رپورتاژ آگهی

محصولات وت اند وایلد؛ استانداردهایی فراتر از قیمت

۶
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مقاله به معرفی برند وت اند وایلد و برترین محصولات تولید شده توسط این شرکت تولید کننده محصولات آرایشی می‌پردازیم.
وت اند وایلد

محصولات آرایشی وت اند وایلد با استانداردهایی فراتر از قیمت توانسته‌اند توجه انبوه مصرف‌کنندگان را به خود جلب کنند. وت اند وایلد از سال ۱۹۷۹ تحقق زیبایی اقتصادی را برای تمام مخاطبان خود امکان‌پذیر کرده است.

wet n wild

برند وت اند وایلد

برند wet n wild یکی از موفق‌ترین تولید کنندگان لوازم آرایشی در جهان است که از سال ۱۹۷۹ در آمریکا شروع به کار کرد.

محصولات وت اند وایلد

وت اند وایلد عضو سازمان PETA است و محصولات خود را بر روی حیوانات آزمایش نمی‌کند. این امر باعث شده تا محصولات آرایشی wet n wild انتخاب اول افراد دوستدار طبیعت و رژیم وگان باشد. تنوع محصولات وت اند وایلد سبب آزادی در انتخاب برای خریداران شده است. برای معرفی و بررسی پرفروش‌ترین محصولات این برند با ما بمانید.

کرم پودر وت اند وایلد فتوفوکس

ویژگی بارز کرم پودر فتوفوکس وت اند وایلد، نمای بسیار زیبای آن در عکس‌ها و ویدئوها است. این محصول مشکل انعکاس نور فلاش دوربین از چهره هنگام ثبت تصاویر را به طور کامل رفع کرده است.

کرم پودر وت اند وایلد wet n wild مدتی بعد از انجام میکاپ، به طرز حیرت‌انگیزی با پوست ترکیب شده و کاوری فوق طبیعی و دقیقا مشابه با پوست صورت ایجاد می‌کند. میزان پوشانندگی این محصول متوسط است و بافت بسیار نرمی دارد.

کرم پودر وت اند وایلد فتوفوکس در دو مدل مناسب پوست نرمال تا خشک و پوست نرمال تا چرب تولید می‌شود. مدل چرب با گرفتن چربی اضافی پوست، نمایی کاملا مات و مخملی ایجاد می‌کند. و خاصیت مرطوب‌کنندگی مدل خشک، باعث شادابی و ایجاد نمایی شاین روی پوست می‌شود.

کانتور خشک وت اند وایلد  wet n wild

از کانتور وت اند وایلد mega glo به جرات می‌توان با عنوان امضای این برند نام برد. تاچ فوق‌العاده این محصول پودری لوکس و همچنین ترکیب بی‌نظیر آن با پوست، این محصول را ویژه کرده است. رنگدانه‌های قوی کانتور وت اند وایلد طوری با پوست یکی می‌شوند که گویا روی پوست هیچ ماده آرایشی وجود ندارد. کانتور وت اند وایلد دارای بافتی نرم، سبک، طبیعی و در عین حال ماندگار است.

کانتور خشک wet n wild

کانتور دو سر استیکی وت اند وایلد

کانتور دو سر استیکی وت اند وایلد یکی از محصولات این برند برای انجام یک میکاپ حرفه‌ای است. کاربرد اصلی این محصول در برجسته‌سازی گونه‌‌ها یا کوچک‌کردن بینی‌ به روشی است که اصطلاحاً کانتورینگ سه ‌بعدی صورت نامیده می‌شود. از این کانتور دو سر استیکی می‌توان برای ‌هایلایت صورت و پوشاندن انواع لکه‌ها و جوش‌ها استفاده کرد.

این محصول دارای دو تناژ مختلف مناسب ایجاد ‌هایلایت روشن و تیره است. طراحی استیکی این کانتور باعث شده تا در کنار راحتی در استفاده، دقت و سرعت میکاپ افزایش یابد. این محصول نیز دارای فرمولاسیون کاملاً گیاهی با مواد طبیعی است.

ریمل وت اند وایلد

محصولات بسیار متنوع آرایش چشم برند وت اند وایلد می‌تواند جوابگوی سلیقه‌های مختلف باشد. در این میان ریمل‌های وت اند وایلد بسیار پر طرفدار هستند. ترکیبات طبیعی و کرولتی فری بودن این ریمل‌ها و براش‌های ارگونومیک با کاربری‌های متفاوت از ویژگی‌های قابل ذکر این محصولات هستند.

  • ریمل Mega Volume وت اند وایلد یک ریمل حجم‌دهنده و دارای ویتامین E برای تقویت مژه‌ها است.
  • اگر حجم‌دهندگی و ضد آب بودن ریمل ملاک انتخاب شما است، ریمل مکس ولوم پلاس وت اند وایلد پیشنهاد مناسبی برای شما خواهد بود.
  • ریمل مگا پروتئین وت اند وایلد نیز انتخاب افرادی است که طرفدار مژه‌هایی بلند، حجیم و میکاپ ضد آب هستند. این ریمل همچنین یک ریمل پروتئینه و گیاهی است.
  • ریمل Mega length وت اند وایلد به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای افزایش ضخامت و طول مژه‌ها پیشنهاد می‌شود. یک ریمل بلندکننده و حالت‌دهنده با رنگ بسیار مشکی، که ضمن افزایش ضخامت تار مژه‌ها به دلیل وجود ترکیب موم طبیعی باعث تقویت مژه‌ها نیز می‌شود.

ریمل وت اند وایلد

خرید و قیمت محصولات آرایشی وت اند وایلد

با توجه به وفور محصولات غیر اصل و تقلبی در بازار ایران، به ویژه در بعضی برندهای پرفروش مانند وت اند وایلد، خرید از فروشگاه‌های معتبر بدون ریسک خواهد بود. فروشگاه اینترنتی روبیکالا وارد کننده مستقیم محصولات وت اند وایلد از نمایندگی‌های معتبر این برند است. بنابراین شما می‌توانید با روبیکالا خرید مطمئن و به‌صرفه‌ای را تجربه کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی‌ بیشتر، می‌توانید با مشاورین فروشگاه روبیکالا در ارتباط باشید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۵:۴۰ ق٫ظ

    خوب

    پاسخ

    • ناشناس

      ۵ خرداد ۱۴۰۲ در ۸:۳۱ ب٫ظ

      عالی و بسیار خوب ۶ ن

      پاسخ

  2. عاطفه

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۹:۳۲ ق٫ظ

    ازراهنماییتون سپاسگزارم، عالی بود

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۶:۲۴ ق٫ظ

    لطفا محصولات آرایشی برند کشورمان معرفی کنید با تشکر

    پاسخ

    • عاطفه

      ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۹:۳۱ ق٫ظ

      محصولات کشور خودمون فقط وازلین. 🫣همه محصولات ایران پراز سرب بدرد نمیخوره خوو آدم پراز لک میشه بدترر

      پاسخ

    • پروانه حیدری

      ۵ خرداد ۱۴۰۲ در ۸:۲۹ ب٫ظ

      محصولات کشور خودمون فقط وازلینه. محصولات دیگرش هم صورت آدمو یواش، یواش چروک می

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…