چگونه یک ساختمان جدید را تزیین کنیم؟

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این اولین خانه شماست؟ برای تزیین و دکوراسیون داخلی آن کلی نقشه در سر دارید اما نمی‌دانید چگونه و از کجا شروع کنید؟ ما به شما می‌گوییم.
دکوراسیون خانه جدید

تزیین و دکوراسیون خانه جدید یک کار بسیار لذت‌بخش و شادی‌آور است. هرکسی که بعد از مدت‌ها می‌خواهد به یک ساختمان جدید و تازه ساخته شده نقل مکان کند قطعا شوق و ذوق زیادی برای تزیین منزل جدیدش دارد. مجله اینترنتی دلتا در این مقاله چند پیشنهاد جذاب برای شما دارد.

تزیین و دکوراسیون خانه جدید

شما یک آپارتمان جدید و مدرن در اختیار دارید که کلید آن تابه‌حال دست هیچ‌کس نبوده است، چگونه می‌خواهید آن را تزیین کنید؟ ساختمان‌های مدرن تازه تاسیس برعکس چیزی که بقیه فکر می‌کنند، فاقد جزئیات بسیار تعیین‌کننده در دکوراسیون هستند. دکوراسیون‌های معاصر گاهی هیچ سبک و استایل خاصی را پذیرا نیستند و همین طراحان را برای دکوربندی این خانه‌ها سخت کلافه می‌کند. اما این بدان معنا نیست که نمی‌شود به یک ساختمان جدید یک شخصیت برجسته با تزیینات فوق‌العاده بخشید.

پارتیشن بندی

از دیوارها شروع کنید

مانند هر خانه تازه‌ساخت دیگری احتمالا خانه مدنظر شما هم دیوارهای سفیدی دارد. این یعنی شما می‌توانید دیوارها را به‌دلخواه خود به هر رنگی که می‌خواهید درآورید و گرمی خاصی به آپارتمان جدیدتان ببخشید. طرح‌های رنگی خود را حداقل در هر اتاق یکپارچه نگه دارید. مطمئن شوید که لوازم‌خانگی، مبلمان و عناصر تزئینی مکمل یکدیگر هستند و در حالت ایده‌آل، رنگ‌هایی را که در کل خانه شما می‌چرخند نیز در نظر بگیرید.

ابعاد هر اتاق و اندازه فضاها را در نظر بگیرید

اندازه فضای زندگی خود را در نظر بگیرید. فضاها در یک ساختمان جدید ممکن است به‌اندازه یک ساختمان سنتی و قدیمی تعریف نشده باشند. آشپزخانه، فضای ناهارخوری و فضای نشیمن ممکن است همه به‌صورت اپن باشند و با هم ادغام شوند. اگر می‌خواهید یک مبل یا فضایی به سبک اتاق نشیمن را در همان فضا قرار دهید، فرش می‌تواند در تعیین اینکه کدام وسیله در کجا قرار بگیرد و به چه منظوری استفاده شود، برای دکوراسیون خانه جدید مفید باشد.

رنگ ها را درست استفاده کنید

مبلمان دست‌دوم

وقتی روی دکوراسیون خانه جدید تمرکز می‌کنید شما با اتاق‌های خالی‌ای سروکار دارید که می‌توانید هر چیزی که بخواهید در آن‌ها قرار دهید و این کار برای ساختمان‌های قدیمی چندان کاربرد ندارد. استفاده از مبلمان دست‌دوم به شما این حس را می‌دهد که این خانه بوی کهنگی دارد و شما با آن بیگانه نیستید.

درهای شیشه‌ای همیشه جذاب هستند

درهای شیشه‌ای بین اتاق نشیمن و آشپزخانه یک گزینه عالی برای فضای باز است. شیشه باعث می‌شود فضای خانه را بسیار بزرگ‌تر احساس کنید. این‌گونه آن‌قدر نور به وجود می‌آید که دیگر حتی نیازی به روشن‌کردن لامپ نخواهید داشت.

مبل دسته دوم

پیشنهاد مطالعه: مطلب راحت‌ترین روش ساخت مجسمه مفتولی در خانه را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ خرداد ۱۴۰۲ در ۱۰:۱۴ ب٫ظ

    خسته نباشید انشاالله خانه ۱۲۰ متری با این دکوراسیونای قسمت تان بشه درجاهایجذاب

    پاسخ

    • زینب پروانه

      ۳ خرداد ۱۴۰۲ در ۸:۴۸ ق٫ظ

      ممنونم از شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱ خرداد ۱۴۰۲ در ۱۰:۳۳ ق٫ظ

  3. عاطفه

    ۱ خرداد ۱۴۰۲ در ۲:۴۱ ق٫ظ

    چقدر حس خوبیه خونه ی جدید ودکوراسیون جدید😍💃💃حسش خیلی قشنگه 😍

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱ خرداد ۱۴۰۲ در ۹:۲۷ ق٫ظ

      خیلییییی❤

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۱۱:۳۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…