زردی موهای خود را در خانه از بین ببرید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از مشکلاتی که اکثر خانم‌ها با آن روبه‌رو هستند، زردی مو بعد از دکلره کردن است. خبر خوبی که برای شما داریم آن است که در خانه می‌توانید زردی موهایتان را از بین ببرید.

حتما برای شما هم پیش آمده است که موهایتان را رنگ کرده‌اید و روز اول رنگ بسیار زیبایی داشته است اما در روزهای آتی با زردی موها بعد از رنگ روبه‌رو می‌شوید. همراه دلتامگ باشید تا زردی موهایتان را در خانه از بین ببرید.

زردی موها

زردی موها بعد از رنگ

خوشبختانه شما می‌توانید در خانه به کمک مواد طبیعی و در دسترس زردی موهایتان را بگیرید.

از بین بردن زردی موها بعد از رنگ با آب لیمو

برای از بین بردن زردی مو با لیمو در ابتدا ۲ عدد لیمو را از وسط نصف کنید، سپس آب آن‌ها را در یک بطری اسپری تمیز بریزید. بعد از گرفتن آب لیمو به ازای هر مقدار آبلیمو، نصف پیمانه آب گرم اضافه کنید. بطری را خوب تکان دهید تا آبلیمو و آب ترکیب شوند.

حالا آبلیمو را روی موهای خود اسپری کنید. سعی کنید این مخلوط را روی قسمت‌های زرد موهای خود بیشتر اسپری کنید. از این محلول روی ریشه موها نیز اسپری کنید.

حالا سعی کنید ۱ ساعت زیر آفتاب بشینید تا نور خورشید به‌صورت مستقیم به موهای شما برسد.

بعد از یک ساعت موهای خود را با آب ولرم و نرم‌کننده بشویید. برای شستن موها ابتدا موهایتان را مرطوب کنید و سپس شامپو بزنید تا آب لیمو به خوبی از روی ریشه و ساقه موهای شما پاک شود. برای اینکه ترکیبات آبلیمو سبب خشک شدن مو نشود، اجازه دهید نرم کننده ۳ دقیقه روی موها بماند و سپس با آب خنک آبکشی کنید.

برای دیدن تاثیر این ترکیب، روزی ۱ الی ۲ بار از آن برای از بین بردن زردی مو بعد از رنگ استفاده کنید. البته نکته مهمی که باید بدانید آن است که این ترکیب تاثیر خیلی زیادی ندارد و فقط مقداری از زردی موها را کاهش می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:  سفر به عروس شهرهای شمال!

از بین بردن زردی موها بعد از رنگ با آب لیمو

از بین بردن زردی موها بعد از رنگ با سرکه سیب

از بین بردن زردی موها بعد از رنگ با سرکه سیب، به ۱ فنجان سرکه سیب احتیاج داریم. سرکه سیب را داخل یک بطری اسپری تمیز بریزید. حالا از این ماده روی موهای خود به‌خصوص قسمتی که زردی دارد اسپری کنید. برای اسپری کردن سرکه روی موها از ریشه شروع کنید و سپس کل موهایتان را مرطوب کنید.

برای از بین بردن زردی مو با سرکه سیب باید اجازه دهید سرکه به مدت ۲ تا ۳ دقیقه روی موها و پوست سر باقی بماند. در این مدت کاری که باید انجام دهید آن است که حتما پوست سر خود را ماساژ دهید، تا این ترکیبات جذب موهایتان شود. برای شستن موها از آب گرم استفاده کنید. زیر آب بایستید تا سرکه به سمت نوک موها پایین برود. حداقل ۱ تا ۲ دقیقه زیر دوش آب گرم بمانید تا موهایتان به خوبی شسته شوند و ترکیبات سرکه از بین برود.

حالا باید از یک نرم‌کننده مناسب موهای خود استفاده کنید و به‌طور یکنواخت روی ساقه موهای خود ماساژ دهید. بگذارید نرم کننده ۳ دقیقه روی موهایتان بماند، سپس از آب خنک برای شست‌وشوی موها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

در این کشور باید چاق شوید تا ازدواج کنید!

مقیاس‌های زیبایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر و از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. در حالی ک…