه‌ خانه او می‌توانید مواد ساختمانی طبیعی مانند چوب را ببینید که فضایی یکپارچه و طبیعی، فارغ از هرگونه استرس دنیای واقعی را پدید آورده‌اند. حتی مبلمان خانه را از مراکش و سنگال و مالیندی سفارش دادند تا اتاق‌ها فضایی خاکی و ساده داشته باشند.

عمارت نائومی کمبل

پیشنهاد مطالعه: مطلب سرسبزی راه پله شما با گلدان‌های زیبا را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ تیر ۱۴۰۲ در ۱:۰۹ ق٫ظ

    از نظر من وقتی ادم پیشه عزیزانش باشه قم هیچی رو نداره

    پاسخ

  2. عاطفه

    ۳ خرداد ۱۴۰۲ در ۲:۲۸ ب٫ظ

    چقدر زیبااااااا وباحال. بنظرم یک خونه دنج وکوچیک وپراز آرامش کارایی بیشتری داردتا عمارات بزرگ.

    پاسخ

    • زینب پروانه

      ۳ خرداد ۱۴۰۲ در ۴:۳۳ ب٫ظ

      منم با نظر شما موافقم

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲ خرداد ۱۴۰۲ در ۶:۰۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲ خرداد ۱۴۰۲ در ۶:۰۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ خرداد ۱۴۰۲ در ۵:۴۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲ خرداد ۱۴۰۲ در ۵:۴۰ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲ خرداد ۱۴۰۲ در ۵:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…