مبل ابر و بادی یک انتخاب ایده‌آل برای تنبل‌ها!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این مدل مبل شما را به لذت یک استراحت عمیق دعوت می‌کند.
مبل ابر و بادی

احتمالا شما هم لذت استفاده از کاناپه‌های راحتی چرمی و مدرن امروزی را چشیده‌اید. اما آیا تابه‌حال لذت لم‌دادن روی مبل ابر و بادی را هم تجربه کرده‌اید؟ همراه مجله اینترنتی دلتا، زمانی را صرف استراحت روی مبل‌های ابر و بادی کنید.

مبل ابر و بادی

مبل ابر و بادی، انتخابی باب هر سلیقه‌‌ای

تابه‌حال به فکر تعویض مبل چرمی کثیف و کهنه‌شده‌تان افتاده‌اید؟ مبلی که پوسیده، مملو از خراش و آثار آب دهان و بوی عرق و… وای خدای من، این مبل‌های کهنه قطعا دیگر قابل‌استفاده نیستند! چه پیشنهاد دیگری وجود دارد؟ آیا دلتان نمی‌خواهد یکی از آن صندلی‌های بوکله ابرمانند که همه دختران اینفلوئنسر در آپارتمان‌های دل‌باز و مدرن خود دارند را امتحان کنید؟

یک مبل ابر و بادی می‌تواند حس زیبایی‌شناسی شما را بیدار کند. فضایی دلچسب و آرام برای شما پدید آورد که علاوه بر ایجاد حس خوب در زمان‌های خستگی، شما را به استراحت و نشستن فرابخواند.

این مبل‌ها معمولا با مواد سازگار با محیط‌ زیست ساخته می‌شوند که در هنگام بلااستفاده‌شدن هم قابل بازیافت هستند. مواد به کار برده شده در ساخت مبل ابر و بادی علاوه بر زیبایی، شیک و بادوام هم هستند. قابلیت شست‌وشوی راحت و آسان بدون ایجاد پوسیدگی با ایجاد نمایی خیره‌کننده در گوشه‌ای از اتاق نشیمن شما، قطعا مبل ابر و بادی را به یک انتخاب برتر تبدیل می‌کند.

کاناپه

با خرید یکی از این مبل‌ها می‌توانید با کاناپه‌های چرمی فسیل‌شده‌تان برای همیشه خداحافظی کنید. از نظر قیمت، مبل ابر و بادی قیمت مناسب‌تری نسبت به کاناپه‌های راحتی دیگر دارد. شما حتی می‌توانید این مبل‌ها را فقط برای خودتان سفارشی کنید. تصمیم بگیرید که داخل کاناپه با چه الیافی پر شود که مناسب استفاده شما باشد. مثلا اگر حیوان خانگی دارید بهتر است از الیاف پلی‌فیل برای پر کردن آن استفاده نکنید.

روکش‌های مبل ابر و بادی به‌راحتی تمیز می‌شوند و رنگ و لکه کمتری به خود می‌گیرند. طراحان مبلمان معمولا رنگ مبل ابری را بر اساس رنگ‌های نود انتخاب می‌کنند. کرم و سفید و طوسی ساده از جمله رنگ‌های کاربردی برای این مدل کاناپه‌ها هستند؛ چون اولین انتخاب کسانی هستند که عاشق‌ دکوراسیون‌های مینیمال، ساده و به‌دور از تجملات به شمار می‌روند، درحالی‌که زیبایی، مدرن و شیک‌بودن را هم در نظر دارند.

مبل

پیشنهاد مطالعه: مطلب معرفی ۵ مورد میز، مناسب آشپزخانه شما را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۰:۲۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۸:۳۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۰:۴۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۷:۳۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…