خانه‌ای جن‌زده در دل پایتخت

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیوارهای خانه سیاه و دوده‌زده است. کف حیاط و حتی کف اتاق‌ها پر است از شیشه‌خرده‌های قدیمی، گچ و رنگ سقف و دیوارها هم ریخته است. این خانه متروکه قطعا جن‌زده است.

خانه جن زده دربند تهران یا خانه شیطان زده یکی از جاذبه‌های توریستی محلی در تهران است. این خانه در منطقه‌ دربند واقع شده است و به دلیل تاریخچه‌ خاصی که دارد، جذابیت خاصی برای بازدیدکنندگان یافته است. همراه دلتامگ یک گردش هیجان‌انگیز به این خانه ترسناک در دل پایتخت داشته باشید.

خانه جن زده دربند تهران

باغچه‌های پهن خانه، پر از خار و خاشاک و علف‌های هرز شده‌اند و تمام درهای خانه به‌جز در ورودی باز است. اینجا خانه جن زده دربند تهران است. بر اساس باور محلی، این خانه درگذشته مسکن یک خانواده بوده است که به دلیل فرار از شر قاتلانی که در پی آن‌ها بودند، خود را در خانه‌ای مخفی نگه داشته‌اند. اما این خانه در طول زمان، به دلیل شیطان‌زدگی و انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های شیطانی توسط افرادی که در آنجا ساکن شده بودند و شاید عضو گروه‌ها یا فرقه‌های خاصی بودند، شهرت پیدا کرده است.

خانه شیطانی

اکثر مردم ایران به این باور دارند که خانه جن زده دربند تهران، مربوط به دوران پهلوی بوده و با فرار شاه از ایران، تبدیل به مرکزی برای انجام برنامه‌های شیطانی شده است. بااین‌حال، هیچ مدرک و شاهدی برای این باور وجود ندارد.

به‌هرحال خانه جن زده دربند تهران به‌عنوان یک جاذبه‌ توریستی محلی شناخته شده است و هر ساله بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی به آنجا سفر می‌کنند تا این خانه عجیب‌وغریب را با چشمان خودشان ببینند.

این خانه با شهرت و محبوبیت خاص خود به یک جاذبه‌ گردشگری در تهران تبدیل شده است. گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به این خانه سفر می‌کنند تا با دیدن این خانه تاریخی و عجیب، از یک تجربه خاص بهره‌مند شوند.

مطلب پیشنهادی:  دمنوش سیب و دارچین، مقوی برای سرماخوردگی

خانه جنزده

مرگ یک جوان در خانه جن زده دربند

مرگ یک جوان در خانه جن زده دربند تهران یک حادثه‌ ناگوار و تلخ بود. در سال ۲۰۱۵، یک جوان به نام آرمین در حال بازدید از خانه جن‌زده بود که به طور ناگهانی دچار نارسایی قلبی شد و در محل فوت کرد. این حادثه باعث شد که برخی مردم، بیشتر از پیش به خانه جن زده علاقه‌مند شوند؛ ولی به‌هرحال توصیه می‌شود که هرگز تلاش نکنید به‌تنهایی و بدون اجازه‌ قانونی و راهنمای محلی به خانه جن‌زده دربند بروید.

سایه های موهوم در خانه جن زده

در حال حاضر، این خانه در دسترس عموم قرار ندارد و تحت نظارت پلیس است. برای بازدید از خانه، باید ابتدا اجازه‌ قانونی را دریافت کرده و با همراهی راهنمای محلی و پلیس به آنجا بروید. به همین دلیل، بهتر است قبل از رفتن به این خانه، با مقامات محلی یا افراد آشنا در تهران تماس بگیرید و اطلاعات لازم را جهت بازدید از خانه جن زده دربند تهران به دست آورید.

یک نظر

  1. ناشناس

    7 دی 1402 در 8:46 ب.ظ

    خوب بودازاین مطلب زیادبزاریدممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مراحل مهم برای داشتن آرایش زیبا

امروزه آرایش شیک و ساده بسیار پرطرفدار بوده و افراد برعکس گذشته که آرایش‌های غلیظ دوست داش…