به سبک اروپایی‌ها خود را آرایش کنید

۱۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از کارهایی که معمولا خانم‌ها به آن علاقه دارند، آرایش کردن است زیرا آن‌ها زیبایی را دوست دارند. حالا چه بهتر که آرایش‌های مختلف را بلد باشند.
آرایش به سبک اروپایی

آرایش به سبک اروپایی یک آرایش جدید است که امروزه بسیار در ایران مد شده است. این آرایش بسیار زیبا و ساده است. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید تا این آرایش جذاب را به شما آموزش دهیم.

آرایش به سبک اروپایی

در گذشته افراد به آرایش‌های غلیظ و براق علاقه بسیاری داشتند. این آرایش‌ها به طور کامل قیافه افراد را تغییر داده و چهره متفاوتی را برای آن‌ها می‌سازد؛ اما امروزه افراد به سمت آرایش‌های اروپایی رفتند و به آرایش‌های لایت علاقه دارند. این آرایش‌ها چهره افراد را تغییر نداده و فقط آن‌ها را زیباتر می‌کند.

آرایش

ویژگی‌های آرایش به سبک اروپایی

  • در آرایش به سبک اروپایی در ابتدا از مرطوب‌کننده‌های مخصوص روی پوست استفاده می‌شود. در این آرایش اولویت با استفاده از مرطوب‌کننده است. در مرحله بعد از پرایمر و کانسیلر استفاده می‌کنند. آن‌ها با استفاده از مقدار کمی کانسیلر پوست خود را صاف می‌کنند و از کرم‌پودرهای سنگین استفاده نمی‌کنند.
  • آرایش چشم‌ها در سبک اروپایی به‌سادگی هر چه بیش‌تر انجام می‌شود. در این آرایش خط چشم پهن و کشیده هرگز وجود ندارد و چشم‌ها را با یک خط نازک و بدون دنباله زیبا می‌کنند. سایه‌هایی با رنگ‌های ملایم و روشن، جایگزین سایه‌های شاین و براق می‌شوند و به‌صورت یک هاله کم‌رنگ در پشت پلک‌ها قرار می‌گیرند. نکته مهم در این آرایش آن است که در این آرایش هرگز از مژه مصنوعی استفاده نمی‌کنند و مژه‌های طبیعی افراد با کمی ریمل فقط بلندتر می‌شوند.

ویژگی‌های آرایش به سبک اروپایی

  • در آرایش لایت، مرز مشخصی بین سایه‌های رنگی ایجاد شده روی صورت وجود ندارد. در این تمام‌رنگ‌ها به‌صورت کامل محو شده و هیچ رنگی به شکل اولیه خود باقی نمی‌ماند.
  • رنگ‌های استفاده شده در آرایش لایت اروپایی تنوع زیادی ندارند و معمولاً سه‌رنگ با تناژهای شبیه به هم هستند. این رنگ‌ها بیشتر شامل رنگ‌های هلویی، گوشتی و صورتی ملایم و روشن می‌شوند.
  • ابروها در آرایش به سبک اروپایی پهن و طبیعی هستند. در این آرایش هرگز از ابروهای کوتاه و نازک خبری نیست؛ زیرا این ابروها افراد را سن بالاتر نشان می‌دهد.

رژ لب استفاده شده در این سبک، متناسب با رنگ‌های ملایم سایه چشم و رژگونه است. خط لب استفاده نمی‌شود و مرزی در بخش خارجی لب‌ها ایجاد نمی‌گردد.

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب با این ریمل طبیعی مژه‌هایتان پرپشت می‌شود را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. آرتین زارعی

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۰:۱۴ ق٫ظ

    بعضی از خانومها ماشالله آنقدر آرایش میکنن انگار دلقکن هرچیزی نرمالش خوبه

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۱۱:۳۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۰:۰۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۸:۱۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۱:۳۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۶:۴۸ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۶:۴۹ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۶:۴۹ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۳:۲۳ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۵:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…