معرفی ۵ مدل میز، مناسب آشپزخانه شما

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کدام میز زیبایی آشپزخانه شما را صدچندان می‌کند؟ اگر قصد خرید میز ناهارخوری دارید، با ما همراه باشید.
میز آشپزخانه

میز آشپزخانه همیشه یکی از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین وسایل در آشپزخانه است. چه آشپزخانه شما بزرگ باشد یا کوچک این وسیله در آشپزخانه حیاتی است. دلتامگ در این مقاله چند مدل میز آشپزخانه ترند را به شما معرفی خواهد کرد، با ما همراه شوید.

میز آشپزخانه مناسب چه ویژگی دارد؟

هر میزی برای هر آشپزخانه‌ای ساخته نشده است. ممکن است سلیقه شما چیزی را بخواهد که با دکوراسیون شما هیچ‌گونه هم‌خوانی ندارد. انتخاب میز آشپزخانه مناسب چیزی است که هماهنگی خوبی در دکوراسیون آشپزخانه شما ایجاد می‌کند. بسته به کابینت‌های آشپزخانه‌، سبک دکوراسیون شما، لوازم تزیینی و وسایلی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌دهید و حتی شکل آشپزخانه‌ باید میز مناسب را انتخاب کنید. قطعا برای آشپزخانه‌های گرد یا بیضی‌شکل، یک میز چهارگوش مناسب نیست. از این گذشته جنس میز یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب میز است.

چرا میز آشپزخانه ضروری است؟

  • میز آشپزخانه می‌تواند ایمنی آشپزخانه شما را تامین کند. ایمنی به این معنا که شما می‌توانید فرزندان کوچک خود را پشت میز بنشانید و هنگام کار در آشپزخانه، حواستان به کوچولوهای دلبندتان هم باشد.
  • روی میز می‌توانید فضا برای کار و آشپزی بیشتری در اختیار داشته باشید و البته که این فضای اضافه آشپزی را هم برای شما راحت‌تر می‌کند.
  • وجود یک میز کوچک در آشپزخانه زیبایی آشپزخانه‌تان را تکمیل می‌کند. اگر آشپزخانه مدرن دارید، میز جزیره می‌تواند گزینه خوبی باشد. میز جزیره علاوه بر شیک و مدرن بودن، محفظه‌های بیشتری هم برای شما برای قراردادن اشیا اضافه فراهم می‌کند.
مطلب پیشنهادی:  سقف اتاق خواب خود را مدرن و زیبا کنید

میز آشپزخانه

بهترین جنس برای انتخاب میز آشپزخانه

برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید، چند نمونه متریال میز آشپزخانه را در اینجا به شما معرفی کرده‌ایم:

میز شیشه‌ای

این گزینه ارزان‌قیمت در طرح‌های شفاف و مات وجود دارد. عیب میزهای شیشه‌ای این است که می‌توانند به‌راحتی در معرض خراشیدگی، تراشه یا ترک قرار بگیرند.

میز آشپزخانه

میز با روکش چوبی

مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه، میز با روکش چوبی است. یک‌ لایه نازک از چوب (مواد چاپی) به تخته سه‌لا چسبانده می‌شود. این‌گونه هم دوام و استحکام مواد بالاتر می‌رود و هم ظاهر شیک‌تر و جذاب‌تری می‌یابند.

میز سنگی

میزهایی که از سنگ مرمر، کوارتز یا سیمان در آن استفاده شده، به دلیل دوام خوبشان همیشه یک گزینه محبوب هستند.
بااین‌حال این متریال‌ها می‌توانند متخلخل باشند و به‌راحتی لکه‌دار شوند. از طرفی این عناصر بسیار سنگین هستند و جابه‌جایی آن‌ها سخت است.

میز آشپزخانه

میز چوبی

میزهای چوبی همیشه به دلیل دوام و قابلیت تعمیر آسان انتخاب خوب و مناسبی بوده‌اند. بااین‌وجود میزهایی که از چوب کاج، ساج و انبه ساخته شده‌اند، به‌راحتی خراشیده می‌شوند و علائم سایش را نشان می‌دهند.

میزهای پلاستیکی و لمینت

این مواد ساخته شده توسط انسان‌ها ارزان و بسیار بادوام هستند و نیاز به نگهداری کمی دارند.

یک نظر

  1. ناشناس

    29 مهر 1402 در 6:45 ب.ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

جدیدترین مدل لوستر برای آشپزخانه کوچک + نکات مهم هنگام خرید

همه ما می‌دانیم که آشپزخانه مهم‌ترین قسمت هر خانه‌ای است به گونه‌ای که قلب تپنده خانه نامی…